• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    mismi schreef:
    (...)
    Haha. Jammer dat je ze niet even kan brainwashen he hahaha :p

    Who said I can't do that?(cat)


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Who said I can't do that?(cat)

    hahaha :p ff een hersenletsel aanbrengen en hopen dat ze vergeten wie ze waren etc en hoe zijn leven voor het 'ongeluk' eruitzag en dan als ie bijkomt zeggen dat ie toch echt een relatie met je had hahaha

    En nu is het weer tijd voor ontopic, denk ik. (cat)


    Your make-up is terrible

    Nog even over het fetish gedeelte: Neuzen en bijten. Don't ask me why or how, I don't know. Maar ik hou van neuzen.
    En alles waarin gebeten kan worden, moet ik bijten. Menig neus weet dit ondertussen ook.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Nog even over het fetish gedeelte: Neuzen en bijten. Don't ask me why or how, I don't know. Maar ik hou van neuzen.
    En alles waarin gebeten kan worden, moet ik bijten. Menig neus weet dit ondertussen ook.
    En word je er ook opgewonden van xD?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)En word je er ook opgewonden van xD?


    You don't want to know (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Nog even over het fetish gedeelte: Neuzen en bijten. Don't ask me why or how, I don't know. Maar ik hou van neuzen.
    En alles waarin gebeten kan worden, moet ik bijten. Menig neus weet dit ondertussen ook.


    yeah. neuzen bijten (hoera) omdat het kan :D ik wordt een beetje opgewonden als mijn vriendin aan mijn oor likt dus alles kan :D

    Sting -> Doo


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Folklore schreef:
    (...)

    Gewoon tong? Dat geval dat mensen in hun mond hebben? Het glibbert en is nat. En het is lekker, je begrijpt vast wel op welke manier.


    Nee, ik moest om de een of andere reden denken aan tong maar dan als vis. Ging iets fout in mijn hoofd, geloof ik.


    Physics is awesome

    Pfoeh.. Of ik submissive ben of dominant ligt echt aan de persoon met wie ik eh aan het rollebollen ben :')
    Nu ik erover nadenk toch wel vaker dominant.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Junns schreef:
    Nog even over het fetish gedeelte: Neuzen en bijten. Don't ask me why or how, I don't know. Maar ik hou van neuzen.
    En alles waarin gebeten kan worden, moet ik bijten. Menig neus weet dit ondertussen ook.


    Ow ja, bijten. Heeeeeerlijk~. Doe ik ook graag (A) of gebeten worden *smelt*
    Mijn fetish ligt meer bij handen *hehe*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Killed schreef:
    (...)

    Ow ja, bijten. Heeeeeerlijk~. Doe ik ook graag (A) of gebeten worden *smelt*
    Mijn fetish ligt meer bij handen *hehe*

    Junns schreef:
    Nog even over het fetish gedeelte: Neuzen en bijten. Don't ask me why or how, I don't know. Maar ik hou van neuzen.
    En alles waarin gebeten kan worden, moet ik bijten. Menig neus weet dit ondertussen ook.

    Bijten, so much yes. Er is iets met bijten en gebeten worden dat verdomde lekker is. Al kan het af en toe vervelend zijn als iemand gigantische plekken in je nek zet.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 23:41 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Ik vrees ten zeerste dat ik mezelf van de Dominant-lijst af moet halen, en moet verkassen naar de Submissive-lijst... Dus bij deze: Anarose --> Submissive.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 23:44 ]


    Bad decisions make good stories.

    Zit te twijfelen, ben het beide wel.
    Toch kies ik voor Dominant.
    SummerSnow --> Dominant


    "Don't look back, you're not going that way."

    Blazerer schreef:
    (...)
    Bijten, so much yes. Er is iets met bijten en gebeten worden dat verdomde lekker is. Al kan het af en toe vervelend zijn als iemand gigantische plekken in je nek zet.

    Zuigzoenen vind ik dan aan de andere kant weer vreselijk, bah.


    "Well, well. Look who we've got here!"