• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Nomen schreef:
    (...)
    Voor beiden? Want ik weet dat mijn vriend altijd heel veel moeite heeft met die ene rotarm ;P


    Dit heeft mijn vriend ook. En hij krijgt het ook al snel te heet. Dus helaas pindakaas: Geen lepeltje lepeltje voor mij. ;p


    You are beautiful, you are love.

    Als ik iemand in mijn nek heb hijgen, dan duw ik diegene weg. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nomen schreef:
    Ik ben wel nieuwsgierig (heeft niet persé met seks te maken, maar dan nog ;P), en dit is een vraag aan mensen die een vriend/vriendin hebben:
    Is het jullie ooit gelukt om op een comfortabele manier lepeltje lepeltje te liggen?

    Die rotarm kan hij onder je nek frotten :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Folklore schreef:
    (...)

    Dit heeft mijn vriend ook. En hij krijgt het ook al snel te heet. Dus helaas pindakaas: Geen lepeltje lepeltje voor mij. ;p

    Haha, nou meestal doen wij het ook zoals Nikki zei, zijn arm onder het kussen, maar dan krijgt hij het ook al gauw te heet ;P
    En ik draai graag als ik in bed lig, dus dan word ik het zelf ook snel zat ;P


    Deep inside, I've never felt alive

    Anarose schreef:
    Bitemarks zijn veel leuker dan zuigzoenen.

    Meh ik ben meer van de licks.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tamino schreef:
    Ik heb weer vanalles gemist :')
    Mijn topics ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Vraagje; mijn ouders vinden het nu te vroeg als je nu al zegt dat je lesbisch bent, maar ik vind dat het best kan. Wat vinden jullie? (En dan heb ik het over 17/18 ongeveer, en biseksueel op 14.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nee, vind ik niet. Maar jij hebt toch een vriend, of niet?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Patholoog schreef:
    Vraagje; mijn ouders vinden het nu te vroeg als je nu al zegt dat je lesbisch bent, maar ik vind dat het best kan. Wat vinden jullie? (En dan heb ik het over 17/18 ongeveer, en biseksueel op 14.)

    Ik vind dat het kan. :p Grotendeels omdat ik het zelf ook weet, maar ook omdat je in de puberteit nu eenmaal ontwikkelt op seksueel vlak, dus naar mening kun je dan op je 18de wel gaan weten dat je op hetzelfde geslacht valt. ^^ Ik weet heus wel waarvan ik opgewonden raak en van wat niet. :p


    Take me to wonderland

    Patholoog schreef:
    Vraagje; mijn ouders vinden het nu te vroeg als je nu al zegt dat je lesbisch bent, maar ik vind dat het best kan. Wat vinden jullie? (En dan heb ik het over 17/18 ongeveer, en biseksueel op 14.)


    Ik denk niet dat zoiets leeftijdsgebonden is, je weet het wanneer je het weet. Ik was er ook al redelijk gauw achter dat ik bi-seksueel ben, maar ik geloof er in dat iedereen wel íéts bi-seksueels in zich heeft. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Ligt totaal aan de persoon zelf, vind ik. Je kunt zelf zien of diegen het zeker weet of niet. En zo niet, dan komt diegene daar zelf ook wel weer achter.
    Ik ken een transgender (heel ander voorbeeld, maar wel een beetje vergelijkbaar), en die was er al in groep acht achter dat hij(toen hij nog een ze was) op meisjes viel en rond zijn veertiende kwam hij erachter dat hij transgender was.
    Het ligt er op de een of andere manier aan, de een is er sneller achter dan de ander.


    Deep inside, I've never felt alive

    Barnabas schreef:
    Nee, vind ik niet. Maar jij hebt toch een vriend, of niet?


    Ja, ik had een vriend. Maar het is uit.
    We zijn nu wel gewoon nog vrienden.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nomen schreef:
    (...)
    Haha, nou meestal doen wij het ook zoals Nikki zei, zijn arm onder het kussen, maar dan krijgt hij het ook al gauw te heet ;P
    En ik draai graag als ik in bed lig, dus dan word ik het zelf ook snel zat ;P


    Haha, ik draai ook altijd wel een aantal keer, al vind ik het altijd wel even gezellig om zo te liggen.
    Ik las nog een leuk artikel over hoe stelletjes slapen. Heel interessant. Weinig mensen schijnen lepeltje lepeltje te kunnen slapen, maar sommige kunnen het prima en hebben zelfs een systeem van wanneer ze om willen draaien. En dan heb je nog het deken 'probleem'. Mijn vriend heeft een tweepersoonsbed met twee dekens en dat slaapt wel beter, omdat we beide graag het deken strak om ons heen hebben. xd
    En verder stond er nog iets in over stellen waarbij de ander snurkt (dit lijkt me verschrikkelijk). En het schijnt dat dat ook niet een al te beste invloed heeft op de relatie. ;p

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 10:28 ]


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Haha, ik draai ook altijd wel een aantal keer, al vind ik het altijd wel even gezellig om zo te liggen.
    Ik las nog een leuk artikel over hoe stelletjes slapen. Heel interessant. Weinig mensen schijnen lepeltje lepeltje te kunnen slapen, maar sommige kunnen het prima en hebben zelfs een systeem van wanneer ze om willen draaien. En dan heb je nog het deken 'probleem'. Mijn vriend heeft een tweepersoonsbed met twee dekens en dat slaapt wel beter, omdat we beide graag het deken strak om ons heen hebben. xd
    En verder stond er nog iets in over stellen waarbij de ander snurkt (dit lijkt me verschrikkelijk). En het schijnt dat dat ook niet een al te beste invloed heeft op de relatie. ;p


    Haha, wat grappig. Wij houden het soms wel redelijk lang vol, zeker tot we in slaap vallen. Andere keren is het gewoon te warm. Maar soms verschuiven we ook iets zodat we alsnog lepeltje lepeltje liggen, maar niet helemaal tegen elkaar aan. Lastig uit te leggen.
    Mitchell is wel heel goed in dekens stelen, als hij zich omdraait of beweegt, neemt hij altijd de dekens mee. (zelfs als hij niet slaapt haha) Ik word ook echt vaak wakker omdat hij met zijn tanden knarst of klappert, echt heel irritant. Maar hij snurkt gelukkig niet.


    Your make-up is terrible

    Folklore schreef:
    (...)

    Haha, ik draai ook altijd wel een aantal keer, al vind ik het altijd wel even gezellig om zo te liggen.
    Ik las nog een leuk artikel over hoe stelletjes slapen. Heel interessant. Weinig mensen schijnen lepeltje lepeltje te kunnen slapen, maar sommige kunnen het prima en hebben zelfs een systeem van wanneer ze om willen draaien. En dan heb je nog het deken 'probleem'. Mijn vriend heeft een tweepersoonsbed met twee dekens en dat slaapt wel beter, omdat we beide graag het deken strak om ons heen hebben. xd
    En verder stond er nog iets in over stellen waarbij de ander snurkt (dit lijkt me verschrikkelijk). En het schijnt dat dat ook niet een al te beste invloed heeft op de relatie. ;p

    Mijn ouders hebben elke nacht ruzie omdat mijn vader keihard snurkt en mijn moeder daardoor uit haar slaap houdt, zelfs met oordopjes in. (cat)
    Hij heeft zelfs een operatie ondergaan, maar zonder succes, hij snurkt nóg harder.
    Lijkt me nogal logisch dat dat een slechte uitwerking heeft op de relatie én het gezin. (cat)
    Als jij elke nacht niet kunt slapen, word je op het laatst ontzettend kregelig en boos. Wij hebben ook niet meer slaapkamers, dus twee bedden neerzetten heeft ook geen enkel nut.
    Gevolg: Iedereen is chagrijnig en ik dreig regelmatig met uit het huis gaan.


    "Well, well. Look who we've got here!"