Michonne schreef:
(...)
Haha, wat grappig. Wij houden het soms wel redelijk lang vol, zeker tot we in slaap vallen. Andere keren is het gewoon te warm. Maar soms verschuiven we ook iets zodat we alsnog lepeltje lepeltje liggen, maar niet helemaal tegen elkaar aan. Lastig uit te leggen.
Mitchell is wel heel goed in dekens stelen, als hij zich omdraait of beweegt, neemt hij altijd de dekens mee. (zelfs als hij niet slaapt haha) Ik word ook echt vaak wakker omdat hij met zijn tanden knarst of klappert, echt heel irritant. Maar hij snurkt gelukkig niet.
mijn vriendin gaat soms door haar mond ademhalen en dat geeft some een awkward geluid ;x maar ik kan er nu wel tegen. ik schrok me wel eens dood als ze dat geluid maakte. net of ze ligt te stikken.
![:X :X](/images/smilies/noword.gif)
lepeltje lepeltje liggen gaat ons prima af. enkel is het bed te klein en hebben we dan een ruimte tekort. kben wel eens met haar zo in slaap gevallen maar toen werden we in de nacht wakker omdat ik aan het dekenstelen was.
Hebben jullie trouwens ook wel eens last van dat je lekker bezig bent en dan graag een ander standje wil doen maar dan aan elkaar loopt te vragen welke nu maar niet kunnen kiezen en het uiteindelijk een beetje enkel standje wordt?
[ bericht aangepast op 9 april 2013 - 14:19 ]