• In de tijd van de tweede wereldoorlog leven twaalf kinderen tussen de 14 en 16.
    Ze verschuilen zich in het weeshuis. Als ze worden opgepakt door de Duitsers worden ze naar een vliegtuig gebracht.
    Tijdens de vlucht naar Duitsland wordt het vliegtuig aangevallen door de Amerikanen.
    Het vliegtuig stort neer en de kinderen denken dat het gedaan is met hun korte leventje.
    Dan uit het niets word alles licht en staan ze met zijn twaalven in het bos. Ze zijn teruggereisd naar de tijd van King Arthur.
    Ze worden getraind om de ridders van de ronde tafel te worden en om te strijden tegen het kwaad mocht dat nodig zijn.


    Rollen:

    De kinderen:

    Meisjes
    Elizabeth Moore Sakura1994
    Livian Rose Porter noelle1111
    .
    Hazel Lillian Kendrick
    Silas
    Lavinia Esmaralda McFaith Kwijt


    Jongens
    Vincent Daimen Millborg KellyBelly
    Cole Woods. noelle1111


    Merlin:
    Sylvesti

    King Arthur:
    noelle1111

    Queen Guinnevere:
    Patholoog

    Mordred:
    Vegangirl

    Morgana:
    KellyBelly


    Wil je meedoen? Vul dan dit in:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Het kasteel Camelot:



    REGELS!!!
    1: We respecteren iedereen
    2: Bestuur alleen je eigen karakter.
    3: Minimaal 8 zinnen.
    4: Nobody's perfect.
    5; Wees er zeker van dat je mee wilt doen. Niet na een dag al stoppen.
    6: je mag twee rollen, maar wees er zeker van dat ze allebei aan bod komen.
    7: WIL je stoppen meld dat dan, dankjewel :)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 12:10 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    KellyBelly schreef:
    Naam:
    Vincent “Vin” Daimen Millborg
    Rol:
    Jongen.
    Leeftijd:
    16
    Uiterlijk:


    Vincent is rond de 1.80 lang en weegt rond de 75 kilo’tjes. Hij heeft donkerblond haar en vel blauwe ogen, het lijkt wel alsof hij in je ziel kan kijken als hij je recht aankijkt. Zijn glimlach word door vele schattig genoemd en lijkt je wel te betoveren. De meningen over zijn uiterlijk zijn verdeeld, de ene vind hem knap, de ander weer niet.
    Innerlijk:
    Vincent heeft een lichtelijk ego, maar hij kan wel aardig zijn. Door de oorlog heeft hij zijn emoties vast gezet en is de woede die hij heeft opgekropt zal er ooit uit moeten komen. Hij verbergt dat dus achter het ego dat hij gekweekt heeft. Hij is echter alleen écht aardig als hij je kent en als diegene ook aardig tegen hem is. Vin heeft een sterk uitgesproken eigen mening en wil daarom ook niet snel van mening veranderen. In zijn ogen is het ook; Hij mag je of hij mag je niet, en iemand is aardig of iemand is dat niet. Hij zal dan ook niet proberen om contact met diegene te krijgen. Soms laat hij aan een blik al zien of hij je mag of niet. Door zijn sterk uitgesproken mening zal hij het ook niet snel eens zijn met andere hun mening, hij probeert dit dan ook altijd te verbuigen en probeert zijn zin te krijgen. Erg snel maakt Vincent geen contact met andere mensen omdat hij ze niet snel mensen vertrouwt.
    Extra:
    In de middeleeuwen zal hij een magische gave krijgen, hij zal deze ook volledig moeten ontwikkelen en alleen Merlin zal erachter kunnen komen dat Vincent een magische gave heeft. En dan bedoel ik niet dat andere het niet mogen weten, maar dat Merlin degene is die ontdekt bij Vincent dat hij magische krachten geeft zoals Merlin die heeft. Vincent zelf zal er niet achter komen als het niet vertelt word. Merlin zou hem dat moeten vertellen.
    Een erg goede "mind" heeft Vincent niet, hij heeft altijd wel een voorkeur gehad voor slechte dingen. Zijn dromen gaan meestal over kwaadaardige en de meest onwaarschijnlijke dingen. De oorlog heeft zijn gedachten erg aangetast waardoor hij zo is gaan denken.


    Aangepast ;)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:46 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oehhhh... "hij heeft altijd wel een voorkeur gehad voor slechte dingen"
    Hehheh... Dít gaat leuk worden zeg (duivel)


    I will keep watch.

    (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Arthur Pendragon
    Rol: Koning
    Leeftijd: 28
    Uiterlijk: Arthur heeft zwart haar en grijze ogen. Hij is 1.85 lang en 80 kilo zwaar. Hij is gespierd en draagt zijn koningsgewaad, maar meestal draagt hij een harnas en maliënkolder.


    Innerlijk: Arthur is een warmhartig man die veel van zijn aanstaande vrouw en volk houd. Hij wil alleen het beste voor hen. Helaas heb je altijd mensen die hem haten en daardoor is hij soms argwanend bij nieuwe mensen. Hij is trouw aan mensen die hem trouw zijn, maar dood iedereen die hem zou willen doden.
    Extra: Hij is een gedreven zwaardvechter.


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik moet nu een speurtocht houden met mijn oppaskids daarna open ik het verhalentopic :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Noelle je wil niet weten hoe ik zit te glimlachen voor mijn computer... *smirks evil* Gnagna! Ik heb er nu al zin in... (duivel)


    I will keep watch.

    Ik verveel me echt superdood hier zo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vroeg voor een reservatie en je hebt mij niet eens erbij geschreven, lekker is dat -_-


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    Ik vroeg voor een reservatie en je hebt mij niet eens erbij geschreven, lekker is dat -_-


    Sorry ik was een beetje in de war want ik had opeens 30 berichten en heb ik toen over je berichtje heen gelezen. Als je snel je karakter schrijft dan zet ik je er nog even bij :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik had het ook niet eens gezien. WHOOPS :$


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merlin komt eraan


    Bowties were never Cooler

    Naam: Merlin
    Rol: Merlin :p
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:




    Merlin is een lange dunne jongen met raven zwart haar, dat altijd heel warrig zit, wat hij ook probeert, en grijze ogen met kleine twinkeltjes erin. Veel spieren heeft hij niet en de spieren die hij heeft zijn lang en pezig. Hij is ook niet echt een vechter of een soldaat.
    Innerlijk:
    Merlin is een vrij stille schuwe en heel erg vreedzame jongen, die het prima vind om dagen alleen te zijn. Toch is hij het liefst bij zijn vrienden. Het zijn er misschien niet heel veel, hij is nou eenmaal een vreemd kind, maar goed. Aan hen is hij zou trouw als een hond en hij gaat letterlijk voor ze door het vuur. Hij zou liever sterven dan hen iets laten overkomen, maar hij is geen vechter, ookal heeft hij wel genoeg moed om er een te kunnen zijn. Hij houd ervan met hen te dollen en gek te doen, maar nooit zal hij zichzelf helemaal te buiten gaan. Hij draagt namelijk al zijn hele leven het geheim mee dat hij een tovenaar is en niet zo maar een kleintje, nee, een hele machtige. Dit wilt hij het liefst ook geheim houden. Zelfs degenen die weten dat hij een tovenaar is weten niet hoe machtig hij kan zijn.
    Extra: Hij is een tovenaar.

    zo goed?


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Naam: Merlin
    Rol: Merlin :p
    Leeftijd: 23
    Uiterlijk:




    Merlin is een lange dunne jongen met raven zwart haar, dat altijd heel warrig zit, wat hij ook probeert, en grijze ogen met kleine twinkeltjes erin. Veel spieren heeft hij niet en de spieren die hij heeft zijn lang en pezig. Hij is ook niet echt een vechter of een soldaat.
    Innerlijk:
    Merlin is een vrij stille schuwe en heel erg vreedzame jongen, die het prima vind om dagen alleen te zijn. Toch is hij het liefst bij zijn vrienden. Het zijn er misschien niet heel veel, hij is nou eenmaal een vreemd kind, maar goed. Aan hen is hij zou trouw als een hond en hij gaat letterlijk voor ze door het vuur. Hij zou liever sterven dan hen iets laten overkomen, maar hij is geen vechter, ookal heeft hij wel genoeg moed om er een te kunnen zijn. Hij houd ervan met hen te dollen en gek te doen, maar nooit zal hij zichzelf helemaal te buiten gaan. Hij draagt namelijk al zijn hele leven het geheim mee dat hij een tovenaar is en niet zo maar een kleintje, nee, een hele machtige. Dit wilt hij het liefst ook geheim houden. Zelfs degenen die weten dat hij een tovenaar is weten niet hoe machtig hij kan zijn.
    Extra: Hij is een tovenaar.

    zo goed?


    [ ik ben ook Arthur ik ga de hele tijd zeggen: Merlin SHUT up


    "Rebellion's are build on hope"

    Geniaal!


    Bowties were never Cooler

    A ;; Merlin-
    M ;; Shut up!
    A ;; Right..


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.