Itami schreef:
(...)
Ik zei het gewoon tegen mijn vrienden. Ik had de avond ervoor tegen een vriendin, waar ik toen heel close mee was, gezegd dat ik op jongens viel. De dag erna volgde een andere goede vriendin en later stonden we in een kring en zei toen tegen de rest van mijn vrienden dat ik op jongens viel. Toen ik in die kring stond was ik helemaal niet zenuwachtig, want mijn twee belangrijkste vrienden vonden het helemaal niet erg. :') Ik heb zelf nooit aangekaart wat ze van homoseksualiteit vonden, maar volgens mij was het wel al duidelijk dat mijn beste vriendin van toen niks tegen homoseksualiteit had. ^^ Mijn ouders vonden een coming out boek en begonnen toen vragen te stellen, dus ik zei toen tegen hen dat ik op jongens val. Helse dagen volgden daarna, maar ik heb het overleeft. Obviously.
Dat vind ik knap, dat je dat zo open hebt durven vertellen. Jammer dat je ouders je helse dagen bezorgt hebben, though...
@IrishNialler, zou niet weten hoe je zoiets aan zou moeten kaarten, aangezien ik er zelf niet echt ervaring mee heb. Maar 'gewoon vertellen' is waarschijnlijk de beste optie.
@ Bayern, jou situatie lijkt me echt lastig. Maar met wat tijd zul je er wel achter komen of het 'vrienden blijven' werkt. Sterkte ermee.
You are beautiful, you are love.