• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Zuigzoenen vind ik dan aan de andere kant weer vreselijk, bah.


    Dat vind ik juist geweldig, haha. Mn vriend is ook echt een bloedzuiger, daar had ie me van te voren al voor gewaarschuwt en toen had ik van de zomer opeens een huge vlek in mn nek zitten, echt niet normaal groot. xd
    Ik laat die plekken zitten ook, I don't care. 9 van de 10 keer schuilt t toch achter mn haar dus valt t alsnog niet te zien.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ik haat zuigzoenen. Nikki mag best op een stuk huid zuigen, maar ik wil er geen zuigzoen plek aan overhouden. Vind ik echt té kinderlijk staan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zuigzoenen vind ik ook echt vreselijk. Mijn vriend houdt er ook niet van dus dat scheelt. ^^ Ik heb 1 keer een zuigzoen gehad en dat was van een jongen die ik tijdens het uitgaan had ontmoet en mee had gezoend. Vond het zo dom staan, schaamde me dood toen ik op school kwam.


    -

    haha ik heb nog nooit een zuigzoen gehad #maagdheid maarja ik heb wel echt een fetish voor ogen, misschien een beetje standart maar t is wel echt zo.

    Ik heb weer vanalles gemist :')
    Mijn topics ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Bitemarks zijn veel leuker dan zuigzoenen.


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Bitemarks zijn veel leuker dan zuigzoenen.

    Nah, ik wil beiden niet.


    Take me to wonderland

    Killed --> Kyuubi
    Dominant


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ben wel nieuwsgierig (heeft niet persé met seks te maken, maar dan nog ;P), en dit is een vraag aan mensen die een vriend/vriendin hebben:
    Is het jullie ooit gelukt om op een comfortabele manier lepeltje lepeltje te liggen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Nomen schreef:
    Ik ben wel nieuwsgierig (heeft niet persé met seks te maken, maar dan nog ;P), en dit is een vraag aan mensen die een vriend/vriendin hebben:
    Is het jullie ooit gelukt om op een comfortabele manier lepeltje lepeltje te liggen?


    Elke avond. :3


    Your make-up is terrible

    Nomen schreef:
    Ik ben wel nieuwsgierig (heeft niet persé met seks te maken, maar dan nog ;P), en dit is een vraag aan mensen die een vriend/vriendin hebben:
    Is het jullie ooit gelukt om op een comfortabele manier lepeltje lepeltje te liggen?


    Always (:


    26 - 02 - '16

    Michonne schreef:
    (...)

    Elke avond. :3

    Voor beiden? Want ik weet dat mijn vriend altijd heel veel moeite heeft met die ene rotarm ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Nomen schreef:
    (...)
    Voor beiden? Want ik weet dat mijn vriend altijd heel veel moeite heeft met die ene rotarm ;P


    Yup. Hij legt altijd zijn arm onder mijn kussen neer.


    Your make-up is terrible

    Ligt best lekker :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nomen schreef:
    (...)
    Voor beiden? Want ik weet dat mijn vriend altijd heel veel moeite heeft met die ene rotarm ;P


    Haha, mijn vriend heeft dat ook altijd (x


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle