• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    |Thank you (: |


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries
    Jack droeg Haley terug naar binnen waar ze beide meteen omarmd werden door de warmte. Het meisje woog niet zo veel, maar Jack was ook niet zó gespierd waardoor haar lichaam toch begon door de wegen. Haley keek de zaal rond om vervolgens haar blik op Jack te vestigen.
    “Where's everyone?” Hij zette haar zachtjes neer en keek toen ook de zaal zond. Jack haalde zijn schouders op,"I don't know. Want some punch?" Jack liep al richting de eet- en drankbar voor Haley antwoord kon geven. Hij nam een toastje en propte die in zijn mond voordat hij twee glazen met roze punch vulde. Zo'n typisch drankje dat je zag op de proms is slechte Amerikaanse films en series. Jack overhandigde Haley het glas en raakte expres haar hand aan, gewoon om er zeker van te zijn dat ze echt was, want het voelde allemaal als een droom voor de man. Hij dacht terug na aan hetgeen Haley hem verdaag verteld had. Over die fucked up gast waar Jack erg graag een klop op wilde geven. Hij was normaal gezien niet echt gewelddadig, maar nu... Jack keek in het glas punch en frunnikte aan de randen. "So," begon hij twijfelend en de verlegen jongen die hij vroeger geweest was kwam terug in hem naar boven. "What are we now? I mean..." Jack keek weifelend op naar Haley.


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    Ik werd voorzichtig neergezet op de grond en ook Jack keek de zaal rond. Daarna haalde hij zijn schouders op. “I don’t know. Want some punch?”
    Ik wilde net mijn mond openen om ‘nee’ te zeggen, vooral omdat ik geen zin had in punch. Dus ik liep maar gewoon zonder protesteren achter hem aan en stopte af en toe een hapje in mijn mond, net zoals Jack. Nogal nutteloos bleef ik achter hem staan toen hij wat punch in bekertjes kapte. Toen Jack zich omdraaide glimlachte ik lief en bedankte ik hem toen hij me het bekertje overhandigde. Zijn nog steeds koude handen raakten de mijnen heel erg kort aan en om niet onbeleefd om te komen nam ik een slok van het glas. Eigenlijk was die punch zo slecht nog niet. Daarbij vond ik het ontzettend lief dat hij het voor me was gaan halen. Jack leek wat nerveus te worden en begon te randjes van zijn beker om te plooien. “So,” begon hij. Voor een moment leek hij helemaal niet meer op die spontante jongen die hij in zijn video’s was, maar dat vond ik niet erg. “What are we now? I mean…”
    Ik nam nog een slokje en keek hem aan. “What do you want us to be?” beantwoordde ik zijn vraag. “Because I know I want it, but if you don’t want I totally understand…” Het leek alsof er een hele last van mijn schouders gevallen was nu ik dat gezegd had, maar op zijn antwoord wachten leek erger te zijn. Nerveus beet ik op de randjes van mijn beker terwijl ik hem serieus aankeek.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Jackson Frayn Harries
    Haley nam een slokje van haar beker en Jack voelde haar ogen op zijn gezicht. “What do you want us to be?” beantwoordde ze zijn vraag met een wedervraag. “Because I know I want it, but if you don’t want I totally understand…”
    Jack keek op en glimlachte naar Haley. Hij zag dat ze op de randjes van haar beker beet. "I want too. But it's so weird. I only know you for two days or so, but it feels like I've known you forever, you know?"
    Jack kon zichzelf wel op de kop slaan. Wie gebruikt nu 3 keer 'know' in één zin. Hij nam nog een slokje van zijn drankje en keek Haley verwachtingsvol aan. Vervolgens zette hij zijn beker neer en ging grijnzend op één knie zitten. Hij nam Haleys vrije hand in de handen en keek haar met pretlichtjes in de ogen aan. "Dear Haley... Do you want to be my girlfriend?

    |Blabla, lekker kort. Had geen inspiratie, sorreh. )': |


    kindness is never a burden.

    Haley Nelson
    Jack glimlachte naar me, iets wat ik eigenlijk totaal niet verwacht had. Weer voelde ik een hele opluchting over mijn lichaam glijden, van mijn hoofd tot in het kleinste puntje van mijn tenen. Mijn tanden knarsten over het randje van mijn beker, dat onder een zacht gekraak een beetje omgeplooid werd en in mijn lip begon te snijden. Dus ik liet het bekertje zakken.
    “I want too. But it’s so weird. I only know you for two days or so, but it feels like I’ve know you forever, you know?”
    Ik knikte zacht. Was het nog maar twee dagen geleden? Het leek echt veel langer. Misschien maar goed. Ik wilde niet dat alles snel voorbij zou gaan. Dat zou verschrikkelijk zijn. Hoewel Jack nog een beetje nerveus leek te zijn, was dat bij mij helemaal verdwenen. Ik kon niets anders dan alleen maar dom te blijven glimlachen.
    Jack nam nog een slokje van zijn punch en ik kan hem alleen maar glimlachend aan kijken, ook al wilde ik iets zeggen. Ik wist nog niet eens wat ik moest zeggen. Met een klap zette hij zijn bekertje neer, waardoor ik even geschrokken naar zijn hand keek. Met een grijns van hier tot in Tokio ging hij op één knie zitten. Wat ging hij doen? Was het niet wat te vroeg om te trouwen? Hij nam mijn smalle hand in de zijne, waardoor er een explosie van vlinders in mijn buik plaatsvond. De pretlichtjes in zijn ogen waren zo lief en aanstekelijk. “Dear Haley… Do you want to be my girlfriend?”
    Ik zakte op mijn knieën zodat ik op gelijke hoogte voor hem zat en zette voorzichtig mijn bekertje op veilige afstand op de grond. “I do,” fluisterde ik en drukte een kusje op zijn lippen. Daarna stond ik op en trok ik hem recht. Mijn bekertje raapte ik ook terug en dronk ik in één teug uit. De dansvloer was waarschijnlijk een no go, aangezien we beiden nogal erg failden. “So, what do you want to do? Since everyone is gone and I am out of inspiration. You can choose.”

    [ bericht aangepast op 4 april 2013 - 13:11 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Terug :'D]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik ga direct twa schrijven, kga juist nog effe me hoofdstuk afschrijven (': Oe wast trouwens ?]

    Lifeisajoke schreef:
    [Ik ga direct twa schrijven, kga juist nog effe me hoofdstuk afschrijven (': Oe wast trouwens ?]


    [Cava :'D en awel twas wel chill. Soms wel veel regen ma soms scheen de zo'n ook. En twas wel plezant kben enkel echt zo moe van die busreis:'p
    We hebben echt van stadje naar stadje gegaan.]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    "Well, you actually did" grijnsde hij, "I have to say, you're quite a good singer" vervolgde hij plagend. Ik hoorde wat verschuiven waarna Finn zijn voeten ergens op legde. Ja, ik kon dat geluid herkennen, het was onmisbaar. Niet dat het klonk als een olifant die ging neerliggen of zo, maar gewoon, als een dikke kat die land op de grond, snap je ? Waarschijnlijk niet want ik was de enige die vroeger een dikke kat had. Geen idee hoe dat had kunnen gebeuren eigenlijk ... "Yeah, but you were cute while singing". Aan de manier waarop hij sprak kon ik gewoon horen dat hij grijnsde. Ik voelde zijn kin op mijn hoofd, "Maybe you should change your clothes ?" "Probably yeah, but I know you know that I don't want to do that". Ik sloeg mijn armen om zijn borst heen om hem duidelijk te maken dat ik niet van plan was om hier weg te gaan en dat hij maar gewend moest worden aan de natte kleren. Uiteindelijk zouden die toch drogen en ja, als ik koud kreeg dan zat er niets anders op dan onze kleren uit te doen want iedereen weet dat lichaamswarmte je het rapste warm krijgt. Bij Finn werd dat effect nog eens versterkt want, ik bedoel, kijk naar hem.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik stelde met tegenzin voor dat ze misschien maar eventjes haar kleren moest omruilen voor wat droge. Mijn kin ruste nog steeds op haar hoofd, 'Probably yeah, but I know you know that I don't want to do that.' zei ze waarna ze haar armen om mijn borst wikkelde. Een glimlach verscheen op mijn gezicht waarna ik haar strakker naar me toe trok en haar een kus gaf. 'I don't mind it at all.' glimlachte ik daarna triomfantelijk en zorgde er vervolgens met één snelle beweging voor dat ze nu opeens op haar rug op de sofa lag. 'It réally doesn't bother me at all.' glimlachte ik speels waarna ik over haar ging leunen. Mijn knieën lagen nu aan weerszijden van haar heupen en mijn handen steunde nu langs beide kanten langs haar hoofd. 'And you know why?' vroeg ik speels terwijl ik mijn hemd weer wat oprolde naar boven en vervolgens weer mijn beide handen naast haar hoofd plaatste. '.. cause now I can do this.' Zei ik fluisterend vooraleer ik mijn lippen op de hare drukte en voelde hoe haar koude lichaam tegen mijn warm lichaam werd aangedrukt.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 16:10 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Hij trok me strakker naar zich toe en gaf me een kus, "I don't mind it at all' glimlachte hij op een triomfantelijke manier. Voor ik wist wat er gebeurde lag ik met mijn rug op de zetel, "It réally doesn't bother me at all" glimlachte hij speels waarna hij over me leunde. Dit was een nieuwe kant van Finn, een sexy, speelse kant die er wel erg aantrekkelijk uitzag moest ik toegeven. Zijn knieën langen aan weerszijden van mijn heupen en zijn handen stonden elk aan een kant van mijn hoofd, "And you know why ?" "Actually, I don't, but I'm sure you're going to tell me why" zei ik serieus knikkend. Hij rolde zijn hemd wat naar boven waardoor zijn buik tevoorschijn kwam. Buik is zacht uitgedrukt eigenlijk, zeg maar sixpack. Njam. Hij plaatste zijn handen terug aan weerszijden van mijn hoofd waarna ik mijn ogen terug naar zijn gezicht liet gaan, "Cause now I can do this". De woorden kwamen er fluisterend uit voordat hij zijn lippen op de mijne plantte. Een warm, gelukzalig gevoel stroomde door mijn lichaam en zijn warme lichaam werd tegen mijn koude lichaam gedrukt. Ik sloeg mijn armen om zijn nek en trok hem nog wat dichter naar me toe zodat er zelfs geen haartje meer tussen kon en kuste hem met alle plezier terug.

    Finnegan Harries 'Finn'
    'Actually I don't, but I'm sure you're going to tell me why.' zag ik Zoë serieus knikken toen ik vroeg of ze wist waarom ik het niet erg vond. Een lachje ontsnapte uit mijn mond waarna ik mijn hemd weer wat begon op te rollen, 'You are such a know it all.' plaagde ik haar en keek haar vervolgens aan om haar te betrappen op het kijken naar mijn buik. 'You like what you see huh?' vroeg ik speels terwijl ik mijn handen weer naast haar hoofd plaatste. Vervolgens drukte ik al fluisterend mijn lippen op haar mond en ik voelde hoe ze haar armen om mijn nek sloeg. Onze lichamen werden tegen elkaar gedrukt en ik voelde hoe ze me nog wat sterker naar zich toe trok. Ik voelde hoe een warm gevoel me overmande en voelde hoe onze kussen veel intenser en heviger werden. Ik besloot om een klein beetje te plagen en verbrak de kus om vervolgens mijn rug te rechten en haar speels aan te kijken. Het speelse bleef op mijn gezicht waarna ik haar handen vastnam en deze boven haar hoofd plaatste om daarna vervolgens zachtjes wat kusjes in haar nek te drukken en zo langzaam naar haar lippen te gaan.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 16:43 ]


    Rise and rise again until lambs become lions


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Onze kussen bleven niet onschuldig maar werden intenser en heviger. Finn kennende verbaasde het me dan ook niet dat hij de kus weer moest verbreken. Hij ging terug recht zitten en keek me aan met die speelse blik in zijn groene ogen. Ik rolde lachend met mijn ogen en volgde de bewegingen die hij maakte. Hij nam mijn handen vast en legde die boven mijn hoofd. Zijn lippen drukte hij in mijn nek waarna hij langzaam dichter bij mijn lippen kwam. Te langzaam naar mijn goesting eigenlijk.
    "You're such a bad person Finnegan" mompelde ik genietend. Ik liet mijn tong even over mijn lippen strijken en probeerde mijn handen los te krijgen, maar Finn was gewoon te sterk.
    "Come on Finn, pleasseeee" jammerde ik waarna ik met mijn benen begon te spartelen. Al had dat ook niet veel effect op hem ...

    Finnegan Harries 'Finn"
    Zoë keek me lachend aan en haar ogen rolde terwijl ik haar speels aankeek. Vervolgens nam ik haar beide handen beet en legde die boven haar hoofd terwijl ik ze vasthield. Ik keek haar nog eventjes plagend aan waarna ik langzaam zachtjes kusjes in haar nek zette en dichter bij haar lippen kwam. Een glimlach vormde rond mijn lippen wanneer ik haar verder kuste door haar uitspraak. 'You're such a bad person Finnegan.' mompelde ze terwijl ik duidelijk kon onderscheiden uit haar uitspraak dat ze genoot. Vervolgens voelde ik hoe ze haar handen uit de mijne probeerde los te wrikken waardoor ik deze enkel nog maar sterker vastnam. Ondertussen waren mijn lippen al bij haar kin aangekomen toen ze begon te jammeren en met haar benen begon te spartelen. Een lacht ontsnapte uit mijn mond toen ik mijn lippen van haar kin trok en haar plagend en speels aankeek. 'You seriously didn't have to say that babe.' plaagde ik terwijl ik met fonkelende ogen haar aankeek. Ik versterkte nog even mijn grip rond haar handen en boog me daarna langzaam over haar. Ik drukte mijn lippen eerst op haar rechteroor, vervolgens ging ik naar het hoekje van haar oog, het puntje van haar neus, naast haar neus en daarna bleef ik even hangen aan haar rechtermondhoek.

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 18:00 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Hey!
    Zin in Dan drama, of niet?]


    Bowties were never Cooler