Blazerer schreef:
(...)
Geen haast ^^ Er is meer dan tijd genoeg.
Ik heb geen haast, maar zou het wel leuk vinden om weer eens een vriend te hebben.. is alweer een tijdje geleden.
Als ik echt zo graag ontmaagd wil worden kan ik ook gewoon met een random en stomdronken jongen het bed in duiken :p. Helaas voor die jongens ben ik niet zo en wacht ik gewoon rustig af tot er een leuke/lieve jongen met respect op mijn pad komt :p
Itami schreef:
(...)
Afwisseling lijkt me ook beter. :p Eerst maar voor zorgen dat die jongen ook wat voor mij voelt. -zoekt hypnose filmpjes op-
Haha. Jammer dat je ze niet even kan brainwashen he hahaha :p
Ik had laatst trouwens een jongen die wel heel erg aan het vissen was naar complimentjes haha. Was uit gegaan in de stad met een vriendin en ik moet terug met de bus en aangezien het al laat (of vroeg) was en zij die middag nog moest werken ging zij alvast naar huis (zij woont in de stad). Ik bleef dus alleen over bij de bushalte. Hij was net aan komen lopen met een vriend en een of andere vrouw en zag mijn vriendin weg gaan en toen ik dus alleen was vroeg ie of die vriendin me helemaal alleen achterliet. Dus ik gewoon van ja..
Hj weer van: dat is best gevaarlijk hoor en ik haalde mijn schouders op want tja, ik vind het wel meevallen.
Hele tijd zeggen dat het gevaarlijk is voor zo'n mooi meisje en zeggen dat ik best knap was.. maarja ik vond hem niet zo leuk dus ik zei niks terug.. Zei die op een gegeven moment nadat ie weer een complimentje had gegeven: ja dankje, jij ziet er ook leuk uit (over zichzelf dan) hahaha
[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 18:00 ]