• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Ik heb godzijdank nog nooit een koortslip gehad. Vies ding dat telkens maar weer open barst als je net iets te breed lacht. Ik zie mijn moeder en mijn zus genoeg met die dingen lopen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik bijt mijn lip altijd kapot. Telt dat ook? :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb nooit last van een koortslip. Ik heb er maar twee in de afgelopen twaalf maanden gehad die binnen een paar dagen alweer weg waren. :')
    Ik heb nu ook een heel handig zalfje dat ik meteen kan gebruiken als ik jeuk krijg aan mijn lip.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb nog nooit een koortslip gehad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Ik heb nooit last van een koortslip. Ik heb er maar twee in de afgelopen twaalf maanden gehad die binnen een paar dagen alweer weg waren. :')
    Ik heb nu ook een heel handig zalfje dat ik meteen kan gebruiken als ik jeuk krijg aan mijn lip.


    Zalfjes tegen koortslip werken niet.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Zalfjes tegen koortslip werken niet.

    Mm, bij mij in ieder geval wel. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mm, bij mij in ieder geval wel. ^^


    ... Het is bewezen van niet. Als je geluk hebt duurt het daarmee een halve dag korter, maar dan moet je wel trouw 7 keer per dag smeren en de hele tijd je handen wassen. Het heeft te weinig zin omdat je het erop smeert, terwijl het virus ín je lip zit.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    ... Het is bewezen van niet. Als je geluk hebt duurt het daarmee een halve dag korter, maar dan moet je wel trouw 7 keer per dag smeren en de hele tijd je handen wassen. Het heeft te weinig zin omdat je het erop smeert, terwijl het virus ín je lip zit.

    Nou ja, dat kan, maar bij mij helpt het écht. Ik heb het dan ook preventief gesmeerd, voordat de koortslip ook echt verscheen. Het leek nu gewoon op een sneetje in mijn lip, terwijl het er anders... nogal raar uitziet. :'D
    Mijn moeder heeft ook last van koortslippen en heeft nu ook veel minder last van de koortslip dankzij de zalf. We gebruiken - natuurlijk - wel een aparte tube. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heel mijn lippen zijn gewoon schraal, droog en overdreven rood de laatste paar dagen. En als het even tegen zit, worden ze helemaal dik en gaan ze jeuken. Hopelijk gaat het snel over, want dit is echt een drama.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou ja, dat kan, maar bij mij helpt het écht. Ik heb het dan ook preventief gesmeerd, voordat de koortslip ook echt verscheen. Het leek nu gewoon op een sneetje in mijn lip, terwijl het er anders... nogal raar uitziet. :'D
    Mijn moeder heeft ook last van koortslippen en heeft nu ook veel minder last van de koortslip dankzij de zalf. We gebruiken - natuurlijk - wel een aparte tube. :'D


    Dan heb je echt geluk. o.o Iedereen wilt dat wel haha.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    Heel mijn lippen zijn gewoon schraal, droog en overdreven rood de laatste paar dagen. En als het even tegen zit, worden ze helemaal dik en gaan ze jeuken. Hopelijk gaat het snel over, want dit is echt een drama.


    Goed insmeren!


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Goed insmeren!


    Ja ben ik aan het doen! Het is in ieder geval al minder dan eerst, toen was het echt een drama haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Ja ben ik aan het doen! Het is in ieder geval al minder dan eerst, toen was het echt een drama haha.


    Ja, want het is echt super vervelend en soms ook zo pijnlijk. :c Ik heb altijd zo'n labello ding in mijn jaszak zitten voor als ik naar buiten ga haha. Dat helpt wel echt.


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    Heel mijn lippen zijn gewoon schraal, droog en overdreven rood de laatste paar dagen. En als het even tegen zit, worden ze helemaal dik en gaan ze jeuken. Hopelijk gaat het snel over, want dit is echt een drama.

    Ah balen. :C Ik heb met dit weer steeds last van velletjes en ik smeer me helemaal dood om ze er weer een beetje normaal uit te laten zien. Zonder succes, tot nu toe. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Awwh al onze arme lipjes. ): hahaha


    Big girls cry when their hearts are breaking