• In de tijd van de tweede wereldoorlog leven twaalf kinderen tussen de 14 en 16.
    Ze verschuilen zich in het weeshuis. Als ze worden opgepakt door de Duitsers worden ze naar een vliegtuig gebracht.
    Tijdens de vlucht naar Duitsland wordt het vliegtuig aangevallen door de Amerikanen.
    Het vliegtuig stort neer en de kinderen denken dat het gedaan is met hun korte leventje.
    Dan uit het niets word alles licht en staan ze met zijn twaalven in het bos. Ze zijn teruggereisd naar de tijd van King Arthur.
    Ze worden getraind om de ridders van de ronde tafel te worden en om te strijden tegen het kwaad mocht dat nodig zijn.


    Rollen:

    De kinderen:

    Meisjes
    Elizabeth Moore Sakura1994
    Livian Rose Porter noelle1111
    .
    Hazel Lillian Kendrick
    Silas
    Lavinia Esmaralda McFaith Kwijt


    Jongens
    Vincent Daimen Millborg KellyBelly
    Cole Woods. noelle1111


    Merlin:
    Sylvesti

    King Arthur:
    noelle1111

    Queen Guinnevere:
    Patholoog

    Mordred:
    Vegangirl

    Morgana:
    KellyBelly


    Wil je meedoen? Vul dan dit in:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Het kasteel Camelot:



    REGELS!!!
    1: We respecteren iedereen
    2: Bestuur alleen je eigen karakter.
    3: Minimaal 8 zinnen.
    4: Nobody's perfect.
    5; Wees er zeker van dat je mee wilt doen. Niet na een dag al stoppen.
    6: je mag twee rollen, maar wees er zeker van dat ze allebei aan bod komen.
    7: WIL je stoppen meld dat dan, dankjewel :)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 12:10 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Oké ik denk dat ik het verhlentopic ga openen.
    Paranormaal he kan nog reageren, maar als je dat niet voor 18:00 vanavond doet dan doe je niet mee.


    "Rebellion's are build on hope"

    Topic is geopend

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=149436


    "Rebellion's are build on hope"

    Omg haha, valt me nu pas op dat ik i.p.v de "6" de "7" had gedaan waardoor Vin 17 was, heb veranderd! ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oke alle mensjes die middeleeuws karakter spelen. Schrijf maar wat. Jullie zotten zo te popelen dis ik zie wel waar er uitkomt. Ga he gang :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Zit je al op de computer? :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    Zit je al op de computer? :P


    Nee grr mijn ouders geven me geen toestemming. (huil)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik zou graag een meisje willen spelen. Is dat nog mogelijk?


    Tijd voor koffie.

    Kwijt schreef:
    Ik zou graag een meisje willen spelen. Is dat nog mogelijk?


    Van mij mag je de rol van Louis overnemen want die reageert niet meer :(
    Schrijf maar iets maar dan moet je er wel inspring. Hoop dat je dat niet erg vind. Als je het leuk lijkt mag je je rol schrijven en dan geef ik je een korte samen vatting :)


    "Rebellion's are build on hope"

    {Ik maak zelf al een rol, dat vind ik fijner (: }

    Naam: Lavinia Esmaralda McFaith
    Rol: Kind
    Leeftijd: 16 Jaar
    Uiterlijk: -Komt-
    Innerlijk: Lavinia is een enorme dromer, en kan soms ook echt wegdromen. Voor het avontuur gebeurde, was Lavinia altijd teleurgesteld aangezien sprookjes niet bestonden, en ze had het moeilijk over dat feit heen te komen. Toen het avontuur begon, klaarde ze wel op. Ze had het gevoel alsof ze ervoor bestemd was. Lavinia is bij vreemden rustig en wantrouwend, maar bij vrienden leeft ze op. Daar is ze vrolijk, speels, maar nog steeds dromerig. Schrik niet als ze ineens wegkijkt met een glazige blik in haar ogen. Dan is ze simpelweg verloren in haar fantasiewereldje. Sinds ze meeging naar Arthur, heeft ze dat niet zo bar vaak meer. Ze is enorm trouw, en wilt alles doen om haar vrienden en koning te verdedigen. Ze gaat voor haar vrienden door het vuur, als het moet.
    Extra:

    -de rest komt z.s.m-


    Tijd voor koffie.