• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Bayern schreef:
    (...)
    Nee precies, ik wil hem op die manier ook niet "misbruiken". Maar het is soms zo moeilijk van hem af te blijven. Hij doet een hoop krachttraining, en het is voor een meisje met een armenfetish dus ook extreem moeilijk om niet aan die armen van hem te zitten. :')
    En dankjewel, dat is lief, Mitch!


    Aaawh, arme jij. Dat lijkt me nogal moeilijk ja.

    En alsjeblieft :3 Ik kan wel lief zijn, moet er alleen zin in hebben en diegene moet het ook verdienen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Vesta -> Nerys. Ik sta bij Submissive (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat het vanzelf wel veranderd, Claire. Het is denk ik ook omdat het pas zo kort uit is, je bent de aanrakingen van hem gewend, dat soort dingen. Als dat allemaal langzaam verdwijnt word het ook makkelijker.


    Your make-up is terrible

    Bayern schreef:
    (...)
    Yep, dat was echt zo'n momentje waarmee mensen die zeggen dat vrienden blijven met je ex zo moeilijk is echt weer gelijk krijgen. We keep trying, though..

    Dat moet je jezelf ook niet opdwingen. Als je uit elkaar gaat en meteen zegt: okay laten we vrienden blijven, gaat dat niet gauw goed. Je hebt tijd nodig om een keer flink pissig te worden, een keer flink te janken en dan weer tot jezelf te komen. Daarna kun je eventueel nog beslissen vrienden te blijven. Ik zeg niet dat dit de manier is, maar het is een manier, en een manier die voor mij werkte.


    No growth of the heart is ever a waste

    halowa hoe gaat het hier allemaal...

    Zeg een vraagje, ik heb zaterdag mijn beste vriendin verteld dat ik biseksueel denk te zijn en dat ik verliefd op haar ben... zelf mijn ouders weten het nog niet.
    Maar zeg maar ze moet er over nadenken maar ik weet niet stel voor dat ze me ook ziet zitten hoe moet ik dat dan bv. mijn andere vriendinnen vertellen? Mijn ouders vind ik opzich wel moeilijk maar die zouden er goed op reageren aangezien die vriendin en ik altijd grappen dat we verloofd zijn en papa zegt dat ie haar toch wel een leuke meid vind en het dus niet erg zou vinden.. en hoe snijd je zo een onderwerp aan eigenlijk???


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    halowa hoe gaat het hier allemaal...

    Zeg een vraagje, ik heb zaterdag mijn beste vriendin verteld dat ik biseksueel denk te zijn en dat ik verliefd op haar ben... zelf mijn ouders weten het nog niet.
    Maar zeg maar ze moet er over nadenken maar ik weet niet stel voor dat ze me ook ziet zitten hoe moet ik dat dan bv. mijn andere vriendinnen vertellen? Mijn ouders vind ik opzich wel moeilijk maar die zouden er goed op reageren aangezien die vriendin en ik altijd grappen dat we verloofd zijn en papa zegt dat ie haar toch wel een leuke meid vind en het dus niet erg zou vinden.. en hoe snijd je zo een onderwerp aan eigenlijk???


    Je vraagt eens serieus wat ze van biseksualiteit (homoseksualiteit) vinden. Je wacht het antwoord af. Dan word je zenuwachtig, je wordt knalrood, je staart naar de grond en je zegt dat je hen iets moet vertellen en dan vertel je het.
    Werkte voor mij.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    IrishNialler schreef:
    halowa hoe gaat het hier allemaal...

    Zeg een vraagje, ik heb zaterdag mijn beste vriendin verteld dat ik biseksueel denk te zijn en dat ik verliefd op haar ben... zelf mijn ouders weten het nog niet.
    Maar zeg maar ze moet er over nadenken maar ik weet niet stel voor dat ze me ook ziet zitten hoe moet ik dat dan bv. mijn andere vriendinnen vertellen? Mijn ouders vind ik opzich wel moeilijk maar die zouden er goed op reageren aangezien die vriendin en ik altijd grappen dat we verloofd zijn en papa zegt dat ie haar toch wel een leuke meid vind en het dus niet erg zou vinden.. en hoe snijd je zo een onderwerp aan eigenlijk???

    Ik zei het gewoon tegen mijn vrienden. Ik had de avond ervoor tegen een vriendin, waar ik toen heel close mee was, gezegd dat ik op jongens viel. De dag erna volgde een andere goede vriendin en later stonden we in een kring en zei toen tegen de rest van mijn vrienden dat ik op jongens viel. Toen ik in die kring stond was ik helemaal niet zenuwachtig, want mijn twee belangrijkste vrienden vonden het helemaal niet erg. :') Ik heb zelf nooit aangekaart wat ze van homoseksualiteit vonden, maar volgens mij was het wel al duidelijk dat mijn beste vriendin van toen niks tegen homoseksualiteit had. ^^ Mijn ouders vonden een coming out boek en begonnen toen vragen te stellen, dus ik zei toen tegen hen dat ik op jongens val. Helse dagen volgden daarna, maar ik heb het overleeft. Obviously.

    [ bericht aangepast op 15 april 2013 - 23:01 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ik zei het gewoon tegen mijn vrienden. Ik had de avond ervoor tegen een vriendin, waar ik toen heel close mee was, gezegd dat ik op jongens viel. De dag erna volgde een andere goede vriendin en later stonden we in een kring en zei toen tegen de rest van mijn vrienden dat ik op jongens viel. Toen ik in die kring stond was ik helemaal niet zenuwachtig, want mijn twee belangrijkste vrienden vonden het helemaal niet erg. :') Ik heb zelf nooit aangekaart wat ze van homoseksualiteit vonden, maar volgens mij was het wel al duidelijk dat mijn beste vriendin van toen niks tegen homoseksualiteit had. ^^ Mijn ouders vonden een coming out boek en begonnen toen vragen te stellen, dus ik zei toen tegen hen dat ik op jongens val. Helse dagen volgden daarna, maar ik heb het overleeft. Obviously.


    Ik snap niet zo goed waarom er zo moeilijk wordt gedaan over op welk geslacht je valt. Liefde zou die grenzen helemaal niet moeten hebben. Mannen, vrouwen, als je maar gelukkig bent.


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Aaawh, arme jij. Dat lijkt me nogal moeilijk ja.

    En alsjeblieft :3 Ik kan wel lief zijn, moet er alleen zin in hebben en diegene moet het ook verdienen :Y)

    Aahw, thanks! (: Waardeer ik!
    Michonne schreef:
    Ik denk dat het vanzelf wel veranderd, Claire. Het is denk ik ook omdat het pas zo kort uit is, je bent de aanrakingen van hem gewend, dat soort dingen. Als dat allemaal langzaam verdwijnt word het ook makkelijker.

    Ja, ik denk het ook wel.. Want qua omgang gaan we gewoon door alsof er nooit wat gebeurd is. Ze zijn nog steeds goede maatjes.
    Hashirama schreef:
    (...)
    Dat moet je jezelf ook niet opdwingen. Als je uit elkaar gaat en meteen zegt: okay laten we vrienden blijven, gaat dat niet gauw goed. Je hebt tijd nodig om een keer flink pissig te worden, een keer flink te janken en dan weer tot jezelf te komen. Daarna kun je eventueel nog beslissen vrienden te blijven. Ik zeg niet dat dit de manier is, maar het is een manier, en een manier die voor mij werkte.

    Maar dat is het hem, we dringen het geen van beide op. Het loopt gewoon ontzettend goed. We hebben ons over de breuk heen kunnen zetten omdat we het mijlenver aan zagen komen, en gaan dus gewoon als hele goede vrienden met elkaar om. Dit soort intieme momenten mogen gewoon niet meer gebeuren, want het slaat nergens op. We zijn uit elkaar, dan moet je elkaar niet af gaan lebberen. :/


    ars moriendi

    Itami schreef:
    (...)
    Ik zei het gewoon tegen mijn vrienden. Ik had de avond ervoor tegen een vriendin, waar ik toen heel close mee was, gezegd dat ik op jongens viel. De dag erna volgde een andere goede vriendin en later stonden we in een kring en zei toen tegen de rest van mijn vrienden dat ik op jongens viel. Toen ik in die kring stond was ik helemaal niet zenuwachtig, want mijn twee belangrijkste vrienden vonden het helemaal niet erg. :') Ik heb zelf nooit aangekaart wat ze van homoseksualiteit vonden, maar volgens mij was het wel al duidelijk dat mijn beste vriendin van toen niks tegen homoseksualiteit had. ^^ Mijn ouders vonden een coming out boek en begonnen toen vragen te stellen, dus ik zei toen tegen hen dat ik op jongens val. Helse dagen volgden daarna, maar ik heb het overleeft. Obviously.


    Dat vind ik knap, dat je dat zo open hebt durven vertellen. Jammer dat je ouders je helse dagen bezorgt hebben, though...

    @IrishNialler, zou niet weten hoe je zoiets aan zou moeten kaarten, aangezien ik er zelf niet echt ervaring mee heb. Maar 'gewoon vertellen' is waarschijnlijk de beste optie.

    @ Bayern, jou situatie lijkt me echt lastig. Maar met wat tijd zul je er wel achter komen of het 'vrienden blijven' werkt. Sterkte ermee.


    You are beautiful, you are love.

    IrishNialler schreef:
    halowa hoe gaat het hier allemaal...

    Zeg een vraagje, ik heb zaterdag mijn beste vriendin verteld dat ik biseksueel denk te zijn en dat ik verliefd op haar ben... zelf mijn ouders weten het nog niet.
    Maar zeg maar ze moet er over nadenken maar ik weet niet stel voor dat ze me ook ziet zitten hoe moet ik dat dan bv. mijn andere vriendinnen vertellen? Mijn ouders vind ik opzich wel moeilijk maar die zouden er goed op reageren aangezien die vriendin en ik altijd grappen dat we verloofd zijn en papa zegt dat ie haar toch wel een leuke meid vind en het dus niet erg zou vinden.. en hoe snijd je zo een onderwerp aan eigenlijk???


    Neem haar mee naar huis en stel haar voor als je vriendin als het zover is? Dat is altijd een goede.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Neem haar mee naar huis en stel haar voor als je vriendin als het zover is? Dat is altijd een goede.

    Als ik dat doe, vlieg ik buiten. :') Maar haar ouders kunnen natuurlijk anders reageren.

    @Folklore, Dank je :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Als ik dat doe, vlieg ik buiten. :') Maar haar ouders kunnen natuurlijk anders reageren.

    @Folklore, Dank je :p

    Thuiskomen met een vriendin als jongen zijnde? Wat is daar mis mee? :x

    Sorry, kon het niet laten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    IrishNialler schreef:
    halowa hoe gaat het hier allemaal...

    Zeg een vraagje, ik heb zaterdag mijn beste vriendin verteld dat ik biseksueel denk te zijn en dat ik verliefd op haar ben... zelf mijn ouders weten het nog niet.
    Maar zeg maar ze moet er over nadenken maar ik weet niet stel voor dat ze me ook ziet zitten hoe moet ik dat dan bv. mijn andere vriendinnen vertellen? Mijn ouders vind ik opzich wel moeilijk maar die zouden er goed op reageren aangezien die vriendin en ik altijd grappen dat we verloofd zijn en papa zegt dat ie haar toch wel een leuke meid vind en het dus niet erg zou vinden.. en hoe snijd je zo een onderwerp aan eigenlijk???


    Ik denk dat het al een grote stap is dat je het je beste vriendin hebt verteld, je bent dus al op weg. Ik zou haar in ieder geval wel de tijd gunnen er over na te denken. En over hoe je het de rest van je vriendinnen verteld, je zou kunnen vragen of je beste vriendin erbij wil zijn zodat je in ieder geval iemand naast je hebt die het al weet. Dat maakt het misschien iets makkelijker.

    Ik ben trouwens Submissive ;-)


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik heb zaterdag echt een pracht avond gehad. Het begon alleen wat minder omdat ik bijna ruzie kreeg met mijn vriend en toen moesten we nog 10 minuten fietsen, dus dat was best wel awkward omdat we alle twee niks zeiden. Toen we bij hem aan kwamen, hij was overigens alleen thuis, begon ik heel hard te huilen en heb ik even mijn hart gelucht. Hij ook meteen de zijne. Dat was heel fijn omdat we alles uitgepraat hebben wat ons dwars zat en het ging meteen veel beter. (: Verder nog een gezellige en sexy avond gehad haha. Hij vroeg me of ik geoefend had toen ik hem afgetrokken had. Dat voelde best goed, want natuurlijk had ik dat niet. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking