• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 21 april 2013 - 11:04 ]


    Your make-up is terrible

    Byebye Virgins.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Toch maar snel een jongen aan de haak slaan dan ;p

    En een fetish heb ik denk ik niet echt.. Kan er zo nu niet even een bedenken in ieder geval


    [mijn topics]

    Michonne schreef:
    Ik ga de maagden er even uithalen want die lijst wordt anders echt te lang, vooral omdat ze vaak uiteindelijk toch wegblijven uit dit topic.

    Ah well. :') Tijd om iemand te zoeken dus. :p


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Ah well. :') Tijd om iemand te zoeken dus. :p
    Of erachter komen of je Dom of sub bent :P


    Life is hard and then we die

    Rybak schreef:
    (...)

    Wat bedoel je precies met tong?


    Gewoon tong? Dat geval dat mensen in hun mond hebben? Het glibbert en is nat. En het is lekker, je begrijpt vast wel op welke manier.


    You are beautiful, you are love.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Of erachter komen of je Dom of sub bent :P

    Of inderdaad dat. :p Op dit moment zou ik Dom zeggen omdat dat me leuker lijkt, but you never know. :')

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:24 ]


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Of inderdaad dat. :p Op dit moment zou ik Dom zeggen omdat dat me leuker lijkt, but you never know. :')

    Haha, hetzelfde.


    I still think of the guitar bible.

    Michonne schreef:
    Ik ga de maagden er even uithalen want die lijst wordt anders echt te lang, vooral omdat ze vaak uiteindelijk toch wegblijven uit dit topic.

    Suck it, virgins!


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    Itami schreef:
    (...)
    Of inderdaad dat. :p Op dit moment zou ik Dom zeggen omdat dat me leuker lijkt, but you never know. :')
    Ik denk dat allebei wel leuk is.. afwisseling is goed :p

    Ik zou zo echt niet weten bij welke categorie ik hoor :p.

    Blazerer schreef:
    (...)
    Suck it, virgins!
    in your dreams xD

    mismi schreef:
    (...) Ik denk dat allebei wel leuk is.. afwisseling is goed :p

    Ik zou zo echt niet weten bij welke categorie ik hoor :p.
    Afwisseling tijdens één sessie, dat is leuk :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Afwisseling tijdens één sessie, dat is leuk :)
    Haha dat is ook nog wel interessant ja

    Maar laat ik eerst maar eens een jongen aan de haak slaan en dan zien we wel verder.. Stap voor stap haha

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Afwisseling tijdens één sessie, dat is leuk :)

    De worsteling vind ik altijd wel leuk. Het worstelen om bovenop te komen en de dominante positie in te nemen, of juist niet opletten en de positie verliezen.

    mismi schreef:
    (...)Haha dat is ook nog wel interessant ja

    Maar laat ik eerst maar eens een jongen aan de haak slaan en dan zien we wel verder.. Stap voor stap haha

    Geen haast ^^ Er is meer dan tijd genoeg.

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 17:43 ]


    If you want it dead: use fire. Is it not dead? Then you haven't used enough fire!

    mismi schreef:
    (...) Ik denk dat allebei wel leuk is.. afwisseling is goed :p

    Ik zou zo echt niet weten bij welke categorie ik hoor :p.

    Afwisseling lijkt me ook beter. :p Eerst maar voor zorgen dat die jongen ook wat voor mij voelt. -zoekt hypnose filmpjes op-


    Take me to wonderland

    Blazerer schreef:
    (...)
    Geen haast ^^ Er is meer dan tijd genoeg.

    Ik heb geen haast, maar zou het wel leuk vinden om weer eens een vriend te hebben.. is alweer een tijdje geleden.

    Als ik echt zo graag ontmaagd wil worden kan ik ook gewoon met een random en stomdronken jongen het bed in duiken :p. Helaas voor die jongens ben ik niet zo en wacht ik gewoon rustig af tot er een leuke/lieve jongen met respect op mijn pad komt :p
    Itami schreef:
    (...)
    Afwisseling lijkt me ook beter. :p Eerst maar voor zorgen dat die jongen ook wat voor mij voelt. -zoekt hypnose filmpjes op-

    Haha. Jammer dat je ze niet even kan brainwashen he hahaha :p


    Ik had laatst trouwens een jongen die wel heel erg aan het vissen was naar complimentjes haha. Was uit gegaan in de stad met een vriendin en ik moet terug met de bus en aangezien het al laat (of vroeg) was en zij die middag nog moest werken ging zij alvast naar huis (zij woont in de stad). Ik bleef dus alleen over bij de bushalte. Hij was net aan komen lopen met een vriend en een of andere vrouw en zag mijn vriendin weg gaan en toen ik dus alleen was vroeg ie of die vriendin me helemaal alleen achterliet. Dus ik gewoon van ja..
    Hj weer van: dat is best gevaarlijk hoor en ik haalde mijn schouders op want tja, ik vind het wel meevallen.
    Hele tijd zeggen dat het gevaarlijk is voor zo'n mooi meisje en zeggen dat ik best knap was.. maarja ik vond hem niet zo leuk dus ik zei niks terug.. Zei die op een gegeven moment nadat ie weer een complimentje had gegeven: ja dankje, jij ziet er ook leuk uit (over zichzelf dan) hahaha

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 18:00 ]