• Oh, waarom ben ik altijd zo slecht in namen?!

    Weet er iemand soms leuke jongens- en/of meisjesnamen???

    Het moeten geen speciale namen zijn, hoor.

    XxX


    .

    Zoek een namegenerator op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan moet je kijken op sites voor babynamen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Inderdaad gewoon op internet een babynamen site zoeken. Gebruik ik ook altijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Svale schreef:
    Dan moet je kijken op sites voor babynamen.


    •*• Lululu •*•

    Babybytes.
    Top 100 English names.
    En volgens mij had Michonne aka Nikki ooit nog eens een topic geopend waar een lijst met namen stond.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Klik

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 11:05 ]


    Take me to wonderland

    Praelectio schreef:
    Babybytes.
    Top 100 English names.
    En volgens mij had Michonne aka Nikki ooit nog eens een topic geopend waar een lijst met namen stond.

    Jep, staat onder het Subtopic "Creativiteit".
    [Algemeen] Het grote namen topic

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 11:42 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik haal mijn namen altijd uit films, boeken, of op facebook kijk ik tussen de vrienden van m'n Amerikaanse vrienden :Y)


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    combinatie met je vorige namen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Nee, ik ben zelf altijd al dágen aan het zoeken naar de perfecte naam. Ik ga altijd van die namen websites af, misschien moet je daar eens kijken?

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 14:16 ]


    Bad decisions make good stories.