Folklore schreef:
(...)
Haha, ik draai ook altijd wel een aantal keer, al vind ik het altijd wel even gezellig om zo te liggen.
Ik las nog een leuk artikel over hoe stelletjes slapen. Heel interessant. Weinig mensen schijnen lepeltje lepeltje te kunnen slapen, maar sommige kunnen het prima en hebben zelfs een systeem van wanneer ze om willen draaien. En dan heb je nog het deken 'probleem'. Mijn vriend heeft een tweepersoonsbed met twee dekens en dat slaapt wel beter, omdat we beide graag het deken strak om ons heen hebben. xd
En verder stond er nog iets in over stellen waarbij de ander snurkt (dit lijkt me verschrikkelijk). En het schijnt dat dat ook niet een al te beste invloed heeft op de relatie. ;p
Mijn ouders hebben elke nacht ruzie omdat mijn vader keihard snurkt en mijn moeder daardoor uit haar slaap houdt, zelfs met oordopjes in.
Hij heeft zelfs een operatie ondergaan, maar zonder succes, hij snurkt nóg harder.
Lijkt me nogal logisch dat dat een slechte uitwerking heeft op de relatie én het gezin.
Als jij elke nacht niet kunt slapen, word je op het laatst ontzettend kregelig en boos. Wij hebben ook niet meer slaapkamers, dus twee bedden neerzetten heeft ook geen enkel nut.
Gevolg: Iedereen is chagrijnig en ik dreig regelmatig met uit het huis gaan.
"Well, well. Look who we've got here!"