• Back to Atlantis



    Er bestaat een eeuwen oud verhaal over een stad ,genaamd Atlantis. Honderden jaren geleden ,is de stad ,die zich gevestigd had in de oceaan ,gezonken en zo kwam deze stad een soort legende. Verschillende wetenschappers zochten ,naar deze stad ,maar hij is nooit gevonden geweest.
    Men geloofd ook niet meer in deze fabel,maar wat als het wel echt is?
    Wat als deze stad nog meer legendariser is dan men denkt en deze toch bewoond zou zijn?

    Misschien niet door mensen ,maar door meermensen?Of wat als deze bewoners lijken op mensen en op aarde rondwandelen tussen de mensen?


    Het begint allemaal in Los Angeles,dicht bij Manhattan. Een groepje vrienden die 1 ding vooral gemeen hebben en dat is hun hobby surfen.
    Ze houden van de zee met hart en ziel en zijn er ook mee opgegroeid,maar wat als 1 van hen ,perongelijk Atlantis ontdekt?
    Wat als een inwoner van Atlantis verliefd word op een sterveling?
    We zullen zien.







    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Maximum 2 personages per persoon
    ~Minimaal 6 à 7 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes
    ~ Sluit anderen niet uit.
    ~Lees de post's van anderen goed door.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door mij tenzij ik er iemand voor aanwijs.



    Vriendengroep
    -Crystal Dana Adams Romarin
    -Fayah Aisha Martinez Praelectio

    -Louis Daniel Rodrigues Nyan
    -Ryan James Parker lilangel


    inwoners Atlantis
    -Melite Norah Curantes amy66
    -Lia Skyler BlueHurtedHeart
    -Valerie Luna Masonlilangel

    -Nigel Elliot Brooks JlovesR4ever
    -David Elliot Brooks Nyan



    Vragen mogen altijd gesteld worden

    Start
    Het begint aan het strand ,waar de vriendengroep wat zit te surfen en plezier te maken aan het strand als ze plots iets vreemd zien,een mens ,met een vissenstaart is toch niet normaal?
    De meermensen ,zitten overal wat,misschien zitten ze de mensen te begluren of zitten ze ergens in de stad ? Of gewoon in Atlantis

    [ bericht aangepast op 23 april 2013 - 20:03 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (iemand voor Nigel?)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    JlovesR4ever schreef:
    (iemand voor Nigel?)


    (Misschien kan Nigel zich bij zijn broer en Fay voegen? Of je kan kijken wie nog alleen is. :'))


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Daniel Rodrigues | Mens
    'Ik hou van Volleybal en muziek. Ik zing zelf ook. Ik kom graag naar het strand omdat ik de zee erg mooi vind ondanks dat ik erin kan.' antwoorde ze ,waardoor ik even glimlachte. We hadden vollybal gemeenschappelijk dus.
    'En jij?' vroeg ze me dan terug. "Ik vind vollybal ok te gek.Verder loop ik iedere ochtend en speel ik af en toe ook basketbal."antwoord ik haar dan en glimlach even.
    De zon brande echt fel en de golven waren lekker wild vandaag.
    Ik ga even met een hand door mijn bruine warrige haar en besluit dan in het zand te zitten.Ik klop naast me als teken dat Skyler naast me mag komen zitten.
    Mijn surflank ,had ik zo gezet ,dat we wat sc haduw over ons heen zouden hebben ,wat de warmte wat zou verminderen.


    David Elliot Brooks| Meermens

    Faya knikte even en keek me dan met een opgetrokken wenkbrouw aan.
    "Nee, ik heb zeker weten de goede persoon voor me." zei ze grijnzend,waardoor ik eventjes naar haar terug grijns.
    Ik neem nog een hijs van mijn sigaret en doe hem dan uit. "Ga je wel eens uit?"vroeg ze me dan.
    "Af en toe wel eens,maar niet veel."antwoord ik haar. Ik ging alleen naar een fuif als ik niet naar huis wilde ,of als iemand vroeg of ik mee wilde.
    Meestal deed ik het ook voor de drankjes ,waar alcohol inzat,omdat het me vaak doet verheten aan mijn zorgen.
    Ik weet al bijna zeker als ik haar hetzelfde zou gaan vragen ,ze zeker ja zou antwoorden.
    "Dus ,je bent een surfer ?"vraag ik haar als ik haar zie kijken naar de surfplank wat verderop. Ik vraag het haar omdat we dan over een ander onderwerp konden beginnen. Ik vond de surfers wel fasinerend,hoe ze zo sierlijk over de golven bewegen.
    Het jammere is natuurlijk dat als ik water aanraak ik verander,wat ik dus super vervelend vind.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JlovesR4ever schreef:
    (iemand voor Nigel?)


    {misschien Mel, zij heeft nog niemand?}


    It just takes one negative comment to kill a dream

    Fayah Aisha Martinez.

    "Af en toe wel eens, maar niet veel." antwoordde hij, waarna het leek alsof hij in gedachten was verzonken. Het interesseerde me niet zo of hij uitging of niet, al was dat wel een klein pluspunt. Beter had ik een maatje waarmee ik kon rondhangen in plaats van alleen op stap te gaan. Nou ja, ik was na zekere tijd toch wel weg om iemand aan de haak te slaan, dus veel maakte het niet uit.
    "Dus, je bent een surfer?" hoorde ik ineens, wat betekende dat hij klaar was met nadenken over weet ik veel wat.
    Een kleine glimlach krulde rondom mijn lippen en ik knikte. "Ja, ik surf heel graag. Het water voelt als en tweede thuis, snap je?" De club was mijn derde huis, de dansschool mijn vierde. Ik had vele stekjes.
    Een zachte zucht verliet mijn mond en ik liet mezelf achterover vallen waardoor het zand lichtjes opstoof. Mijn hoofd en aandacht was nog steeds op David gericht. Hij was een beetje apart, geen doorsnee jongen die achter elk meisje aanliep en met zijn vrienden wat plagerijen opzette. David las boeken en was rustig. Het beviel me wel, iemand die niet de hele tijd wat stom liep te grijnzen en de flirt uithing als zijn vrienden in de buurt waren.


    Reading a good book is like taking a journey.

    amy66 schreef:
    (...)

    {misschien Mel, zij heeft nog niemand?}


    (okeey)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Nigel Elliot Brooks/ Meermens

    De meisjes reageerden niet, waardoor er niets leuks meer aan was. Ik ging terug op het zand zitten. Ik zag Melite komen aanlopen en haar nog natte haar ging volledig mee met haar loopbewegingen.
    Ik zwaaide naar haar om teken te doen dat ze naar me toe mocht komen. Melite was wel leuk. Ze was eerder wat stil , maar daarmee deed ze juist niets verkeerd. Ze is niet meteen mijn type,maar ik mag haar echt wel graag. Ondertussen stond ze bijna bij mij.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Melite Norah Curantes ll Meermens

    Ik keek of ik een bekend iemand zag en zag Nigel in het zand zitten. Hij zwaaide naar me en ik liep naar hem toe. 'Hey Nigelt hem in hat zand neerplof. Ik staar naar de golven voor me. Het is verschrikkelijk om niet gewoon met de mensen mee te kunnen doen in het water. Maar toch, wij kunnen dingen die zij niet kunnen. Zoals onder water ademen. Dat zouden zij weer graag kunnen doen.
    'Wat was je aan het doen?' vraag ik om een gesprek te beginnen.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    David Elliot Brooks| Meermens
    Een glimlach sier haar lippen en ze knikte even."Ja, ik surf heel graag. Het water voelt als en tweede thuis, snap je?" zei ze en ik knikte.
    Ik begreep maar al te goed wat ze bedoelde,alleen was het van mij juist net omgekeerd.
    Een zuch verliet haar lippen en ze liet zich achterover vallen in het zand.
    Ergens begreep ik niet waarom ze nu niet zit te surfen ,want de golven waren echt speels vandaag.
    "Heb je nog andere hobby's naast surfen?"vroeg ik haar dan geïntereseerd en ook zodat ons gesprek niet zomaar eindigt in een onaangename stilte.
    Ik hield niet van dat als ik met mensen praatte.
    Ik ga even nonchalant met een hand door mijn warrige haren en kijk haar daarna vragend aan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Fayah Aisha Martinez.

    "Heb je nog andere hobby's naast surfen?" vroeg David me met een oprechte interesse in zijn ondertoon.
    Ik speelde met het zand dat tussen mijn vingers en in mijn handpalmen terecht was gekomen en keek toe hoe hij met zijn hand door zijn haren ging en me daarna een vragende blik toestuurde, waardoor ik grinnikte.
    "Ik dans heel graag." antwoordde ik, waarna ik een korte pauze nam. "En ik ga graag uit." Wauw, dat klonk eigenlijk nogal cliché. Toch was het niet zo, want het dansen nam ik heel serieus. Van alternatieve dans naar klassiek ballet. "En ik hou ervan om aparte dingen te ondernemen, zoals willekeurige mensen gaan knuffelen op straat."
    Het was enkel leuk om de gezichten van die mensen te zien. En het voelde ook een beetje als een goede daad. Leuk, toch? Ik keek glimlachend omhoog naar David en beet eventjes op mijn onderlip. "Jij leest graag en houdt van het strand, neem ik aan?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lia Skyler Blue
    Hij glimlachte toen ik het over de zee zei. "Ik vind vollybal ook te gek.Verder loop ik iedere ochtend en speel ik af en toe ook basketbal." Zegt hij. Wat was Basketbal? Ik kende voetbal en bord gooien(Frisbee) hoepelbal (basketbal) maar basketbal. Ik besloot het maar niet te vragen wat het was aangezien dat zou vaag zou klinken. Ik weet namelijk niet veel van mensen en ik ga het water niet in. Als mensen in ons geloven zullen ze dat zien als aanwijzing. Louis gaat zitten en klopt naast zich in de schaduw. Ik glimlach dankbaar naar hem en ga naast hem zitten. Het was koeler in de schaduw ondanks dat het niet zo een grote schaduw zou zijn. 'Je hobby's klinken heel leuk. Zo te horen ben je erg sportief en we hebben wat gemeen we kunnen beide volleyballen.' zeg ik met een zachte grinnik


    I'm finally back, Finally after a Year break

    David Elliot Brooks| Meermens
    Ze speelde wat met de zandkorrols die ze aan haar handen had en grinnikte daarna even om mijn vragende blik.
    "Ik dans heel graag." antwoorde ze en nam even een korte pauze."En ik ga graag uit." zei dan dan uiteindelijk.
    "En ik hou ervan om aparte dingen te ondernemen, zoals willekeurige mensen gaan knuffelen op straat." voegde ze er op het einde aantoe ,waardoor ik even kort grinnik. Dat had ik dnek ik al door,aangezien ze hier nu met een vreemde zit te praten.
    "Jij leest graag en houdt van het strand, neem ik aan?" vroeg ze me dan en ik knikte bevestigend.
    "Ja zoiets,boeken spreken me wel aan en het strand is een soort van thuis van me ,net zoals van jou."zeg ik.
    "Fotograferen vind ik ook wel leuk,maar ik doe het de laatste tijd niet meer zoveel."antwoorde ik dan.
    Zo'n 2 jaar geleden had ik ooit hier op het strand een camera gevonden en ,ik was er erg gefasineerd door,maar helaas ,is hij kapot gegaan ,toen Nigel het 'perongelijk' in de zee gooide.

    (ik post later met Louis ,moet eten nu)

    [ bericht aangepast op 25 april 2013 - 18:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Iemand voor Crystal?]


    Do what people say you can't.

    Romarin schreef:
    [Iemand voor Crystal?]


    (misschien kan ze naar Nigel en Melite toekomen , want Nigel heeft gefloten naar de meisjes die aan het surfen waren dus...)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Nigel Elliot Brooks

    Melite vroeg wat ik aan het doen was. Die vraag deed me zuchten . "Ik was aan het kijken naar de meiden die aan het surfen waren en voor de rest eigenlijk niet veel." antwoordde ik terwijl ik in haar ogen keek. "En wat was jij aan het doen?" voegde ik er uit beleefdheid nog aan toe.
    Ik was echt iemand die met iets moest bezig zijn , dus dit was niet echt iets voor mij.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair