• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Hey!
    Zin in Dan drama, of niet?]


    [Mij maakt het niet uit :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Mij ook niet]


    Bowties were never Cooler

    [Naja, van mij mag het als Lifeisajoke het ook goed vindt :Y)]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Mij goed (':]

    [Oké, dus hoe zit het nu? Dan schrijft nu een reactie?]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Morgen rond 12e]


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    [Morgen rond 12e]


    [Ja oké :Y) Het is btw nog steeds avond hé?]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Okey, waar zijn ze?]


    Bowties were never Cooler

    [Euh, ik geloof dat ze nu in de woonkamer zijn in de bungalow van de meisjes.]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ik verzin wel iets wat Dan daar komt doen]


    Bowties were never Cooler

    Daniel 'Dan' Howell
    Ik was ook echt de grootste idioot ooit. Ik zwaaide nog even naar het meisje op het scherm en sloot toen af. Ik trok mijn knieen op en dronk het flesje bier leeg. Ik had nu echt alles verpest. Hoe kon ik zo dom zijn om Carli alleen te laten? Hoe kon ik zo stom zijn te denken dat Finn ooit voor mij zou kiezen. Hij had een geweldige vriendin. Ik maakte ook echt alles kapot, inclusief mezelf. Ik stond op en slenterde naar de keuken waar ik een mega maxizak maltezers en het krat bier ophaalde en meesleepte naar de zitkamer. Het was nog best een opgave met mijn conditie, maar goed. Ik liet me voor mijn laptop zakken en ging op tumblr zitten. ondertussen at ik maltezers en dronk ik bier. Dit kon natuurlijk nooit goed gaan. Na een halfuurtje ofzo was ik ladder zat en nog emotioneel onstabieler dan eerst. Ik zwalkte naar de wc, want van bier moest ik altijd naar de wc. Ik moest mijn verontschuldigingen gaan aanbieden aan Finn, bedacht ik me vreemd genoeg opnieuw. Na een heel gevecht met mijn broek en riem, waardoor mijn broek zoals normaal halverwege mijn kont hing, liep ik naar buiten. Onderweg viel ik nog 2 keer en buiten nog eens een aantal keer voor ik tegen de deurpost zakte en zwabberig de deur open duwde en zo de kamer letterlijk in viel. Ik krabbelde omhoog. "I'm sorry, Finn." brabbelde ik met een zware dubbele tong terwijl ik moeite had mezelf rechtop te houden.

    [ bericht aangepast op 9 april 2013 - 15:32 ]


    Bowties were never Cooler

    [Ik zal Lifeisajoke eerst de kans geven om te reageren, is dat goed?]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Sure]


    Bowties were never Cooler


    Zoë Sugg aka Zoella.

    Zijn lippen waren aangekomen bij mijn kin. Van zodra ik met mijn benen begon te spartelen trok hij zijn lippen van mijn kin en begon te lachen. De speelse blik die de laatste minuten in zijn ogen te lezen was, kwam weer terug. "You seriously didn't have to say that babe" zei hij terwijl hij me met fonkelende ogen aankeek. Ik begon te lachen door zijn blije gezicht. De grip om mijn handen werd sterker en hij boog zich terug langzaam over me heen. Zijn lippen kwamen terecht op mijn rechteroor, dan het hoekje van mijn rechteroog, het puntje van mijn neus, net naast mijn neus en daarna op mijn rechtermondhoek. Ik probeerde mijn hoofd te draaien zodat zijn lippen op de mijne terechtkwamen, maar dat mislukte toen ik wat gestommel hoorde in de gang. Ik schrok toen Dan in de deuropening verscheen, ladderzat dan wel. "Het spijt me Finn". Ik probeerde weg te kruipen in het hoekje aangezien we in nogal een awkward situatie zaten. Ik had zo het gevoel dat mijn vader me betrapte terwijl ik het voor de eerste keer wou doen. Oké, ja, je snapt het wel.

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik was net aangekomen aan haar rechtermondhoek toen ik voelde hoe Zoë haar hoofd probeerde te draaien zodat onze lippen elkaar raakte. Een glimlach sierde mijn mond en ik wilde het net haar makkelijk maken en mijn lippen op de hare drukken toen we opeens gestommel in de gang hoorde. Enkele seconden later hoorde ik opeens de deur openzwaaien en zag hoe Dan nogal zwabberig in de deuropening verscheen. Even knipperde ik met mijn ogen omdat alles nogal snel ging en het andere moment viel hij letterlijk de kamer in. ‘I’m sorry, Finn.’ hoorde ik hem brabbelen terwijl ik tegelijkertijd voelde hoe Zoë helemaal in een hoekje kroop, volgens mij voelde ze zich nogal erg ongemakkelijk bij de situatie. Ik hing nog steeds over Zoë en krabde verward met mijn andere hand door mijn haar. Ik kroop over Zoë heen en stond daarna met beide voeten weer op de grond terwijl ik Dan even fronsend aankeek. Over wat had hij het? Ik liep daarna naar hem toe, trok hem van de grond en liet hem steunen op mijn schouder terwijl ik hem trok naar de sofa’s. Daar liet ik hem op ééntje ploffen, gooide zijn benen omhoog en legde een kussen achter zijn hoofd. Vervolgens liet ik me weer ploffen naast Zoë, trok haar uit het hoekje door aan haar hand te trekken en keek hem bedenkelijk aan. ‘You’re wasted. What happened?’


    Rise and rise again until lambs become lions