• Het is bijna kerstmis. Er ligt op veel plaatsen sneeuw en de kerstbomen stralen in eigenlijk elk huis al volop. YouTube heeft samen met de BBC daarom iets heel bijzonders bedacht: De bekenste YouTubers zullen samen de hele kerst verschillende shows doen voor hun geliefde publiek over de hele wereld. Dit is zowel te volgen live vanaf YouTube, maar ook live op BBC1 radio en BBC3 op televisie. De YouTubers worden allemaal uitgenodigt om in een blokhuitjespark in een bos net buiten Aberdeen te blijven om vanuit daar hun programma's te maken. Hoe zal het lopen?

    Alle bungalows beschikken over wifi, 3 slaapkamers, een badkamer en een keuken/woonkamer. Het is niet heel erg groot, maar wel erg knus. In de woonkamer staat een al opgetuigde echte kerstboom in zilver en rood en een openghaard waarvoor buiten genoeg hout ligt.
    Het geboied eromheen ligt vol met een pak sneeuw van zo'n halve meter dik, waar paden doorheen zijn geschept. Er lopen ook echt herten en rendieren rond, en andere bosdieren die niet in winterslaap zijn.
    Er is een hoofdgebouw waar alle YouTubers samen kunnen komen voor eten en gezelligheid. Dit heeft ongeveer dezelfde groote als een bungalow maar bestaat uit een grote zaal met ook eenzelfde openhaard en kerstboom, maar dan groter, vooral omdat er geen slaapkamers of keukens zijn, natuurlijk wel wifi en knusse banken en zitjes.

    De uitzendingen gebeuren vanuit de huisjes zelf, of buiten als ze dat leuk vinden. De uitzendschema's komen per dag onderaan de pagina te staan.

    YouTubers:
    - Daniel Howell 'Dan' - KiliOfDurin
    - Alexa Losey 'Lex' - Seaver
    - Jackson Frayn Harries 'Jack' - Bonacieux
    - Zoë Sugg 'Zoella' - Lifeisajoke
    - Matt Greening 'Matt' - RabidKiller
    - Carli Bybel 'Carli' - xkimx124
    - Kennedy Bandit 'Bandit' - MASTERCHIEF
    - Haley Nelson 'Nell' - Sasquatch
    - Phillip Lester 'Phil' -
    - Finnegan Harries 'Finn' - Ademir

    Bungalow indeling(per 3):
    Bungalow 1:
    - Dan
    - Jack
    - Finn

    Bungalow 2:
    - Haley
    - Zoë
    - Carli


    Rollentopic
    Topic 1
    Topic 2

    Regels:
    - Minimaal 8 regels schrijven, dat is niet heel erg moeilijk. Voeg dingen toe zoals: Omgeving, gebruik tekst van andere, gevoelens, gebeurtenissen van vroeger, ...
    - Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    - OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    - Er mag best liefde tussen mensen die zelf verzonnen zijn en niet echt een karakter hebben maar natuurlijk ook tussen de rest van de schrijvers. Liefde kan niet binnen 2 uur van het ontmoeten van elkaar ontstaan. Dat groeit. Wees dus realistisch.
    - Het blijft zo lang kerst als dat deze RPG duurt, misschien dat het rond Pasen of de zomer verandert in zoiets, maar vorlopig niet
    - Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    - Graag personages die verschillend zijn, qua karakter etc.
    - Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    - 16+ is geoorlooft.
    - Geen personages van anderen besturen. Dat is echt super irritant.
    - Alleen ik, Sylvestri, maak nieuwe speel en kletstopics aan.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2013 - 22:09 ]


    Bowties were never Cooler

    Ademir schreef:
    (...)

    [Oooooh haha ja oké, ik begrijp het amai :'p En ik vind t goed btw, anders is het toch maar dom :'p]


    |Haha. xd
    Allright, als Sylvesti ermee akkoord gaat slaapt Dan met zijn vriendje in dezelfde bungalow :Y) |


    kindness is never a burden.

    Jackson Frayn Harries
    Ze wiegden nog steeds mee op de muziek. Jack vond het nummer niet zo geweldig maar Haley leek het wel mooi te vinden want ze neuriede mee. Hij sprak er dus niet over. “What about you? Some secret boyfriends I must know off?” vroeg Jack lachend en meteen vertrok Haleys gezicht kort. Jack was op zijn hoede en schrok zelfs een beetje door de plotselinge veranderen in Haleys gezichtsuitdrukking. "Haley? What did I say wrong?" Maar ze reageerde op zijn vraag met een wedervraag. “W-what do you mean?” Ze sprak de woorden aarzelend uit. Jack haalde zijn handen van Haleys middel en plaatste die op haar schouders. "I don't know what I said to make you this..." hij sprak traag en zocht naar een woord,"shocked, but whatever it was," sprak hij traag en was meteen niet blij met zijn woordkeuze. "I'm really sorry and I didn't mean to hurt you or insult you." Jacks grote ogen keken de vrouw voor zijn neus groot aan. "Please tell me, Haley."


    kindness is never a burden.

    [Sure]


    Bowties were never Cooler

    Haley Nelson
    Jack verplaatste zijn handen naar mijn schouders, waardoor ik een beetje begon te panikeren. Dat deed Christian ook altijd als hij me gerust wilde stellen voordat hij me zou aanraken, me van mijn kleding zou ontdoen en… Ik probeerde de gedachten weg te dringen. Jack was niet zoals Christian. Ik vond Jack leuk. Hij was aardig, lief, zorgzaam. Hij had zelfs ontbijt voor me gemaakt.
    “I don’t know what I said to make you this…” Jack stopte met praten, waardoor ik nog paniekeriger werd. Nu had ik het ook nog eens verpest. Way to go, Haley. “Shocked. But whatever it was…”
    Mijn mond was een stukje opengegaan, omdat ik iets terug wilde zeggen. Ik wilde zeggen dat het niet aan hem lag en dat hij het gewoon moest negeren. “I'm really sorry and I didn't mean to hurt you or insult you.”
    De grote smekende ogen waarmee hij me aankeek, deden meer pijn dan ze zouden moeten doen. “Please tell me, Haley.”
    “No, I-I… I,” hakkelde ik. Ik haalde mijn handen naar mijn hoofd. Wat moest ik doen. Ik had het gewoon verpest. “I… I need some fresh air,” zei ik met een gepijnigde blik. Ik maakte me voorzichtig los uit zijn greep en draaide me met mijn handen in mijn haar om.
    Een groot deel van mijn opgestoken kapsel was al los gekomen, terwijl ik de zaal uit ging. Het voelde zo pijnlijk om hem daar te laten staan, maar ik moest er gewoon even over kunnen nadenken. Ik kon het hem toch niet gaan vertellen? Niemand wist het. Zelfs mijn moeder niet, mijn beste vriendin niet. Niemand. Waarom zou ik het hem dan gaan vertellen? De deur viel met een harde klap achter me dicht. Mijn losse haar zweefde wat mee door de wind. Mijn schoenen had ik uitgestampt omdat ze in de sneeuw bleven steken. Ze stonden naast me, op het bankje langs het pad waas ik zonet op was gaan zitten. Ik dacht dat ik het allemaal wel zou vergeten als ik hier was, met allemaal fijne mensen. Maar het was juist erger. Het kwam allemaal terug.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:38 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Wow, freakte Q bij jullie nu ook net? :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Ja. Heel erg irritant. Ik hoop dat het nu wél blijft werken D:]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Altijd rond deze tijd...]


    Bowties were never Cooler

    [It's annoying, ik vond het eigenlijk leuker toen alles traag was dan nu, dat het helemaal niet werkt...]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 22:00 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    [Zekers]


    Bowties were never Cooler

    Ademir schreef:
    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik staarde afwezig in de spiegel terwijl ik voelde hoe het water me langzaam helemaal afkoelde, 'Jealous? Nevermind dude. I'm just very confused. I don't know what to do with myself. But I can assure you, I will not steal your lady from you..' hoorde ik opeens Dan waardoor ik me omdraaide en mijn lichaam wat liet zakken tegen de wastafel. 'Good to hear. I actually knew you wouldn't do such a thing but I just kinda freaked out. So sorry again. I'm really not like that.' zei ik terwijl ik mijn armen voor mijn borst kruiste en Dan aankeek die net een hand door zijn haar haalde. Ik voelde hoe het water nog steeds op mijn gezicht kleefde en had de neiging om met eender wat kledingstuk ik aan had het weg te vegen, maar dat zou veel te ongepast zijn aangezien ik helemaal opgekleed was dus keek ik zoekend rond en merkte dat er een klein kastje stond met wat handdoeken in. Ik nam er één uit en begroef mijn gezicht erin terwijl ik Dan paniekerig hoorde praten. Ik haalde mijn gezicht uit de handdoek en plooide hem vervolgens netjes op, 'I guess you just need a break. Everything went really fast.' zei ik terwijl ik daarna mijn mobiel uit mijn broekzak nam, 'And I know exactly what we can do.' voegde ik er geamuseerd aan toe. Ik opende twitter en begon een tweet te typen, "No show tonight. But I'm now planning to do some omegle with a special guest. See you guys there." Ik keek nog even naar de tweet waarna ik de mobiel voor Dan zijn gezicht plaatste en vervolgens op versturen klikte


    Daniel Howell
    Ik glimlachte weekjes toen hij zei dat hij me vertrouwde. Hij had er geen recht toe, want ik had nog zo veel voor hem verborgen gehouden, maar ik was blij dat hij me niet zou slaan. Hij zocht voor iets in het kastje en kwam toen met een handdoek omhoog om zijn handen af te drogen. Ik luister naar zijn plannen. Ik had geen idee wat hij wilde doen. Toen ik hem zag typen startte ik twitter op. Ik zag zijn bericht en grijnsde. "You bastard." Ik grijnsde toch. Hij was echt geniaal. "Can I dress up like Carly Rae Japsen for that?" Ik was een idioot, maar ik vond het nou eenmaal heel grappig en leuk om me te verkleden als haar met mijn pruik en een shirt in mijn shirt. Ik was de slechtste dame ooit, maar de reacties van al die heren waren zo grappig, al had je na een avondje omegle weer genoeg geslachtsdelen gezien voor de komende tijd. Ik haalde een hand door mijn haar. "But how will we do that with Zoë and Carli?" Dat was vooral mijn zorg. Hoe ging het met de meiden als wij idioot op internet gingen doen? Misschien als we alleen waren ging het wel. Dan bedoelde ik alleen alleen, en niet gewoon met een dun plankje hout ertussen. En dan zou Jack er ook niet zijn... Want die stond nu waarschijnlijk Haley af te lebberen. Ik schudde even mijn hoofd om dat beeld uit mijn hoofd te krijgen. Het was schattig en alles, maar ik hoefde nu met mijn mentale instabiliteit niet nog eens een lebberende Jack voor mijn neus te hebben.


    Bowties were never Cooler

    [Ja idd D: hopelijk blijft het nu weer gewoon normaal want ik verveelde me dood en opeens werkte het niet meer haha :'p]


    Rise and rise again until lambs become lions

    [Er moet gewoon een nieuwe server bij...]


    Bowties were never Cooler

    [Ik heb trouwens het topic aangepast]


    Bowties were never Cooler

    Finnegan Harries 'Finn'
    Ik zag hoe Dan zijn mobiel uit zijn broekzak nam terwijl ik hem triomfantelijk aankeek, ‘You bastard.’ Grijnsde hij waardoor er ook een grijns op mijn gezicht tevoorschijn kwam. ‘That’s what they call me.’ Ik legde het opgevouwen handdoekje op een tafeltje en rechtte toen mijn rug toen Dan vroeg of hij zich als Carly Rae Jepsen mocht kleden. Een lach ontsnapte uit mijn mond, ‘Do whatever you want bro.’ Vervolgens liep ik naar de deur, deed het slot open en trok daarna aan de deur toen Dan vroeg wat we gingen doen met Zoë en Carli. Ik draaide me om en keek even hem bedachtzaam aan, ‘Hm, good question.’ Mompelde ik, ‘Well, I guess they won’t mind. Plus they are probably already talking with each other about some things so why not?’ Ik trok daarna de deur open en liep naar buiten, waar ik een verbaasde Jack zag staan. Waar was Haley? Vervolgens liet ik mijn blik glijden over de kamer en merkte dat Carli en Zoë al aan het praten waren. Ik liep snel naar hen, ‘Darling, I’m going to do Omegle with Dan but we’ll be back in an hour.’ Zei ik waarna ik snel een kus op haar lippen drukte en haar bedankte dat ze het niet erg vond. Vervolgens liep ik naar de deur om al buiten te lopen, ‘Come on Carly Rae Jepsen.’ Riep ik nog voor ik de koude betrad.

    [Het topic is zo goed :'p]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 20:18 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    |Ik vind het wel gezellig zo. Met z'n zessen.xd
    Okaj, overbodig info, but so. |


    kindness is never a burden.