• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Weet je wat chill is? Als je chick een eigen huis heeft. YEAH <3


    Dat is zeker chill! Haha

    en @DarkSavior bedaaaankt. /wbw :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Michonne schreef:
    (...)

    Zeker weten dat het een koortsblaar is op die plek? Het kan net zo goed afte zijn, die kunnen behoorlijk groot worden.

    Geen idee. Volgens mij kan het wel voorkomen op die plek. En afte komt veel minder voor geloof ik, maar het zou kunnen. Heb nog niet gezien hoe het eruit ziet. xd


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)
    Okee, dankje!
    Nog een vraagje: Is er een bepaalde oorzaak voor die koortsblaasjes?
    http://www.gezondheid.be/index.cfm?fuseaction=art&art_id=48


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Folklore schreef:
    (...)
    Geen idee. Volgens mij kan het wel voorkomen op die plek. En afte komt veel minder voor geloof ik, maar het zou kunnen. Heb nog niet gezien hoe het eruit ziet. xd
    een afte is percies een wit gat in je mond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Folklore schreef:
    (...)
    Geen idee. Volgens mij kan het wel voorkomen op die plek. En afte komt veel minder voor geloof ik, maar het zou kunnen. Heb nog niet gezien hoe het eruit ziet. xd


    Afte komt eigenlijk veel vaker voor, dus ik hoop dat het dat is. Koortslip is echt een stuk vervelender en daar kan je minder aan doen.


    Your make-up is terrible

    Wow ik bedenk me nu ineens dat het dus maar goed is dat ik besloten heb de pil door te slikken, anders was het een beetje jammer geweest zaterdag. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Wow ik bedenk me nu ineens dat het dus maar goed is dat ik besloten heb de pil door te slikken, anders was het een beetje jammer geweest zaterdag. :Y)

    Hahaha nogal. Dan doet hij geen "leuke" dingen, maar is hij samen met zijn ongestelde en, ik gok, chagrijnige/prikkelige vriendin.
    Grooot verschil.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Hahaha nogal. Dan doet hij geen "leuke" dingen, maar is hij samen met zijn ongestelde en, ik gok, chagrijnige/prikkelige vriendin.
    Grooot verschil.


    Dat gokje is fout haha. Ik word er nooit chagrijnig van, veel eten is voor mij genoeg. Nu kunnen we het lekker gezellig maken, if you know what i mean. Ghehe :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat gokje is fout haha. Ik word er nooit chagrijnig van, veel eten is voor mij genoeg. Nu kunnen we het lekker gezellig maken, if you know what i mean. Ghehe :9~

    Lucky him :Y) And once again, have fun ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Lucky him :Y) And once again, have fun ^^


    Dankje. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Folklore schreef:
    (...)
    Okee, dankje!
    Nog een vraagje: Is er een bepaalde oorzaak voor die koortsblaasjes?


    kortslip wordt veroorzaakt door het herpes virus type 1 volgens mij. herpes aan je geslachtsdelen type 2. type 1 heb je altijd in je zitten dus dat kan zomaar opsteken voor een paar dagen. de blaasjes die je hebt die besmeten het. er zit een soort vocht in. dus met zoenen draag je het over maar ook oraal. type 1 kan type 2 worden maar ook andersom. maar als je 1 hebt heb je neit zomaar last van 2. maar dat linkje hierboven naar die gezondheids site staat denk ik wel alles op xD

    Iedereen gaat een geweldige week tegemoet als ik het zo zie, veel plezier /wbw

    Impossibru schreef:
    Hebben jullie trouwens ook wel eens last van dat je lekker bezig bent en dan graag een ander standje wil doen maar dan aan elkaar loopt te vragen welke nu maar niet kunnen kiezen en het uiteindelijk een beetje enkel standje wordt?


    Wel is, al probeer ik meestal te leiden. De enige tip die ik kan geven is gewoon beginnen aan iets, je merkt vanzelf wel of iets prettig is of niet. Wat ook kan helpen is een klein beetje plannen waarmee je begint, dan heb je iets meer de tijd en ruimte om aanpassingen te maken of iets anders te gaan doen.


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    @ Impossibru, thanks, die site was inderdaad wel heel duidelijk. Maar dat de koortsblaren 'zomaar' komen was me nog niet duidelijk. Het zit dus in iedereen (herpes virus 1?)

    Anyway, m'n vriend heeft misschien wel wat anders, want hij noemde het een koortsblaar zonder echt te weten wat dat exact inhield. Het doet hem geen pijn, dus hopelijk is het een gewone blaar, of afte, zoals Nikki zei, (kende het woord afte tot vandaag nog niet, maar het schijnt dus veel voor te komen. c; ) Hopen maar dat het geen koortsblaar is, want met een besmettelijke koortslip gaat het vrijdag minder gezellig worden, ifuknowwhatimean. xd

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 21:02 ]


    You are beautiful, you are love.

    Bij mij doet een koortsblaas ook niet altijd zeer. Het is gewoon vervelend, maar als het langs de binnenkant van zijn mond is, zal het misschien eerder een afte zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Folklore schreef:
    @ Impossibru, thanks, die site was inderdaad wel heel duidelijk. Maar dat de koortsblaren 'zomaar' komen was me nog niet duidelijk. Het zit dus in iedereen (herpes virus 1?)

    Anyway, m'n vriend heeft misschien wel wat anders, want hij noemde het een koortsblaar zonder echt te weten wat dat exact inhield. Het doet hem geen pijn, dus hopelijk is het een gewone blaar, of afte, zoals Nikki zei, (kende het woord afte tot vandaag nog niet, maar het schijnt dus veel voor te komen. c; ) Hopen maar dat het geen koortsblaar is, want met een besmettelijke koortslip gaat het vrijdag minder gezellig worden, ifuknowwhatimean. xd


    Zo'n 95% - 98% van de bevolking heeft het herpusvirus. Dit is op zich niet gevaarlijk, maar het kan zich inderdaad uitten als een koortslip of bijvoorbeeld een wrat.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt