• Back to Atlantis



    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.







    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.



    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel


    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan



    Vragen mogen altijd gesteld worden

    Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    Glimlachend keek hij me aan. Wat had ik gedaan? Ik bedoel hij glimlachte vrij breed.
    "Wel ,wat zou je me laten doen als het een wedstrijdje van 15 was?" Vroeg hij grijnzend waarna hij een slok nam van dat vieze goedje. Cola. Bah. Ik kijk hem aan.
    'Makkelijk. Piggyback ride.' Zeg ik lichtelijk grijnzend. Op zijn rug rondrijden. Dan hoefde ik niet te lopen. Ik hoefde niet iets als een iets ingewikkelds ik was vrij simpel. Plus ik hield van piggyback rides dan hoefde ik niets te doen met mijn rare benen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues
    'Makkelijk. Piggyback ride.'zei ze licht grijnzend."Waar zou ik je dan naartoe moeten voeren?"vroeg ik haar dan geamuseerd
    Ik was er best wel benieuwd naar. Eigenlijk zou ik haar nummer moeten vragen,zodat ik vaker met haar kan omgaan.
    Misschien zou ik haar die Piggyback ride nog geven als ze dat echt wilde.
    Ik vroeg me ook eigenlijk af of we nu vrienden zijn of niet,ik bedoel ik ken haar nog maar net.

    (sorry voor de korte post)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [No probs mijne was volgens mij korter]
    Lia Skyler Blue
    "Waar zou ik je dan naartoe moeten voeren?" Daar had ik niet over nagedacht. Ik had eerlijk gezegt geen idee. Dan zie ik die kindjes weer op het strand maar nu zijn ze zeker met zijn vijfen. En ze kwamen hier heen. Ik kon vrij goed ontwijken. Ik had het geleerd over de jaren. Een paar seconde natte benen was genoeg voor mij om mijn staart te krijgen al stod ik nog op het droge. Ik weet dat die kinderen me al weken proberen te pakken. Ze probeerde het gisteren eergisteren en zelfs vorige weken al. Ik zag dat ze begonnen te rennen richting ons. Ik grijns om de angst in mijn gezicht te maskeren. Ik grijp pf pak Louis bij zijn pols en begin te rennen 'rennen als je niet bekogelt wilt worden.' Zeg ik lachend. Niet dat hij wist dat hij nep was. Ik mocht niet nat worden hoe dan ook. Ik hoor ze joelen avhter me. Die kinderen waren tussen de 8 en de 14 dus nog echt kwajongens. Ik laat Louis los omdat hij heus welzeker kan rennen. Ik kijk en zie dat ze waterballonen gooien. Ik spring tijdens het rennen zodat ik net niet geraakt word. Dan voel ik iets nats tegen mijn been. O nee. Ik kijk om en zie dat er een een waterpistool heeft die super ver schiet en dus op mijn been. Ik stop en veeg het eraf zodat het verkleurde deel verdwijnt. Mijn veranderen was lastig. Op land kreetje niet meteen een staart, maar wat nat werd verkleurde in minn staart kleur dus groen. Louis had het vast niet gezien. Zodra het weg is ren ik snel door tot ik voor Louis ren. Ik was blij dat ik een conditie had.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues
    Ze antwoorde niet echt op mijn vraag ,maar keek ergens naar. Ik keek in dezelfde richting als haar en zie dan die lastige kinderen die een grote vooraad waterballonnen hadden en richting ons renden.
    Ik voelde iemand mijn pols pakken en me mee trekken,waardoor ik weer voor me keek en zag dat Lia me meetrok.
    'Rennen als je niet bekogelt wilt worden.' zei ze lachend ,waardoor ik ook begon te lachen en ook begon te rennen.
    Het leek wel een heel leger kinderen die ons nat wilden maken.
    Lia liet m elos,zodat ik wat rapper kon rennen ,maar algauw stopt ze met rennen.Ik kijk even achter me ,maar zie dan dat ze rapper rent dan mij en me zo voorsteekt.Ik zie net hoe een water balon haar bijna raakt. Ik kan net op tijd ,achter haar springen om de water balon op mij te krijgen.
    Eigenlijk voelt het frisse water wel fijn. Lia heeft er vast niets van gemerkt aangezien ze al ver weg is en zo te zien achtervolgden die kinderen nu een paar meeuwen.Ik sta recht en veeg het plakkerige zand van me af.
    "Lia! ze zijn weg!"roep ik lachend. Ik denk dat ze het hebben opgegeven om ons bijden te raken.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    Hij gingoor dook achter me om hem op te vangen. Ik was er blij mee. Hij rende achter mij dan had hij mijn huid en vinnen gezien ik bedoel mijn geheim is nog nooit boven water gekomen. Haha boven water logisch want je ziet het alleen als ik onder water ben. Ik rende nog steeds nu richting de kustlijn, maar laat mijn voeten het water niet aanraken. "Lia! ze zijn weg!" Roept Louis. Hij lacht en ik draai me om. Ik zucht opgelucht. Gelukkig maar. Ik laat een opgeluchte zucht. 'Bedankt voor het vangen van de ballon aangezien ik al meer dan een maand nog nooit geraakt ben. Ik ben zelfs een maand niet nat gemaakt door niemand.' Zeg ik met een trotse glimlach op mijn gezicht. Ik was niet te vangen letterlijk niet. Niet door water, maar ook niet door mensen. Het was namelijk vroeger dat er op ons gejaagd werd. Onze voorouders moesten zich verschuilen tegen de netten. Er zijn veel van ons gedood omdat we als bedreiging werden gezien.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nigel Elliot Brooks

    Crystal keek me aan en haar wangen werden ietsje roder. "Ja en hij heet...niemand!" lachte ze.
    Mijn mond viel een beetje open en een verontwaardigd geluidje verliet mijn mond. "Ik kan niet geloven dat je me juist hebt beetgenomen!" zei ik lachend.
    Eigenlijk was ik opgelucht dat ze vrijgezel was, want ik wou ze echt niet laten gaan. Ze was prachtig, lief en grappig.
    Ze staarde naar me terwijl ze het zand van haar benen deed. Ik keek haar ook aan recht in haar ogen. Ik was al een beetje naar haar toe geschoven, heel subtiel, zodat het niet zou opvallen. Ik verdronk bijna in haar ogen, maar ik durfde haar niet te kussen, want dit was de eerste keer dat ik het gevoel had dat ik afgewezen ging worden. Ik beet weer op mijn lip en dacht na of ik het nu zou doen of niet.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Daniel Rodrigues
    'Bedankt voor het vangen van de ballon aangezien ik al meer dan een maand nog nooit geraakt ben. Ik ben zelfs een maand niet nat gemaakt door niemand.' zei ze met een trotse glimlach. Ergens had ik het gemene idee om haar eens nat te maken,maar algauw liet ik dat idee achterwege.
    Zo gemeen ben ik nou ook weer niet."euhm,wat wil je doen nu?"vroeg ik haar dan.
    Ik had even geen idee wat we konden doen.

    (echt sorry voor mijn korte reactie ,ik ben ziek en ben echt inspiloos)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Is niet erg. Beterschap. En van mij kan je Lia wel in het water gooien met Louis dan komt er echt beweging in en een beetje actie]
    lia Skye Blue
    "euhm,wat wil je doen nu?"vroeg hij ik haal mijn schouder op. 'Ik heb geen idee. Wat wil jij doen?' Vraag ik hem terwijl ik aan mijn vingers friemel. Ik let goed op mijn omgeving aangezien ik die jochies in de gaten moest houden. Ik kon niet nat worden. Niet bij Louis hij zag er vrij nuchter uit. Ik bedoel dat hij het wel op zou merken en door zou vragen tot hij het wist. Wat er mis was met mijn benen. We stonden nog steeds bij de kustlijn dichtbij het water. Ik hoorde het geruis van de golven. Het heerlijke geluid. Ik zou zo graag het water in willen. Meer dan graag zelf. Het was ontzettend heet. Ik gok rond de 30 graden. Ik kijk Louis aan. Ik moest zeggen dat hij vrij knap was. Mooie contouren rond zijn gezicht en zijn kaaklijn was mooi. Ik baalde dat hij geen meerman was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues
    Ze haalde haar schouders op 'Ik heb geen idee. Wat wil jij doen?' vroeg ze me dan.Ik keek even naar het water.
    Ah zo erg zou het toch niet zijn als ik haar even in het water zou houden,natuurlijk zal ik haar vast houden aangezien ze niet kan zwemmen.
    "Wel,..."begin ik en kijk haar dan grijnzend aan ,om haar daarna op te tillen en het water in de rennen.
    Ik laat haar in het ferfrissende water zakken en lach even om mijn overwinning dat ik, haar nat heb kunnen maken.

    (dankje ^^en Muhahha )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    "Wel,..." Begint hij en ik kijk hem afwachtend aan. Hij tilt me op en ik schrik me dood. Dan begint hij te rennen. Waarheen? Ik wil kijken, maar dan voel ik water tegen mijn benen. Ik schrik me dood. Als het water me aanraakt kleuren mijn benen al groen blauw nu ze onder water waren. Ik voel mijn vinnen ontwikkelen en ik wurm me los wat niet lukt ik raak in paniek. 'Laat me los.' Beveel ik. Zodra ik me los heb gewurmd duik ik nog niet onderwater maar zwem ik angstig weg bang dat mijn staart zichtbaar was. Ik werd nu eigenlijk wel boos. 'Wat denk je wel niet mij zomaar in het water te trekken of te sleuren.' Zeg ik geirriteerd. Ik lette goed op het water je kon er doorheen kijken, maar ik vroeg me af of hij het zag. Ik hoop het niet. Nubedacht ik me dat ik niet stond maar zwom om boven te blijven. Nou dat ik kut aangezien ik had gezegt dat ik niet kon zwemmen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues
    'Laat me los.' beveelde ze me,we zaten nu toch niet zo heel diep in het water,ze zou heus niet verdrinken.
    Ze wurmde zich los en zwom weg.Wacht ,ze kon toch niet zwemmen?
    Verbaast kijk ik haar aan.'Wat denk je wel niet mij zomaar in het water te trekken of te sleuren.'zei ze geïriteerd en ik voelde me nu schuldig,ik had het niet moeten doen.
    "Het spijt me ,ik-ik had het niet moeten doen."verontschuldigde ik me."Maar jij hebt ook tegen me gelogen,je kunt wel zwemmen."zeg ik dan en trek dan een wenkbrouw op en sla mijn armen over elkaar.
    Ik bedoel ,het was echt super warm en ze wil dan het water niet in? Ik keek haar aan en zag wat onder het water glimlasteren,het leek wel een vis ofzo,maar dan wel een grote.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lia Skyler Blue
    "Het spijt me ,ik-ik had het niet moeten doen." verontschuldigd hij zich."Maar jij hebt ook tegen me gelogen,je kunt wel zwemmen." zegt hij als hij naar het water kijkt fuck mijn staart. Waarom kon mijn staart niet mosgroen of zeevlauw of huidskleur achtig zijn. Nee ik had een groen blauwe staart met hier en daar zilveren en gouden schubben erin. Ik kon hem niet de waarheid vertellen. Ik beet op mijn lip ikhaatte dat als ik in discussie was met mezelf ik op mijn lip bijt. 'Ik weet dat ik loog, maar ik kan het water niet in. En nu dus niet uit' zeg ik toch wat schuldig. Waarom deed hij dat nou. Maar het hield ne wel bij de realiteit. Hij was een mens en ik was een soort van vis...


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis Daniel Rodrigues
    Ze beet op haar lip en leek in een discussie met haarzelf te zitten.
    'Ik weet dat ik loog, maar ik kan het water niet in. En nu dus niet uit' zei ze ook wat schuldig.Nu begreep ik het helemaal niet meer."Wat?"vraag ik nietsbegrijpend.Waarom kan ze het water nu niet uit?
    Ergens had ik er geen zin meer in. Ik hield niet van leugenaars,wat ik echt spijtig vond ,want ik mocht haar echt.
    Nu weet ik niet of ze me nog meer voorgelogen heeft.
    "Waarom kun je nu het water niet uit hé?"zei ik lichtelijk kwaat. Staks ging ze me nog zeggen dat ze niet op het land kan lopen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Crystal Dana Adams

    Zijn mond valt op en hij maakt een geluid. 'Ik kan niet geloven dat je me juist hebt beetgenomen!' zegt hij.
    Ik begin te lachen. 'Nou, dat heb ik wel dus geloof me maar.' grijns ik.
    Op een rare manier lijkt het alsof Nigel dichterbij komt, maar dat kan ik fout hebben. Net als in zo'n film waar iemand in een struik zit, dan je achterna loopt en dan ineens met een mes bij je keel staat. Ieuw, nee... Als hij zoiets zou doen zou ik gillend weg rennen. Niet nadenkend of iemand mij dan raar aan zou kijken. Een kleine rilling loopt over mijn rug bij die gedachte's. Ik trek mijn knieën weer in, leg mijn kin erop kijk naar de andere mensen op het strand. Zo onopvallend mogelijk kijk ik vanuit een ooghoek naar Nigel. Hij lijkt me niet echt een type om dat te doen. 'Dus ... ' begin ik na een tijdje stilte.
    Normaal weet ik altijd wel iets te zeggen maar nu heb ik geen idee.


    Do what people say you can't.

    Lia Skyler Blue
    "Wat?" zegt hij nietsbegrijpend. "Waarom kun je nu het water niet uit hé?" vraagt hij kwaad. Ik krimp een beetje in elkaar. Ik haatte het als iemand kwaad was. Ik keek in zijn ogen. Ik kon heel vaak mensen lezen of ik ze kon vertrouwen. Ik kon hem vertrouwen. Hij redde me van de waterballonnen ik kon met hem lachen. Hij was aardig leek me een echt vriend. 'omdat... Omdat ik niet meer op het land kan.' zeg ik ik kijk naar het water. Ik weet dat hij me niet geloofde dus ik pakte zijn pols. 'asjeblieft ga niet weg uit het water ik kan niet achter je aan.' smeek ik. Oké Li je kunt dit. Vertel het hem. En als het moet verdrink je hem. Mijn staart is sterk genoeg. Wacht wat hem verdrinken. Mijn gedachte was wel hel fout. Ik kon het hem heer niet laten zien. ' Ik laat het je zien, maar niet zo dichtbij de kust.' zeg ij terwijl ik hem voorzichtig probeer mee te trekken. Laat hem ingeven asjeblieft.


    I'm finally back, Finally after a Year break