• Hallo, :)

    Zoals de titel al zegt zoek ik verhalen over The Hunger Games en The Vampire Diaries.
    Alles is welkom, dus zet hier maar neer. Ik heb wel twee voorwaarden; Er moet regelmatig aan geschreven worden én het mag nog niet te ver zijn zodat ik niet al te veel moet inhalen.
    Voor de rest is alles welkom.
    Ik ben trouwens een actieve lezer. Na elk hoofdstuk zet ik een reactie en geef ik een kudo. (:

    Groetjes xx

    [ bericht aangepast op 10 feb 2013 - 12:10 ]


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    the verhalen van Cliffhanger.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    http://www.quizlet.nl/stories/84062/playing-with-memories--june-snow/


    You were born original, don't die as a copy.

    Carstairs schreef:
    the verhalen van Cliffhanger.


    De verhalen van Cliffhanger zijn geweldig, en daar heb ik ook een abo op, maar ze schrijft amper. Ik ben altijd al vergeten waarover het gaat wanneer ze verder schrijft. Daarom zoek ik naar nieuwe verhalen.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Dead Love van Ollivander is ook heel leuk!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Carstairs schreef:
    Dead Love van Ollivander is ook heel leuk!


    Iets langer dan ik oorspronkelijk van plan was ;D Maar ik zal zeker en vast eens een kijkje nemen. Dank je wel :)


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    De link die ik plaatste is ook een thg verhaal he.(cat)
    Alleen vanuit het standpunt van het nichtje van president snow.


    You were born original, don't die as a copy.



    Vierentwintig kinderen worden op een dag wakker in een vreemde omgeving. Het duurt echter niet lang voordat hen verteld wordt dat ze zich in de Hongerspelen bevinden, een traditie die een halve eeuw geleden verloren is gegaan.
    Ditmaal moeten ze zich zonder de hulp van ervaringen, trainingen en coach staande zien te houden, terwijl het gros van hen niet eens meer weet wat de Hongerspelen zijn?
    Eleonore en Clive, afkomstig uit district 1 en 5, vinden ieder hun eigen strategie om in leven te blijven, maar als ze met elkaar geconfronteerd worden, moeten ze een keuze maken. Is de ander te vertrouwen? Bestaat er wel vertrouwen in de arena?

    *Hungergames
    *Volledig Nederlands geschreven
    *Link in plaatje
    *Geschreven door SYNxGATES en Boobearlover


    Every villain is a hero in his own mind.




    I’ve always thought that your own life, your own deeds, your own creations are the messages you leave for the world to see.
          For people to see.
          But why would you want to do what others want you to do, and what others want to see?
          After all, nothing feels better than doing something that everyone told you, you cannot do. Life works in various ways, but I’ve come to learn that you shouldn’t ever be someone you’re not and that you shouldn’t do anything that the real you wouldn’t.
          And that is what I shall do; I shall follow my path, leave my mark in this world.
    So when I’m gone, and I look back, I know that I was happy, for happiness isn’t really a destination. It’s rather a way of living, it’s the path you walk, the obstacles you conquer and the victories you celebrate.





    ~








    x Gebaseerd op de televisieserie The Vampire Diaries;
    x Nederlands geschreven en gesproken;
    x Wijkt af van de originele verhaallijn;
    x Kan 16+ stukken bevatten;
    x Soundtrack;
    x Trailer.



    The odds are néver in our favor.

    Dead love is indd ook een geweldig verhaal^^
    maar ik heb zelf ook een story die ik schrijf met een vriendin die gebasseerd is op THG: The Roma Games


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Ehm, ik heb een TVD verhaal, nog niet zo lang. Ik hoop dat je het misschien wat vindt!:)


    Because I love him, do I need another reason?



    ‘Game ON.’



    ‘They get what they gave us, pain, sadness and regret.’

    De twee-eiige tweeling Hurley bestaat uit Elizabeth en Isabel. Als ze op een dag thuiskomen van school en hun ouders en broertje dood vinden in de woonkamer weten ze dat dit niet het werk is van een mens. Er is namelijk geen enkele bloeddruppel meer te vinden in de lichamen. Heeft de liefhebbende familie Mikaelson hier iets mee te maken? En zo ja, lopen ze gevaar?

    Elizabeth, een modebewust meisje, zorgzaam, moedig, lief en een beetje naïef.
    Isabel, grappig, dapper, slim, lief en een beetje negatief.

    ‘I want revenge.’



    • Geschreven door KolMikaelson & SALVAWH0RE
    • Gebaseerd op The Vampire Diaries maar wijkt af van de originele verhaallijn.




    ''It's the most real thing that I've ever felt in my entire life.''




    Jasmine Skye is een oude vampier, die vroeger een relatie heeft gehad met Stefan Salvatore.
    Jasmine is niet zomaar een vampier, ze is een vampier die op andere vampieren jaagt, gebonden aan haar vader Nathaniël Skye.
    Lange tijd geleden zijn Stefan en zij uit elkaar gegaan, voor hun eigen veiligheid.
    Nu Nathaniël Jasmine naar Mystic Falls stuurt ontmoet ze Damon Salvatore, de broer van Stefan waar hij nooit over vertelt heeft. Het blijkt niet meer de enige
    Salvatore waar ze meer dan interesse in heeft. Haar beste vriendin Katherine Pierce probeert haar zo goed als mogelijk te helpen, al helemaal als ze erachter komen wat Nathaniël van plan is. Maar dat gaat niet zonder problemen, en dat heeft ook te danken aan het grote geheim wat Jasmine met zich meedraagt..




    • Geschreven door KolMikaelson
    • Gebaseerd op The Vampire Diaries.
    • Wijkt af van de originele verhaallijn.
    • Geschreven in het Nederlands behalve de proloog.
    • Reacties, abonnementen & kudo's worden zeer gewaardeerd.

    • Nederlands geschreven.
    • Gestart op 20-01-2013.
    • Reacties, kudo's en abonnementen zijn zeer welkom!
    [/i]


    To love is to destroy.

    Ik heb bij elk verhaal een kijkje genomen. Degene die me interesseren zullen snel van mij horen :)
    Iedereen bedankt!


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.