• Back to Atlantis



    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.







    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.



    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel


    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan



    Vragen mogen altijd gesteld worden

    Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Louis Daniel Rodrigues
    Ze knikte 'ik ben zo terug.' zei ze en nu ben ik diegene die knik.
    Het duurde echt niet land voordat ze terug boven kwam en ze hield het bosje zeewier omhoog en overhandigt het me dan.
    'met dit wier dat erg diep groeit kan je onder water ademen And je wilt je moet hem wel helemaal opeten. Het is een beetje voor jullie de smaak als een soort van sushi.' zei ze vriendelijk en keek me bemoedigend aan. Ik vond sushi niet echt heerlijk ,maar zoiets kun je toch geen nee zeggen tegen zoets.
    Uiteindelijk steek ik toch een sliert zeewier in mijn mond ,het smaakte bitter en zout,maar toch at ik het braafjes op."Moet ik dit allemaal op eten ?"vroeg ik haar dan,want ik vond het niet echt lekker.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Crystal Dana Adams

    'Ugh, ik weet het... Normaal ben ik niet zo, normaal zijn het de meisjes die mij vragen, ik heb dit eigenlijk nog nooit eerder gedaan... ik bedoel een meisje mijn gevoelens voor haar te vertellen.' zegt hij, 'Ik voel me zo stom nu! Ik lijk wel een mietje!'
    Ik schrik van zijn reactie en kijk hem met grote ogen aan. 'Het geeft toch niet, misschien komt het later wel. Je bent niet lelijk of zo. Maar ik heb gewoon moeite met nieuwe mensen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik op jullie afstapte.' ratel ik om hem een beetje gerust te stellen.
    Wat ik zei was wel waar. Om nieuwe mensen te ontmoeten vond ik eng, maar om nou alleen op het strand te zitten is ook niet leuk. Ik glimlach even naar het kleine jongetje dat langsloopt. Ook ik kreeg een paar druppels op mijn benen die ik weg veegde, was ik net helemaal droog. Ik bijt even op de rechterkant in binnenkant van mijn mond.


    Do what people say you can't.

    Nigel Elliot Brooks

    Crystal schrok van mijn reactie " Het geeft toch niet, misschien komt het later wel. Je bent niet lelijk of zo. Maar ik heb gewoon moeite met nieuwe mensen. Ik vond het al knap van mezelf dat ik op jullie afstapte." zei ze. Ik knikte: "ik begrijp je. We moeten elkaar eerst wat beter leren kennen." zei ik rustig.
    Ik keek eventjes naar mijn benen en zag dat die lichtjes verkleurden. Snel legde ik mijn armen er weer op en hoopte dat Crystal niets merkte. Ik keek eventjes naar de zee, ik wou zo graag surfen, maar dan kreeg ik die staart! Ik zuchte: "Crystal, welk gevoel krijg je als je aan het surfen bent?" vroeg ik geïnteresseerd. Ik had ook wel dorst gekregen, maar had niets bij me. "Heb je toevallig iets mee om te drinken? Want ik verga hier van de dorst." zei ik met een lachje.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Crystal Dana Adams

    'Ik begrijp je. We moeten elkaar eerst wat beter leren kennen.' zegt hij en ik geef een klein knikje.
    Ik bekijk de mensen die op het strand liggen, zitten en staan. Als sinds ik klein ben vind ik het leuk mensen te bekijken. Geen idee waarom maar dat was bijna automatisme. 'Crystal, welk gevoel krijg je als je aan het surfen bent? Heb je toevallig iets mee om te drinken? Want ik verga hier van de dorst.' vraagt Nigel.
    'Ik heb nog een aantal flesjes water in m'n tas verderop liggen? En het gevoel dat je vrij bent, niemand die zegt of je iets fout doet of niet.' glimlach ik.
    Eigenlijk heb ik wel weer zin om nu de zee in te duiken met mijn plank maar ik wet niet of hij dat wilt. 'Moet ik anders even twee flessen pakken?'
    Nog zonder op antwoord te pakken ren ik naar het plekje waar ik altijd mijn spullen neerleg, een beetje in de schaduw waar niet alles warm wordt. Ik haal er twee uit mijn tas en ren terug naar de plek waar Nigel nog zit. Ik plof weer neer in een kleermakerszit en geef er eentje aan hem. 'Alsjeblieft.'


    Do what people say you can't.

    Nigel Elliot Brooks

    Crystal knikte. "Ik heb nog een aantal flesjes water in m'n tas verderop liggen? En het gevoel dat je vrij bent, niemand die zegt of je iets fout doet of niet." zei ze.
    "Moet ik anders twee flessen pakken ? " vroeg ze me. Ik wou juist knikken,maar ze was ze al gaan halen. Al rennend komt ze terug met twee flesjes water. "Alsjeblieft." zegt ze als ze terug in kleermakerszit zit. "Dankje!" zei ik vriendelijk. Ik draaide de schroef van het flesje.
    Ik nam een grote slok en draaide het flesje toe. Dan pas merkte ik dat ik veel water gemorst had op mezelf. "Shit!" vloekte ik van schrik. " Het spijt me Crystal" zei ik.
    Ik panikeerde en rende naar de zee en sprong in het water.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    {sorry voor de late reactie}

    Melite Norah Curantes

    Ik volgde het gesprek van Nigel en Crystal maar een beetje. Hij vindt haar duidelijk leuk en is aan het flirten. Ik kijk weer even om me heen. het is nog steeds druk op het strand. Plotseling zie ik dat Nigel snel het water in rent. Ik kijk van Crystal naar Nigel die inmiddels is verdwenen en ik volg Nigels voorbeeld en volg hem. Als ik nog niet ver in het water ben voel ik al dat ik verander. Snel probeer ik nog wat dieper te komen, maar dat kan niet zonder dat niemand me ziet.
    Dit is niet zo best.
    Uiteindelijk lukt het me het diepere deel te bereiken. Ik zwem verder en vindt Nigel. 'Nigel, heeft ze iets gezien?' vraag ik meteen. Er is een grote kans dat ze mij wel heeft gezien. Dit is echt niet best.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Crystal Dana Adams

    'Dankje.' zegt hij.
    Ik glimlach even en haal de dop eraf. In neem een aantal mini slokjes en draai de op er weer op. Ik kijk naar de zee en schrik als ik Nigel ineens hoor schelden. 'Het spijt me Crystal.'
    Ik kijk met grote ogen hoe hij wegrent waarna Melite ook achter hem aanrent 'Je dacht toch niet dat ik hier alleen blijf zitten.' mompel ik en pak mijn surfplank.
    Zonder dat ding zou ik het niet zo heel lang volhouden met mijn kleine lichaam. Ik gebruik hem meer om op te leunen als mijn benen moe worden.
    Ik ren een aantal meter van hun vandaan en probeer te onder vinden welke richting ze ging.en Ik ga op mijn buik op mijn plank liggen en peddel richting de kant waar hij heen ging. 'Nigel? Melite?' vraag ik met een normale stem niet wetend of ze dat kunnen horen.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 9:37 ]


    Do what people say you can't.

    Nigel Elliot Brooks

    Ik was al veranderd en Melite was me gevolgd en vroeg of Crystal misschien iets zou gezien hebben. "Ik weet het niet Melite!" zei ik. We waren niet heel diep onder water. Ik voelde me zo schuldig tegenover Crystal. "Nigel?" hoorde ik boven me. Ik keek naar boven en zag Crystal op haar surfplank liggen. "Melite, als we hier blijven zal ze het vreemd vinden , en misschien zelfs ongerust!" zei ik in paniek." Ik zwom wat naar boven en stak mijn hoofd uit het water zodat mijn staart niet zichtbaar was, maar ze had me waarschijnlijk door. Ik bedoel die staart kun je toch niet verbergen. "Sorry Crystal ." zei ik wanneer ik dicht bij haar was.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2013 - 9:41 ]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Crystal Dana Adams

    Ik kijk de zee rond maar nergens is leven te bekennen. Alleen maar water, water en water.
    Opeens zie ik Nigel's hoofd vlakbij boven het water komen. 'Sorry Crystal.' zegt hij.
    Ik kijk hem verward aan. 'M-maar... Huh? .. W-wat? H-hoezo dee..deed je ineens z-zo?' stamel ik.
    Jezus, kan ik niet meer normaal praten of zo? Ik schud even mijn hoofd en laat mijn hand in het water zakken.

    [sorry dat 'ie zo kort is, ben inspiloos.]


    Do what people say you can't.

    Nigel Elliot Brooks

    "Mmaar... huh? W-wat? H-hoezo dee... deed je ineens zo?" stamelde Crystal. Ze was geschrokken en verward. Ze stak haar hand in het water precies op de plaats waar mijn staart zat. "Ik moest even een duikje nemen..." stamelde ik.
    Ik leunde op haar surfplank met mijn ellebogen en zonder dat ik het wist kwam mijn staart naar boven.

    [Ie is kort, ik weet het xx]


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    David Ethan Brooks
    Fayah reageerde niet echt meer.
    Ik zucht en kijk voor me uit naar de zee,ze zon begon stilaan te zakken en de zee fonkelde prachtig.
    Er zaten nog mensen te surfen ,Nigel zat in het water ,de meeuwen waren rustig...
    Wacht eens even."Verdomme."vloek ik in mezelf .
    "Ik moet even weg."zeg ik tegen haar ,waarna ik opsta en uit haar zicht verdwijn.
    Hij zat veel te dicht bij een mens. Als iemand ons geheim teweten kwam dan was heel atlantisch in gevaar.
    "Nigel!" roep ik waarschuwend en kwaad naar hem.
    Ik ging niet de moeite doen om achter hem aan te zwemmen,dat zou te veel opvallen.
    Ik meen het als dit zoiets was om dat mensen meisje te versieren dan wring ik zijn nek om. Op sommige momenten denk ik echt dat ik geadopteerd ben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nigel Elliot Brooks

    Ik keek naar Crystal, Melite was nog steeds onder water en ik hoorde iemand mijn naam roepen. "Nigel!" Ik keek naar het strand en zag daar mijn broer David staan. Heel ver van het strand waren we niet en ik zwom naar hem toe , vlug, want ik wist dat Crystal me ging volgen. "David, het ging perongeluk , ik wou water drinken en kreeg de dop er niet van en toen morste ik water op mijn benen en ben ik vlug de zee in gevlucht. Melite is ook meegevlucht met mij. Maar ik kon Crystal daar toch moeilijk laten zitten! Ze ging misschien ongerust zijn. " zei ik vlug waarna ik even diep ademhaalde. Mijn grote broer was streng voor mij, ik vond soms dat hij wat losjes moest doen, maarja.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    David Ethan Brooks
    Vlug zwom hij richting mij ."David het ging perongelijk.,ik wou water drinken en kreeg de dop er niet af en toen morste ik water op mijn benen en ben ik gevlucht . Melite is ook meegevlucht met mij.Maar ik kon Crystal daar toch moeilijk laten zitten! Ze ging misschien ongerust zijn."ratelde hij.
    "Dat is toch geen excuus."zeg ik kwaat. Ik kijk even om me heen of ik iemand zag dat me kon horen,maar gelukkig was er niemand op Nigel na dan."Je hebt net bijna Atlantis veraden!Je vin stak uit.Ik meen het als Atlatis valt door jou omdat je zonodig wilt flirten met een mensenmeisje dan,..."ik maakte mijn zin niet af ,omdat ik er niet aan wil denken dat we ontdekt zijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Nigel Elliot Brooks

    "Dat is toch geen excuus!" zei hij kwaad. "Je hebt bijna Atlantis veraden! Je vin stak uit. Ik meen het als Atlantis valt door jou omdat je zonodig wilt flirten met een mensenmeisje dan..." zei mijn broer kwaad.
    Ik had er verdomme genoeg van. Hij wist niet hoe het voelde voor mij om eens echte gevoelens te hebben voor een meisje!
    "Verdomme David! Denk je nu serieus dat er nooit iemand zal zijn die Atlantis zal ontdekken?! Wat als er een surfer ondergaat en hij dood is en er duikers onder water gaan om hem te zoeken! Dan is het ook allemaal verpest!" zei ik kwaad. "En trouwens, ik flirt niet met Crystal. Zij is het eerste meisje dat ik echt leuk vind en ze moet mijn vertrouwen krijgen. En ik had ook helemaal niet door dat mijn staart naar boven kwam! En wees blij dat ik in het water gesprongen ben, anders was het helemaal vebrot!" zei ik kwaad.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Melite Norah Curantes

    Nigel zwemt naar boven zonder dat zijn staart boven water komt. Hij leunt op Crystals surfboard en zegt wat dingen.
    Ik schrik me dood als zijn staart plots boven water komt. Ik hoor iemand roepen en zie dat het David is, Nigels broer.
    Nigel zwemt naar Davod toe, en omdat ik niet alleen wil achterblijven, volg ik hem.
    Ik hoor dat ze ruzie hebben. 'David, hij deed het echt niet expres, ik was erbij,' zeg ik om Nigel te helpen, aangezien hij er echt niks aan kon doen. Ik hoop maar dat we niet in de problemen komen en dat iemand achter Atylantis komt.


    It just takes one negative comment to kill a dream