• In de tijd van de tweede wereldoorlog leven twaalf kinderen tussen de 14 en 16.
    Ze verschuilen zich in het weeshuis. Als ze worden opgepakt door de Duitsers worden ze naar een vliegtuig gebracht.
    Tijdens de vlucht naar Duitsland wordt het vliegtuig aangevallen door de Amerikanen.
    Het vliegtuig stort neer en de kinderen denken dat het gedaan is met hun korte leventje.
    Dan uit het niets word alles licht en staan ze met zijn twaalven in het bos. Ze zijn teruggereisd naar de tijd van King Arthur.
    Ze worden getraind om de ridders van de ronde tafel te worden en om te strijden tegen het kwaad mocht dat nodig zijn.


    Rollen:

    De kinderen:

    Meisjes
    Elizabeth Moore Sakura1994
    Livian Rose Porter noelle1111
    .
    Hazel Lillian Kendrick
    Silas
    Lavinia Esmaralda McFaith Kwijt


    Jongens
    Vincent Daimen Millborg KellyBelly
    Cole Woods. noelle1111


    Merlin:
    Sylvesti

    King Arthur:
    noelle1111

    Queen Guinnevere:
    Patholoog

    Mordred:
    Vegangirl

    Morgana:
    KellyBelly


    Wil je meedoen? Vul dan dit in:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Het kasteel Camelot:



    REGELS!!!
    1: We respecteren iedereen
    2: Bestuur alleen je eigen karakter.
    3: Minimaal 8 zinnen.
    4: Nobody's perfect.
    5; Wees er zeker van dat je mee wilt doen. Niet na een dag al stoppen.
    6: je mag twee rollen, maar wees er zeker van dat ze allebei aan bod komen.
    7: WIL je stoppen meld dat dan, dankjewel :)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 12:10 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Paranormaal schreef:
    Meisje aub. kan ik btw een boogschuttersmeisje spelen? ;D


    Tuurlijk mag dat :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik merlin reserveren? Ik maak hem zo


    Bowties were never Cooler

    Naam: Cole Woods
    Rol: jongen
    Leeftijd: 16, jarig op 1 oktober.
    Uiterlijk: Cole heeft korte donkere bruine haren en groene ogen. Hij is 1.82 lang en is 77 kilo licht. Hij draagt vaak broeken en sweaters.


    Innerlijk: Cole is een super lieve jongen die altijd voor je klaar staat. Hij is in een relatie met Livian en houd superveel van haar. Hij wil haar vaak beschermen, soms te vaak. Hij houd van de natuur en de dieren. Om die redenen heeft hij een speciale gave in Camelot. Hij kan met dieren communiceren. Eerst heeft hij dit nog niet onder controle, maar oefening baart kunst. Hij word altijd vergezeld door een kat genaamd: Rose, de tweede naam van zijn vriendinnetje.


    Extra: ook Merlin ontdekt deze gave :) en die relatie kon ik niet laten hihi

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 10:56 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Meh ik twijfel of ik Morgana erbij zal nemen. :s


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Hazel Lillian Kendrick
    Rol: Meisje
    Leeftijd: 15, bijna 16
    Uiterlijk:



    Hazel is ongeveer 1,72 en tenger. Haar gezicht is enigszins lang en smal, ze heeft lange blonde haren en blauwe ogen.
    Innerlijk: Hazel is een enigszins gereserveerd meisje. Ze heeft een groot verantwoordelijkheid gevoel. Ze is meestal terughoudend met het laten zien van haar emoties. Ze is erg zorgzaam en is altijd blij om te helpen.
    Extra:


    Remember to be ridiculous.

    KellyBelly schreef:
    Meh ik twijfel of ik Morgana erbij zal nemen. :s


    Het is jouw keuze :) ook al zou ik jou heel graag voor die rol willen want ik weet hoe jij schrijft en dat is goed. ;)


    "Rebellion's are build on hope"

    De ridders zijn geen rollen meer, maar vrij bestuurbaar. Je mag ze dus besturen :)


    "Rebellion's are build on hope"

    En welke Morgana zou het dan moeten zijn? Die van de mythes of die van de serie? :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    En welke Morgana zou het dan moeten zijn? Die van de mythes of die van de serie? :3


    Serie :P


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Mordred (achternaam onbekend, hoor je alleen maar in geruchten)
    Rol: Mordred (wiens lotsbestemming het is om Arthur te vermoorden)
    Leeftijd: rond de 24
    Uiterlijk:


    Mordred heeft zwart krullend haar en helderblauwe ogen. Hij draagt vaak normale ridderkleding ( denk aan maliënkolder, harnas, etc.) maar meestal draagt hij een gequild vest (zwart) en een normale broek (voor een ridder). Mordred is 1.82.
    Innerlijk: Hij komt heel sympathiek en goedaardig over, maar niets is minder waar. Mordred is opgebracht met haat wegens koning Arthur. Velen zeggen dat hij familie is van Arthur, maar het blijft een gerucht. Desondanks zijn veel mensen niet blij met hem. Hij komt vrij angstaanjagend over, en zijn zwaardkunsten zijn niet slecht. Hierdoor merkt Mordred vaker Outsiders op: Hij is er immers zelf één. Hij is aardiger tegen mensen met magie en outsiders dan de rest. Hij heeft zelf magie, maar gebruikt het haast niet. Zijn listen zijn een beter wapen dan magie. Hij heeft connecties met vijanden van Arthur, en deze verbergt hij goed. Niemand die erachter komt als je ze verstopt met magie, toch? Tegenover zijn echte vijand, Arthur, is hij "trouw" en sympathiek. Niemand is totaal slecht of goed, dus Mordred heeft wel een goede kant. Deze komt vooral tot uiting bij dus outsiders en mensen met magie. Hij zou er alles aan doen om zijn vrienden van het verleden te beschermen ( Kara kuch kuch kuch )
    Extra: Zoals ik al had geschreven, heeft hij magie. Zijn zwaardkunsten zijn geweldig en hij kan goed paardrijden. Hij heeft trouwens een goede band met Morgana. Niet echt een leuk iemand om als vijand te hebben, niet?

    “The prophecies speak of an alliance of Mordred and Morgana. United in evil.”
    "Mordred is destined to play a part in Arthur's death.”
    "You gave me no choice"

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 11:46 ]


    I will keep watch.

    Okeeee! Even de laptop opatarten en dan kijk ik even


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    Okeeee! Even de laptop opatarten en dan kijk ik even


    @vegangirl. Is goedgekeurd.
    @kellybelly. Is goed :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Btw, ik heb legende gemixt met serie, maar Mordred heeft in beiden een goede band met Morgana... @KellyBelly Kan Mordred een goede band hebben met Morgana?


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    Btw, ik heb legende gemixt met serie, maar Mordred heeft in beiden een goede band met Morgana... @KellyBelly Kan Mordred een goede band hebben met Morgana?


    Natuurlijk, dat wilde ik er ook al in zetten ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Morgana (Pendragon)
    Rol:
    Morgana
    Leeftijd:
    Rond de 27 jaar
    Uiterlijk:
    “Thank you, Merlin. I know now who I really am. And it isn't something to be scared of. Maybe one day people will come to see magic as a force for good.”
    — Morgana to Merlin


    Meestal draagt Morgana een donkere mantel zodat ze zich waar dan ook onherkenbaar kan maken.


    Innerlijk:
    Op het eerste gezicht lijkt Morgana een aardige, betrouwbare en hulpvaardige vrouw. Maar schijn bedriegt. Morgana is alles behalve aardig, betrouwbaar en hulpvaardig. Haar hart zit gevuld met haat. Dit is gekomen omdat ze is verraden door haar familie en haar zuster Morgause haar het slechte pad op liet gaan. Morgana wil ook niets liever dan Arthur-haar halfbroer-dood hebben. Morgana kent weinig genade en is een koelbloedige vrouw, ze laat niet over haar heen lopen en weet altijd snode plannetjes te verzinnen. Wanneer ze echter boos is kun je het best uit haar buurt blijven, want zoals al vermeld, genade kent ze maar zelden.
    Extra:
    Morgana heeft net als Merlin en Mordred-waar ze een goede band mee heeft- de magie in zich. Maar Morgana heeft de zwarte magie in zich zitten. Maar die kwam los nadat ze haar zuster Morgause leerde kennen. Morgana kan ook erg goed het zwaard hanteren.
    “I have his true name. It is Merlin.”
    — Mordred to Morgana


    Hopelijk is ze een beetje goed :3

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 10:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.