• Back to Atlantis

Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?

Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.

Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.

Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

-Louis Daniel RodriguesNyan
    -Ryan James Parker lilangel

inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

-Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan

Vragen mogen altijd gesteld worden

Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

[ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(Willen jullie wat meer regels proberen te schrijven ,als je 6 echt niet aankan mag 5 ook,maar anders is het wat kort :/ )

Nigel Elliot Brooks

Crystal stelde voor om ons te leren surfen. Mijn ogen werden groot, ik wist dat ik dit zo graag wou , maar we konden het gewoon niet riskeren om in het water te komen en een staart te krijgen. Dat wist iedereen van de meermensen. Het was een soort van geheim. "Het is een mooi voorstel Crystal, maar misschien een andere keer. " zei ik vriendelijk. Ze was echt prachtig. Ze had mooie blonde lokken die over haar schouders vielen. Ik was misschien een flirt, maar dit meisje had iets anders dan al de andere meisjes die ik kende. " Crystal , vertel eens wat over jezelf!" zei ik enthousiast om het gesprek een beetje te doen vlotten.

Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

Melite Norah Curantes ll Meermens

Toen Crystal ons voorstelde om ons te leren surfen, werden mijn ogen even groot, maar ik bedacht snel een soort smoesje, maar Nigel was me voor.
    'Het is een mooi voorstel Crystal, maar misschien een andere keer.'
    Ik knikte bij zijn antwoord. 'Crystal, vertel eens wat over jezelf,' zegt Nigel dan enthousiast. 'Ja, we weten al dat je surft, wat vind je nog meer leuk?' voeg ik er aan toe.
    Ik weet bijna zeker dat Nigel haar leuk vindt. Nou ja, hij vindt veel meisjes leuk.
    Ik veeg een beetje met mijn voeten door het zachte zand, luisterend naar wat Crystal allemaal te vertellen heeft.

It just takes one negative comment to kill a dream

(eventjes gedachten van Nigel!)

Nigel Elliot Brooks

Crystal was echt mooi, maar op een andere manier dan al de andere meisjes met wie ik een relatie heb gehad. Zij was schattig en een beetje stoer tegelijk. Ze flirtte niet meteen terug, wat me wel beviel eigenlijk. Ik weet niet of ik verliefd ben, maar ik ging daar wel nog achter komen. Ik flirtte graag, maar verliefd werd ik eigenlijk niet echt. Crystal was echt leuk, ik moest erachter komen of ik verliefd was of niet....

Crystal Dana Adams

Ik haal mijn schouders op, 'Mij maakt het niet uit hoor.'
    Ik glimlach als Nigel vraagt of ik wat over mezelf wil vertellen. 'Nou, ik ben Crystal Adams.' begin ik, 'Ik ben zeventien jaar en jarig op 28 november. Ik heb een oudere broer en twee half-tweelingzusjes. Ehm.. Ik ben niet heel lang, maar 1.63. Verder heb ik geen idee wat ik nog vertellen.'
    Ik kijk even van blauwe ogen van Nigel naar de groene van Melite. 'Nu jullie.' glimlach ik.
    Ik trek mijn benen in en gooi met één hand een klein hoopje zand over mijn voeten. Dat deed ik al sinds in klein was. Altijd, en nu gaat het automatisch.

Do what people say you can't.

Nyan schreef:
    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    Ze leek ergens over na te denken.'Er was niets ergs geloof me.'antwoorde ze dan en ik knikte even.
    'Het is goed zo Louis. Het is trouwens lekker verkoelend door het warme weer.' zei ze dan en ik glimlachte even.
    "Ja ,dat is waar."zeg ik terug en neem nog een slokje van mijn cola.
    Ik zie wat verderop kinderen spelen ,met water en water ballonnen en net op dat moment komt er een naar ons toe gevlogen.
    Ik deed een stap achteruit en Lia kon hem net ontwijken,voordat hij op ons zou kapot springen.
    "Nou gaan we volleyballen? Voordat we nog meer waterballonnen onze richting krijgen?"vroeg ik haar dan grinnikend.

Lia Skyler Blue
    "Ja ,dat is waar." Zegt hij terug en hij neemt ook wat van zijn Cola. Hoe ga ik dit hele flesje leegdrinken. Over het zand gooie door het te laten vallen. Dat was misschien een goed idee. Nee een geweldig idee, maar dan zal hij een nieuwe pakken. dan drink ik hem wel op. Ik neem een teug uit het flesje de prik smaak vloeit eroverheen en ik slik het door. Door een wonder vertrekt mijn gezicht niet. Halleluja. "Nou gaan we volleyballen? Voordat we nog meer waterballonnen onze richting krijgen?" Vraagt Louis met een grinnik.
    'Is Goed.' Ik pak mijn bal vast en loop met Louis weg naar het officiele veld op het strand. De kinderen rennen heen en weer en ik hou me op mijn hoede.

[Even een Vraagje. Veranderen ze alleen als het water hun benen raakt of ook als hun bovenlichaam water aanraakt. En krijgen ze meteen een staart of alleen als ze omringt blijven door water?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Nigel Elliot Brooks

Crystal vertelde veel over haarzelf. Ik luisterde aandachtig en dan zei ze: "en nu jullie!" Ik glimlachte: " Wel ik ben Nigel Elliot Brooks. Ik ben 18 jaar en geboren op 17 maart." Crystal was blijkbaar een jaartje jonger dan mij. "Ik ben 1m 78 lang, ik hou ervan nieuwe mensen te leren kennen, en sta altijd open voor avontuur!" zei ik met een lachje. " Ik heb alleen maar mijn moeder meer en ik heb een oudere broer David!" zei ik enthousiast. Ik dacht nog eventjes na en voegde er toen nog aan toe : "Oh ja, en ik ben single!" Ik kon het niet laten en kreeg algauw ook een grijns op mijn gezicht.

Crystal Dana Adams

Melite reageert niet maar Nigel wel, en enthousiast ook. Ook wel een beetje flirterig maar daar trek ik me niks van aan. Bijna dan. 'Leuk.' glimlach ik, 'Oh ja, ik ben bezet.'
    Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Ik was totaal niet bezet, maar kom op. Een geintje kan wel, toch? 'Hij is heel lief, en hij heeft blond haar, bruine ogen.' ga ik doodnormaal verder.
    Met pretoogjes kijk ik Nigel aan. Hopelijk is hij wel een type die tegen dit soort dingen kan.

[sorry ie zo kort is, moet eten]

Nigel Elliot Brooks

Melite reageerde niet. "Leuk!" zei Crystal met een glimlach. "Oh ja, ik ben bezet." voegde ze eraan toe. Auwtch, dit kwam eventjes hard aan bij mij. "Hij is heel lief en heeft blond haar en bruine ogen. " zei ze normaal. Ik glimlachte en antwoorde: "wauw, die jongen heeft echt wel geluk dat hij zo'n prachtige vriendin heeft!" zei ik met een zwakke glimlach. Ik kon hier wel tegen, normaal gezien, maar het was toch wel eventjes pijnlijk. Ik was nu ook niet bepaald het type dat zich zo rap gewonnen gaf. Ik keek recht in haar ogen en beet zachtjes op mijn lip, dat was een tik van me, maar veel meisjes vertelden me dat het wel aantrekkelijk was.

Louis Daniel Rodrigues
    'Is Goed.' antwoorde ze ,waarna ze de volleybal nam. We liepen samen richting het veld ,waar er niemand stond.
    Ik ga aan de linker helft staan en kijk dan naar Lia. "Dus ,wedstrijdje van 15 of van 20?"vroeg ik haar dan.
    Ergens was ik wel nieuwsgierig ,hoe goed ze was. Misschien was ze wel beter dan mij.
    "Doen we dat de verliezer iets moet doen voor de winnaar of...?"vraag ik haar dan grijnzend.
    Ergens had ik wel al wat in gedachte als ik zou winnen.

[Sorry moest socializen in de vakantie mag nu eindelijk weer op me iPad (:]
    Lia Skyler Blue
    "Dus ,wedstrijdje van 15 of van 20?"vraagt hij me. "Doen we dat de verliezer iets moet doen voor de winnaar of...?" Een grijns siert mijn lippen.
    'Tot de 20 en de verliezer doet iets naar de winnaars keuze.' Zeg ik. Ik grijns even laat de volleybal tussen mijn handen draaien.
    'Ik serveer.' Ik glimlach. Het was geen vraag het was een mededeling. Ik was pittig Goed geen idee of ik beter was, maar ik deed het pas een jaar. Ik had geen idee wat hij mij liet doen als hij won en ik had geen idee wat ik hem liet doen als ik won. Het zal wel. Ik keek of hij klaar stond en serveerde bovenhands over het net heen.

[Bij welke hoeveelheid water veranderen benen in een staart en je mag Louis wel laten winnen, maar met 19-20 door een foutje van Lia (: aangezien het moeilijk is om een (volleybal)wedstrijd moeilijk te beschrijven is aangezien je moeilijk niet iemand ands zijn personage kan besturen en nog een lange post schrijven]

David Elliot Brooks| Meermens
    "Dan hebben we toch nog iets gemeen."zei ze en ik glimlachte even,tja dat is wel zo ,ookal is mijn definitie van 'thuis' ander dan die van haar.
    Ze knikte daarna even en leek ergen over na te denken. "Wat fotografeerde je zoal?" vroeg ze me daarna en ik haal even mijn schouders op.
    "Dingen ,die ik fasinerend vind ,dat verschild van voorwerp dat dier of mens."antwoord ik.
    Ik hield van foto's ,ze lieten me veel denken herineren als ik een dipje had. Ze deden me denken aan fijne en goede dingen.
    "Ik ben er geen pro in en ik heb ook geen camera meer,dus daarom doe ik het niet meer.&ntwoord ik dan eerlijk,voordat er een vraag gesteld werd,waarom ik niet meer fotografeerde.
    "En jij? Welke soort dansen doe jij zoals?"vraag ik haar. Ik kende een straatdans dat veel mensen deden en ooit heb ik een een soort van sierlijke dans gezien op het beeldscherm in een cafetaria.

Louis Daniel Rodrigues
    'Tot de 20 en de verliezer doet iets naar de winnaars keuze.'zei grijnzend ,waardoor ik automatisch terug grijns.
    Ze liet de bal tussen haar vingers draaien en zei dan glimlachend dat ze ging serveren.
    Zodra ik klaar stond ,serveerde ze hem bovenhands en zo begon ons toernooi.
    Ze was echt goed en ik kon haar met moeite bijhouden.
    Uiteindelijk door een klein foutje van haar won ik met 20/19 van haar. Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Wow ,jij ben goed."zeg ik gemeend. Nu moest ik nog wat bedenken.
    "Euhm ,wat dacht je ervan dat je me een vriendschapelijke kus op mijn wang heeft?"vroeg ik haar dan met een glimlachje.
    Ik zet er vriendschappelijk voor om haar niet af te schrikken,als ze dat niet wilde hoefde ze niet van me.

Crystal Dana Adams

'Wauw, die jongen heeft wel echt geluk dat hij zo'n prachtige vriendin heeft.' zegt Nigel.
    Een klein blosje komt toch wel op mijn wangen. Hij kijkt me aan en bijt op zijn lip. Een kleine grijns op mijn gezicht is goed te zien.
    'Ja, en hij heet ... niemand.' glimlach ik en grinnik even.
    Ik frunnik even aan het achterkantje van mijn oorbel en doe het losse plukje haar achter mijn oor.
    Ik blijf naar Nigel kijken, gewoon omdat het kan. Ik schud al het zand van mijn voeten en strek ze even.
    Ook het zand dat door het water aan mijn voet bleef plakken veeg ik eraf.

[ bericht aangepast op 7 mei 2013 - 12:49 ]

lia Skyler Blue
    "Wow ,jij ben goed." Complimenteerd hij me. Het was 19-20. 19-20 damn. Als we tot 15 waren gegaan had ik gewonnen. Ik liep naar hem toe het zand zat op me overal, maar het maakte niet ik we zaten beide onder aangezien we beide moesten duiken.
    "Euhm ,wat dacht je ervan dat je me een vriendschapelijke kus op mijn wang geeft?" Zegt hij. Ik grinnik. Een wedstrijd is een wedstrijd en ik was een vrouw aan haar woord. Ik veeg het zand van zijn wang en geef hem er een kus op. Ik trek me weer terug en glimlach naarhem. 'Een vrouw naar haar woord.' Zeg. Ik grijnzend. 'Maar als we tot 15 waren gegaan had ik gewonnen.' Zeg ik met een bredere grijns. Waar was ik eigenlijk mee bezig. Over een paar maanden moest ik een vriend hebben of mijn ouders zouden me uithuwelijken. Ik had een meerman nodig geen mens. Waar was ik mee. Bezig.

Louis Daniel Rodrigues
    Ze grinnikte en liep daarna naar me toe om het zand van mijn wang te vegen en er dan vervolgens een kusje op te drukken.
    Mijn wang tintelde en ik kreeg het nog warmen dan daarnet.
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    'Een vrouw naar haar woord.' zei ze grijnzend.'Maar als we tot 15 waren gegaan had ik gewonnen.'zei ze ,waarna haar grijns breder word en ik even grinnik.
    "Wel ,wat zou je me laten doen als het een wedstrijdje van 15 was?"vroeg ik haar dan grijnzend,waarnaik mijn flesje cola nam en er een slok van dronk.