• In de tijd van de tweede wereldoorlog leven twaalf kinderen tussen de 14 en 16.
    Ze verschuilen zich in het weeshuis. Als ze worden opgepakt door de Duitsers worden ze naar een vliegtuig gebracht.
    Tijdens de vlucht naar Duitsland wordt het vliegtuig aangevallen door de Amerikanen.
    Het vliegtuig stort neer en de kinderen denken dat het gedaan is met hun korte leventje.
    Dan uit het niets word alles licht en staan ze met zijn twaalven in het bos. Ze zijn teruggereisd naar de tijd van King Arthur.
    Ze worden getraind om de ridders van de ronde tafel te worden en om te strijden tegen het kwaad mocht dat nodig zijn.


    Rollen:

    De kinderen:

    Meisjes
    Elizabeth Moore Sakura1994
    Livian Rose Porter noelle1111
    .
    Hazel Lillian Kendrick
    Silas
    Lavinia Esmaralda McFaith Kwijt


    Jongens
    Vincent Daimen Millborg KellyBelly
    Cole Woods. noelle1111


    Merlin:
    Sylvesti

    King Arthur:
    noelle1111

    Queen Guinnevere:
    Patholoog

    Mordred:
    Vegangirl

    Morgana:
    KellyBelly


    Wil je meedoen? Vul dan dit in:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Het kasteel Camelot:



    REGELS!!!
    1: We respecteren iedereen
    2: Bestuur alleen je eigen karakter.
    3: Minimaal 8 zinnen.
    4: Nobody's perfect.
    5; Wees er zeker van dat je mee wilt doen. Niet na een dag al stoppen.
    6: je mag twee rollen, maar wees er zeker van dat ze allebei aan bod komen.
    7: WIL je stoppen meld dat dan, dankjewel :)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 12:10 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Is het trouwens heel erg als ik over de 8 regels ga?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Queen Guinevere it is! Mwahaha.
    "Zij was de vrouw van koning Arthur en de geheime minnares van Sir Lancelot. Hun verraad leidt tot de ondergang van het koninkrijk en de dodelijke verwonding van Arthur."
    Aldus, dit past bij mij en hier ga ik voor. :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Guinevere.
    Rol: De vrouw van King Arthur, Queen Guinevere.
    Leeftijd: 25 jaar.
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Queen Guinevere is op jonge leeftijd beloofd aan King Arthur en ondanks dat dit tegen haar wil is, kan zij toch redelijk met hem omgaan. Haar hart gaat daarentegen uit naar Sir Lancelot. Zij is veel slimmer dan iedereen denkt en weet goed de schijn op te houden.
    Extra: -


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Naam: Louis Alex Styles
    Rol: Kind jongen
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Louis is behoorlijk afstandelijk en doet zich onaardiger voor dan hij is, hij is graag op zichzelf en is een geduldige jongen die zijn eigen gang gaat en het liever van een afstand bekijkt voor hij zich met alles bemoeit. Hij is daar aan tegen niet op zijn mondje gevallen en zegt wat hij denkt, waardoor hij soms kwetsend over kan komen maar het niet zo bedoeld. In het eerste geval dat hij hard tegen je, pas als hij er van overtuigd is dat hij je kan vertrouwen laat hij je binnen. Enkel is hij ervan overtuigd dat iedereen liegt en iedereen je vroeg en laat toch wel in de steek laat, dus of hij een menselijk persoon ooit binnen zal laten is de grote vraag. Hij hheeft een gedeelte van zijn verleden achter de rug maar er zijn nog zat problemen waar hij het moeilijk mee heeft.
    Extra: Louis kent een jeugd vol met alcohol en drugs. Hij is kortgezegd het verkeerde pad ingeslagen en heeft door alle problemen alsware een muur omzichzelf heen gemaakt waar je bijna tot niet doorkomt.

    Me oom ligt op dit moment op sterven dus kan niet beloven dat ik elke dag reageer.

    Logan Lerman <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KOm op mensen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jonge Merlin zijn?


    Bowties were never Cooler

    Whaa mensen ik ben even naar de film en BAM!!
    Echt super bedankt voor al de reacties :D ik voeg iedereen zo snel mogelijk toe!!!!


    "Rebellion's are build on hope"

    Sylvesti schreef:
    Mag ik een jonge Merlin zijn?


    Merlin is al iets van 26 :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Dat is jong vergeleken met een opa xD


    Bowties were never Cooler

    Whahahaha true


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil graag een meisje reserveren

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 23:17 ]


    Remember to be ridiculous.

    Whahaha mijn fangirl komt weer naar boven ( ALWEER)! T.H.White, BBC en schrijvers, what have you done to me ö?!
    En het einde van Merlin is... Ehm... Zucht, ik kan het niet uitleggen zonder spoiler. Dus... Pak een zakdoek erbij. Echt waar.
    En ik had nog een vraag: Heeft Mordred, net zoals in de serie, magische krachten? In de legende was hij deels Arthur en deels Morgana meen ik, dus technisch gezien zou hij magische krachten hebben. Niet dat hij ze nodig heeft, maar enfin. ( en Noelle, zeg me niet dat je nu zegt dat hij geen magische krachten krijgt omdat jij weet wat ik er mee kan doen! Mordred moet zich toch gedeisd houden!)


    I will keep watch.

    Hier komt de mijne

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 0:25 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Livian (Liv) Rose Porter.
    Rol: meisje
    Leeftijd: 15, jarig op 6 mei.
    Uiterlijk: Liv heeft licht bruin haar tot aan er einde van haar schouders. Haar ogen zijn licht groen en ze is 1,78 lang. Ze weegt 65 kilo en kan hierdoor snel en makkelijk bewegen. Ze draagt vaak rustige kleding. Omdat ze een meisje is draagt ze altijd jurkjes. Die zijn meestal grijs of bruin. Foto komt
    Innerlijk: Liv is een super vrolijk meisje. Het lijkt alsof ze geen vlieg kwaad doet, maar schijn bedriegt. Door de dood van haar ouders en jongere broertje is ze sterker geworden. Het liefst dood ze iedere nazi die ze tegen komt, maar dat is een beetje dom. Als ze bij Camelot is word ze getraind op het echte vechten en sluipen. Ze gebruikt het meest pijl en boog, maar kan ook super goed met zwaard en dolken overweg. Ze beschikt niet over magische krachten en hierdoor traint ze nog harder. Op een gegeven moment word ze ingezet als spion. Door haar goede training en handige charmes wind ze iedere man of vrouw zo om haar vinger.


    Ze staat voor iedere vriend klaar. Ook al behandel je haar minder goed zoals ze jou behandeld. Ze houd ook zielsveel van har vriendje Cole. Soms is hij wel iets te beschermend, maar ze is het gewend. Ze steunt hem door dik en dun.
    Extra: ze geeft op een gegeven moment haar spionnen leven op en word een huurmoordenaar die lastige klusjes voor de koning opknapt.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 10:51 ]


    "Rebellion's are build on hope"