• In de tijd van de tweede wereldoorlog leven twaalf kinderen tussen de 14 en 16.
    Ze verschuilen zich in het weeshuis. Als ze worden opgepakt door de Duitsers worden ze naar een vliegtuig gebracht.
    Tijdens de vlucht naar Duitsland wordt het vliegtuig aangevallen door de Amerikanen.
    Het vliegtuig stort neer en de kinderen denken dat het gedaan is met hun korte leventje.
    Dan uit het niets word alles licht en staan ze met zijn twaalven in het bos. Ze zijn teruggereisd naar de tijd van King Arthur.
    Ze worden getraind om de ridders van de ronde tafel te worden en om te strijden tegen het kwaad mocht dat nodig zijn.


    Rollen:

    De kinderen:

    Meisjes
    Elizabeth Moore Sakura1994
    Livian Rose Porter noelle1111
    .
    Hazel Lillian Kendrick
    Silas
    Lavinia Esmaralda McFaith Kwijt


    Jongens
    Vincent Daimen Millborg KellyBelly
    Cole Woods. noelle1111


    Merlin:
    Sylvesti

    King Arthur:
    noelle1111

    Queen Guinnevere:
    Patholoog

    Mordred:
    Vegangirl

    Morgana:
    KellyBelly


    Wil je meedoen? Vul dan dit in:

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra:


    Het kasteel Camelot:



    REGELS!!!
    1: We respecteren iedereen
    2: Bestuur alleen je eigen karakter.
    3: Minimaal 8 zinnen.
    4: Nobody's perfect.
    5; Wees er zeker van dat je mee wilt doen. Niet na een dag al stoppen.
    6: je mag twee rollen, maar wees er zeker van dat ze allebei aan bod komen.
    7: WIL je stoppen meld dat dan, dankjewel :)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 12:10 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Lijkt me erg leuk, ik denk er even over na en kijk even hoeveel mensen er mee gaan doen ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misschien moeten we het wat bekender maken? Ik zal adverteren bij mijn RPG Quizlet vrienden... De rol van Mordred vul ik snel in!

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 17:14 ]


    I will keep watch.

    Meisje aub. kan ik btw een boogschuttersmeisje spelen? ;D


    Giovanni

    Nou, reserveer mij dan maar een jongen die magische krachten ontwikkelt :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ehm... Nog even, Noelle... Maar waar is Merlin?


    I will keep watch.

    HAhah, dat is pecht, Merlin weg (A)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merlin is juist een grote rol. Wie zorgde ervoor dat Arthur koning kon worden? Wie zorgde ervoor dat het lot van Arthur zo ging? Juist, Merlin. Niet om te zeiken hoor No, gewoon een opmerking....


    I will keep watch.

    xD Agree met Vegangirl. Merlin hoort erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Whaha jullie hebben gelijk. Ik dacht dat het erin stond maar ja ik doe het snel :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik ben echt verslaafd aan de serie Merlin hé hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Word mijn persoontje dan trouwens ook opgeleid door Merlin?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam: Elizabeth Moore
    Rol: Van een meisje^^
    Leeftijd: 16 jaar
    Uiterlijk: lang blond krullend haar dat tot haar middel komt best wel bleek, 1,60 lang en licht blauwe amandelvormige ogen
    Innerlijk: Het is een verlegen meisje dat niet al te vaak en veel praat ook al zou ze willen dat ze haar mond kon open trekken wanneer het nodig was of dat ze gewoon met iemand kon praten, ze vertrouwt niet snel iemand maar als ze je vertrouwt blijft ze altijd aan je zijde en trouw. Ze gaat ook door het vuur om haar vrienden te beschermen.
    Extra: -

    KellyBelly schreef:
    Ik ben echt verslaafd aan de serie Merlin hé hahah


    Heheh, me too ( en Noellle ook )! Jammer dat het is afgelopen... I still cry about the end :(
    Alexader Vlahos als Mordred is so amazing! Daarom speel ik in dit topic met liefde Mordred... Gnagna


    I will keep watch.

    Vegangirl schreef:
    (...)

    Heheh, me too ( en Noellle ook )! Jammer dat het is afgelopen... I still cry about the end :(
    Alexader Vlahos als Mordred is so amazing! Daarom speel ik in dit topic met liefde Mordred... Gnagna


    I feel ashamed... I still haven't see the end... D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam:
    Vincent “Vin” Daimen Millborg
    Rol:
    Jongen.
    Leeftijd:
    16
    Uiterlijk:


    Vincent is rond de 1.80 lang en weegt rond de 75 kilo’tjes. Hij heeft donkerblond haar en vel blauwe ogen, het lijkt wel alsof hij in je ziel kan kijken als hij je recht aankijkt. Zijn glimlach word door vele schattig genoemd en lijkt je wel te betoveren. De meningen over zijn uiterlijk zijn verdeeld, de ene vind hem knap, de ander weer niet.
    Innerlijk:
    Vincent heeft een lichtelijk ego, maar hij kan wel aardig zijn. Door de oorlog heeft hij zijn emoties vast gezet en is de woede die hij heeft opgekropt zal er ooit uit moeten komen. Hij verbergt dat dus achter het ego dat hij gekweekt heeft. Hij is echter alleen écht aardig als hij je kent en als diegene ook aardig tegen hem is. Vin heeft een sterk uitgesproken eigen mening en wil daarom ook niet snel van mening veranderen. In zijn ogen is het ook; Hij mag je of hij mag je niet, en iemand is aardig of iemand is dat niet. Hij zal dan ook niet proberen om contact met diegene te krijgen. Soms laat hij aan een blik al zien of hij je mag of niet. Door zijn sterk uitgesproken mening zal hij het ook niet snel eens zijn met andere hun mening, hij probeert dit dan ook altijd te verbuigen en probeert zijn zin te krijgen.
    Extra:
    In de middeleeuwen zal hij een magische gave krijgen, hij zal deze ook volledig moeten ontwikkelen en alleen Merlin zal erachter kunnen komen dat Vincent een magische gave heeft. En dan bedoel ik niet dat andere het niet mogen weten, maar dat Merlin degene is die ontdekt bij Vincent dat hij magische krachten geeft zoals Merlin die heeft. Vincent zelf zal er niet achter komen als het niet vertelt word. Merlin zou hem dat moeten vertellen.

    Goeeeeeed?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 16:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.