• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Dumbledore schreef:
    Ik heb zaterdag echt een pracht avond gehad. Het begon alleen wat minder omdat ik bijna ruzie kreeg met mijn vriend en toen moesten we nog 10 minuten fietsen, dus dat was best wel awkward omdat we alle twee niks zeiden. Toen we bij hem aan kwamen, hij was overigens alleen thuis, begon ik heel hard te huilen en heb ik even mijn hart gelucht. Hij ook meteen de zijne. Dat was heel fijn omdat we alles uitgepraat hebben wat ons dwars zat en het ging meteen veel beter. (: Verder nog een gezellige en sexy avond gehad haha. Hij vroeg me of ik geoefend had toen ik hem afgetrokken had. Dat voelde best goed, want natuurlijk had ik dat niet. :9~

    Nou nou, dat klinkt als een erg interessant weekend.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nou nou, dat klinkt als een erg interessant weekend.


    Dat was het ook! Altijd zo jammer al die mooie avonden dan weer voorbij zijn.
    Jij nog iets leuks gedaan? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dat was het ook! Altijd zo jammer al die mooie avonden dan weer voorbij zijn.
    Jij nog iets leuks gedaan? (:

    Nee, niet echt. Dit weekend gaan Nikki en ik wel naar de Elf Fantasy Fair. Dat is wel leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Nee, niet echt. Dit weekend gaan Nikki en ik wel naar de Elf Fantasy Fair. Dat is wel leuk :Y)


    Okee! Voor als ik het vergeet of je niet meer spreek, alvast veel plezier en ook voor Nikki. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb zaterdag echt een pracht avond gehad. Het begon alleen wat minder omdat ik bijna ruzie kreeg met mijn vriend en toen moesten we nog 10 minuten fietsen, dus dat was best wel awkward omdat we alle twee niks zeiden. Toen we bij hem aan kwamen, hij was overigens alleen thuis, begon ik heel hard te huilen en heb ik even mijn hart gelucht. Hij ook meteen de zijne. Dat was heel fijn omdat we alles uitgepraat hebben wat ons dwars zat en het ging meteen veel beter. (: Verder nog een gezellige en sexy avond gehad haha. Hij vroeg me of ik geoefend had toen ik hem afgetrokken had. Dat voelde best goed, want natuurlijk had ik dat niet. :9~


    haha, zou awkward zijn als je "ja" had gezegd haha. ik en mijn vriendin doen zulke dingen amper. tgaat tog altijd verder.

    Impossibru schreef:
    (...)

    haha, zou awkward zijn als je "ja" had gezegd haha. ik en mijn vriendin doen zulke dingen amper. tgaat tog altijd verder.


    Haha echt zo van 'Ja, hoezo?'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik heb zaterdag echt een pracht avond gehad. Het begon alleen wat minder omdat ik bijna ruzie kreeg met mijn vriend en toen moesten we nog 10 minuten fietsen, dus dat was best wel awkward omdat we alle twee niks zeiden. Toen we bij hem aan kwamen, hij was overigens alleen thuis, begon ik heel hard te huilen en heb ik even mijn hart gelucht. Hij ook meteen de zijne. Dat was heel fijn omdat we alles uitgepraat hebben wat ons dwars zat en het ging meteen veel beter. (: Verder nog een gezellige en sexy avond gehad haha. Hij vroeg me of ik geoefend had toen ik hem afgetrokken had. Dat voelde best goed, want natuurlijk had ik dat niet. :9~

    Natuurlijk stel ik me nu de vraag: Hoe heb jij daarop geoefend kunnen hebben? :'D


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Natuurlijk stel ik me nu de vraag: Hoe heb jij daarop geoefend kunnen hebben? :'D


    Dunno, bij iemand anders het gedaan hebben ofzo? Haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Dunno, bij iemand anders het gedaan hebben ofzo? Haha.


    Internet, een banaan? :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Lol. :') Dit doet me denken aan wanneer ik in de bus moet staan en heel stevig een paal vasthoud. In m'n rode dagen is mijn brein dan wel eens zo stom om 'door te denken' en dan wil ik de paal loslaten, maar dat kan dan niet. xd
    Maar goed, daar zou je dus ook op kunnen oefenen?! :'D


    You are beautiful, you are love.

    Hou die paal maar vast, zo heb ik per ongelijk ooit eens mijn beste vriend op me getrokken, dat was net iets fouter dan een paal vasthouden... Je kan trouwens op van alles oefenen, denk er maar niet te veel over na ;)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cymry schreef:
    Hou die paal maar vast, zo heb ik per ongelijk ooit eens mijn beste vriend op me getrokken, dat was net iets fouter dan een paal vasthouden... Je kan trouwens op van alles oefenen, denk er maar niet te veel over na ;)

    Persoonlijk zou ik daar echt niet te veel gedachten aan vuilmaken. Maakt 't toch uit, als je bij degene bent om wie je geeft. Hij geeft wel aan wat prettig en wat niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    Persoonlijk zou ik daar echt niet te veel gedachten aan vuilmaken. Maakt 't toch uit, als je bij degene bent om wie je geeft. Hij geeft wel aan wat prettig en wat niet.

    Yes, indeed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Alsof je thuis op dingen gaat oefenen om er beter in te worden :')


    -

    Genius schreef:
    Alsof je thuis op dingen gaat oefenen om er beter in te worden :')


    Ja, lijkt me niet haha. Je word gewoon beter naarmate je ervaring met elkaar op doet. Je merkt vanzelf wanneer de ander het fijn vind.


    You are beautiful, you are love.