• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie ooit wel eens seks gehad zonder liefde? Mij lijkt het nogal onmogelijk, maar ja.

    Nee, nooit. Maar ik zie niet waarom het onmogelijk zou zijn. Seks en liefde gaan best zonder elkaar.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie ooit wel eens seks gehad zonder liefde? Mij lijkt het nogal onmogelijk, maar ja.

    No and I don't know if I could. Al zou ik het willen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie ooit wel eens seks gehad zonder liefde? Mij lijkt het nogal onmogelijk, maar ja.


    nope niet gehad, maar het is niet onmogelijk. Mijn klasgenoot heeft haar 'sexspeeltje' dus wel sex met hem, maar geen relatie of liefde.. puur om sex dus.(bindingsangst?)

    Voor mij zo zoiets nooit werken, eerst liefde dan sex.


    Never depend on others too much. Because someday you will have to walk alone

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie ooit wel eens seks gehad zonder liefde? Mij lijkt het nogal onmogelijk, maar ja.

    Jawel hoor.


    -

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie ooit wel eens seks gehad zonder liefde? Mij lijkt het nogal onmogelijk, maar ja.


    Het kan, maar persoonlijk is dat voor mij wel onmogelijk. Want ik kan het alleen puur uit liefde doen.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Barnabas schreef:
    Hebben jullie ooit wel eens seks gehad zonder liefde? Mij lijkt het nogal onmogelijk, maar ja.


    Ja. En ik denk dat het een van de stomste beslissingen uit mijn leven was. Maar dat kwam waarschijnlijk door de persoon die erachter zat. Maar het kan best, seks zonder liefde. Een kwestie van beiden gescheiden houden. Voor mannen is dat makkelijker dan voor vrouwen, maar als ik wil kan ik het best. Voor vrouwen is het moeilijker omdat vrouwen tijdens seks oxytocine aanmaken, ookwel het knuffelhormoon genoemd. Daardoor willen vrouwen knuffelen na de seks en eisen ze zo liefde op. Mannen maken in veel lagere dosis oxytocine aan, maar meer vasopressine en testosteron.
    Het is niet onmogelijk, kijk maar naar alle courtisanes op deze wereld -die allemaal mijn respect dragen trouwens-, zij kunnen het ook, of worden geacht het te kunnen.


    Bad decisions make good stories.

    Requille schreef:
    (...)

    Het kan, maar persoonlijk is dat voor mij wel onmogelijk. Want ik kan het alleen puur uit liefde doen.


    26 - 02 - '16

    Requille schreef:
    (...)

    Het kan, maar persoonlijk is dat voor mij wel onmogelijk. Want ik kan het alleen puur uit liefde doen.

    I agree with this. Ik vind het best gek dat zoveel mensen het zonder liefde kunnen.

    Nog een keer over die koortslip van m'n vriend (wat waarschijnlijk een gewoon een onschuldig blaartje is), het blaartje ontstond doordat hij op z'n lip beet. Dan kan het onmogelijk een koortslip zijn toch? xd


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    I agree with this. Ik vind het best gek dat zoveel mensen het zonder liefde kunnen.

    Nog een keer over die koortslip van m'n vriend (wat waarschijnlijk een gewoon een onschuldig blaartje is), het blaartje ontstond doordat hij op z'n lip beet. Dan kan het onmogelijk een koortslip zijn toch? xd

    Nee, lijkt me niet. Ik bijt ook zo vaak op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 14:14 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Folklore schreef:
    (...)
    I agree with this. Ik vind het best gek dat zoveel mensen het zonder liefde kunnen.

    Nog een keer over die koortslip van m'n vriend (wat waarschijnlijk een gewoon een onschuldig blaartje is), het blaartje ontstond doordat hij op z'n lip beet. Dan kan het onmogelijk een koortslip zijn toch? xd


    koortslip zit meestal gewoon op de lip (cat) maar gelukkig is de lip ook het snelst herstelnde orgaan dus :D

    Zat pas met mijn ex voetbal te kijken, en de emoties liepen behoorlijk op (bij mij dan, mijn club won). Heb uiteindelijk diezelfde avond nog met hem gezoend en we waren bijna verdergegaan ook als ik het niet tot een halt had geroepen. Ugh.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 16:04 ]


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    Zat pas met mijn ex voetbal te kijken, en de emoties liepen behoorlijk op (bij mij dan, mijn club won). Heb uiteindelijk diezelfde avond nog met hem gezoend en we waren bijna verdergegaan ook als ik het niet tot een halt had geroepen. Ugh.

    Meeh, wat vervelend zeg Claire. Gewoon vrienden zijn lijkt me zo moeilijk als je zo'n goede relatie hebt gehad.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Meeh, wat vervelend zeg Claire. Gewoon vrienden zijn lijkt me zo moeilijk als je zo'n goede relatie hebt gehad.

    Yep, dat was echt zo'n momentje waarmee mensen die zeggen dat vrienden blijven met je ex zo moeilijk is echt weer gelijk krijgen. We keep trying, though..


    ars moriendi

    Bayern schreef:
    (...)
    Yep, dat was echt zo'n momentje waarmee mensen die zeggen dat vrienden blijven met je ex zo moeilijk is echt weer gelijk krijgen. We keep trying, though..

    En Friends with Benefits lijkt me ook niet handig. Moeilijk moeilijk. Ik wens je heel veel succes Claire! Wij allemaal denk ik wel.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    En Friends with Benefits lijkt me ook niet handig. Moeilijk moeilijk. Ik wens je heel veel succes Claire! Wij allemaal denk ik wel.

    Nee precies, ik wil hem op die manier ook niet "misbruiken". Maar het is soms zo moeilijk van hem af te blijven. Hij doet een hoop krachttraining, en het is voor een meisje met een armenfetish dus ook extreem moeilijk om niet aan die armen van hem te zitten. :')
    En dankjewel, dat is lief, Mitch!


    ars moriendi