• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mijn ouders hebben elke nacht ruzie omdat mijn vader keihard snurkt en mijn moeder daardoor uit haar slaap houdt, zelfs met oordopjes in. (cat)
    Hij heeft zelfs een operatie ondergaan, maar zonder succes, hij snurkt nóg harder.
    Lijkt me nogal logisch dat dat een slechte uitwerking heeft op de relatie én het gezin. (cat)
    Als jij elke nacht niet kunt slapen, word je op het laatst ontzettend kregelig en boos. Wij hebben ook niet meer slaapkamers, dus twee bedden neerzetten heeft ook geen enkel nut.
    Gevolg: Iedereen is chagrijnig en ik dreig regelmatig met uit het huis gaan.


    Ahh, that sucks. Mijn vader snurkt ook en daarom (en omdat m'n vader graag lang leest) slapen ze gewoon in een ander bed.
    Maar dat kan dus niet bij jullie. xd Logisch dat je moeder en jij daar chagrijnig van worden! D:
    En lekker lullig dat die operatie verkeerd uitpakt. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Patholoog schreef:
    Vraagje; mijn ouders vinden het nu te vroeg als je nu al zegt dat je lesbisch bent, maar ik vind dat het best kan. Wat vinden jullie? (En dan heb ik het over 17/18 ongeveer, en biseksueel op 14.)
    Nee dat is zeker niet te vroeg, maar ik snap wel wat ze bedoelen. In hun tijd was dat natuurlijk niet zo. :P


    Life is hard and then we die

    Patholoog schreef:
    Vraagje; mijn ouders vinden het nu te vroeg als je nu al zegt dat je lesbisch bent, maar ik vind dat het best kan. Wat vinden jullie? (En dan heb ik het over 17/18 ongeveer, en biseksueel op 14.)

    Vraag hen op welke leeftijd zij wisten dat ze als vrouw op mannen vielen en vice versa. It's the same damn thing :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Vraag hen op welke leeftijd zij wisten dat ze als vrouw op mannen vielen en vice versa. It's the same damn thing :].


    Nou, technisch gezien gaat iedereen er al vanaf hun geboorte -bij wijze van spreken- er van uit dat hij/zij op het andere geslacht valt, tenzij het anders is en je er halverwege achter komt. Toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nou, technisch gezien gaat iedereen er al vanaf hun geboorte -bij wijze van spreken- er van uit dat hij/zij op het andere geslacht valt, tenzij het anders is en je er halverwege achter komt. Toch?


    Nou, ik denk dat het eerder is aangeleerd dan dat je dat echt denkt zelf. De meeste kinderen groeien op bij hetero stel/echtpaar en zullen misschien het idee mee krijgen dat ze op het andere geslacht vallen. Misschien denken kinderen die bij homo stel/echtpaar of lesbisch stel/echtpaar op groeien wel dat ze later op hetzelfde geslacht vallen.


    Physics is awesome

    Nomen schreef:
    Ik ben wel nieuwsgierig (heeft niet persé met seks te maken, maar dan nog ;P), en dit is een vraag aan mensen die een vriend/vriendin hebben:
    Is het jullie ooit gelukt om op een comfortabele manier lepeltje lepeltje te liggen?
    Iedere avond eigenlijk. (:
    Al moet ik wel altijd mijn haar heel onder mijn hoofd proppen anders ligt hij met mijn haar in zijn neus. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Michonne schreef:
    (...)

    Haha, wat grappig. Wij houden het soms wel redelijk lang vol, zeker tot we in slaap vallen. Andere keren is het gewoon te warm. Maar soms verschuiven we ook iets zodat we alsnog lepeltje lepeltje liggen, maar niet helemaal tegen elkaar aan. Lastig uit te leggen.
    Mitchell is wel heel goed in dekens stelen, als hij zich omdraait of beweegt, neemt hij altijd de dekens mee. (zelfs als hij niet slaapt haha) Ik word ook echt vaak wakker omdat hij met zijn tanden knarst of klappert, echt heel irritant. Maar hij snurkt gelukkig niet.


    mijn vriendin gaat soms door haar mond ademhalen en dat geeft some een awkward geluid ;x maar ik kan er nu wel tegen. ik schrok me wel eens dood als ze dat geluid maakte. net of ze ligt te stikken. :X lepeltje lepeltje liggen gaat ons prima af. enkel is het bed te klein en hebben we dan een ruimte tekort. kben wel eens met haar zo in slaap gevallen maar toen werden we in de nacht wakker omdat ik aan het dekenstelen was.



    Hebben jullie trouwens ook wel eens last van dat je lekker bezig bent en dan graag een ander standje wil doen maar dan aan elkaar loopt te vragen welke nu maar niet kunnen kiezen en het uiteindelijk een beetje enkel standje wordt?

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 14:19 ]

    Patholoog schreef:
    (...)

    Nou, technisch gezien gaat iedereen er al vanaf hun geboorte -bij wijze van spreken- er van uit dat hij/zij op het andere geslacht valt, tenzij het anders is en je er halverwege achter komt. Toch?

    De twee homo's die ik hiernaar vroeg zeggen van niet. Maar. Ik denk dat homoseksualiteit in een aantal gevallen onderdrukt wordt door cultuur en de heersende norm en dat dit de reden is dat mensen het naar zichzelf en anderen ontkennen, wat inderdaad leidt tot gevallen zoals je die beschreef :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaterdagavond een avondje helemaal alleen thuis bij mijn vriend thuis. Me gusta mucho. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Zaterdagavond een avondje helemaal alleen thuis bij mijn vriend thuis. Me gusta mucho. :Y)

    Oeeeeeh. Heel veel plezier /wbw


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dumbledore schreef:
    Zaterdagavond een avondje helemaal alleen thuis bij mijn vriend thuis. Me gusta mucho. :Y)
    Weet je wat chill is? Als je chick een eigen huis heeft. YEAH <3


    Life is hard and then we die

    M'n vriend heeft een koortsblaar... aan de binnenkant van z'n lip. Weinig kans dat het soa kan zijn, maar ben nu wel een beetje bezorgd. xd


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    M'n vriend heeft een koortsblaar... aan de binnenkant van z'n lip. Weinig kans dat het soa kan zijn, maar ben nu wel een beetje bezorgd. xd
    Koorstblaasjes zijn een soort van Herpes, heel veel mensen hebben dat. Ik ook. Als je hem nu een kus geeft, betekent dat niet dat je meteen met een SOA zit. Ik zou gewoon geen orale seks hebben voor het moment, want dat is volgens mij wel overdraagbaar en dan zou jij wel eens met een SOA kunnen zitten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Koorstblaasjes zijn een soort van Herpes, heel veel mensen hebben dat. Ik ook. Als je hem nu een kus geeft, betekent dat niet dat je meteen met een SOA zit. Ik zou gewoon geen orale seks hebben voor het moment, want dat is volgens mij wel overdraagbaar en dan zou jij wel eens met een SOA kunnen zitten.

    Okee, dankje!
    Nog een vraagje: Is er een bepaalde oorzaak voor die koortsblaasjes?

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 15:09 ]


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    M'n vriend heeft een koortsblaar... aan de binnenkant van z'n lip. Weinig kans dat het soa kan zijn, maar ben nu wel een beetje bezorgd. xd


    Zeker weten dat het een koortsblaar is op die plek? Het kan net zo goed afte zijn, die kunnen behoorlijk groot worden.


    Your make-up is terrible