• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nou ja, dat kan, maar bij mij helpt het écht. Ik heb het dan ook preventief gesmeerd, voordat de koortslip ook echt verscheen. Het leek nu gewoon op een sneetje in mijn lip, terwijl het er anders... nogal raar uitziet. :'D
    Mijn moeder heeft ook last van koortslippen en heeft nu ook veel minder last van de koortslip dankzij de zalf. We gebruiken - natuurlijk - wel een aparte tube. :'D
    Jij bij mij werkt dat ook. Vroeger was ik heel gepateeld maar toen gebruikte ik een zalfje en ging het veel beter, doen was het niet echt een korst op mijn lip, maar eerder een bubbeltje die meer iets weg had van een puist. Gelukkige heb ik de laatste jaren er geen last meer van gehad. (En hopelijk blijft dat ook zo)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik hebt altijd het gevoel dat als je je lippen insmeert, ze het vaker en meer nodig hebben, dus doe ik het lekker niet. Daarom heb ik nooit Labello en al die onzin nodig voor mijn lippen. Ze zijn gewoon geweldig <3

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 14:23 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Ik hebt altijd het gevoel dat als je smeert je lippen het vaker en meer nodig hebben dus doe ik het lekker niet. Daarom heb ik nooit Labello en al die onzin nodig voor mijn lippen. Ze zijn gewoon geweldig <3

    I use nivea creme. Ish win en werkt naar mijn idee beter dan labello. Dunno why :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    DarkSavior schreef:
    Ik hebt altijd het gevoel dat als je smeert je lippen het vaker en meer nodig hebben dus doe ik het lekker niet. Daarom heb ik nooit Labello en al die onzin nodig voor mijn lippen. Ze zijn gewoon geweldig <3


    En je gevoel heeft gelijk. Ik had ergens gelezen dat de fabrikanten in de lippenstift expres een of ander stofje duwen waardoor er velletjes komen op je lippen ofzoiets. Daarom heb ik nu zo'n lippenstift van De Tuinen, homeopathisch. Want als ik geen lippenstift opdoe, maar het zo laat, maak ik het alleen maar erger.. Ik kan er gewoon niet tegen als er korstjes zijn, die pluk ik dan weer open. Echt vervelend..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Folklore schreef:
    @ Impossibru, thanks, die site was inderdaad wel heel duidelijk. Maar dat de koortsblaren 'zomaar' komen was me nog niet duidelijk. Het zit dus in iedereen (herpes virus 1?)

    Anyway, m'n vriend heeft misschien wel wat anders, want hij noemde het een koortsblaar zonder echt te weten wat dat exact inhield. Het doet hem geen pijn, dus hopelijk is het een gewone blaar, of afte, zoals Nikki zei, (kende het woord afte tot vandaag nog niet, maar het schijnt dus veel voor te komen. c; ) Hopen maar dat het geen koortsblaar is, want met een besmettelijke koortslip gaat het vrijdag minder gezellig worden, ifuknowwhatimean. xd


    type 1 kan zomaar opdagen ja, maar meestal is er een aanleiding voor. zoals, stress, verminderde weerstand, het weer, volgens mij ook ongesteldheid(not sure) of iemand heeft je besmet. je hebt het zo omdat het een virus is dat via vocht wordt overgedragen dus, zelfs als je vriend ff zijn lip aanraakt en dan de jouwne is het er al. maar meestal heb je het ook niet langer dan 1 weekje ofzo (hoera) en voor de mensen die hopen.. het is niet te genezen.

    lang leven ik heb een werkstuk gemaakt over soa's (hoera)

    [ bericht aangepast op 10 april 2013 - 14:42 ]

    Patholoog schreef:
    (...)

    En je gevoel heeft gelijk. Ik had ergens gelezen dat de fabrikanten in de lippenstift expres een of ander stofje duwen waardoor er velletjes komen op je lippen ofzoiets. Daarom heb ik nu zo'n lippenstift van De Tuinen, homeopathisch. Want als ik geen lippenstift opdoe, maar het zo laat, maak ik het alleen maar erger.. Ik kan er gewoon niet tegen als er korstjes zijn, die pluk ik dan weer open. Echt vervelend..


    Ik heb een vaseline stick, er zit verder niets in dan vaseline. :3


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik ook vaseline voor mijn lippen...

    Helpt Vaseline echt?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vind van wel. Je moet vooral preventief smeren, dus voordat je naar buiten gaat als het koud is, dan blijven je lippen vettig en barsten ze niet. Als ze al gebarsten zijn voelen ze daarna alsnog veeeel beter.


    Your make-up is terrible

    Ik gebruik Blistex en ik moet zeggen dat dat goedje best goed werkt. Maar ik heb van mezelf al een best droge huid, lippen zullen dan naar mijn idee ook snel droog worden. Vooral in de winter met die sneeuw en die droge wind was het echt verschrikkelijk...
    Ik moet dus ook heel vaak smeren ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Vaseline bevalt mij ook heel goed. Veel beter dan labello.


    You are beautiful, you are love.

    Kunnen we weer een beetje ontopic? Een gesprek over labello en dergelijken past beter in het lifestyleforum.


    I am an idiot, I move.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ah balen. :C Ik heb met dit weer steeds last van velletjes en ik smeer me helemaal dood om ze er weer een beetje normaal uit te laten zien. Zonder succes, tot nu toe. :'D


    Daar krijg ik last van als ik mijn lippen niet in smeer en vaak zit ik onbewust aan die velletjes.


    Physics is awesome

    Unvernunft schreef:
    Kunnen we weer een beetje ontopic? Een gesprek over labello en dergelijken past beter in het lifestyleforum.

    Ik zou zeggen, gooi een onderwerp op.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Hebben jullie ooit wel eens seks gehad zonder liefde? Mij lijkt het nogal onmogelijk, maar ja.


    "Well, well. Look who we've got here!"