• Ik zit sinds een tijdje weer is op quizlet, omdat ik er weer tijd voor heb. Maar daar gaat het niet om.
    De laatste keer dat ik hier was, stond álles vol met Tokio Hotel.
    En dat is nu redelijk veranderd in Justin Bieber, zoveel TH fan's zitten er volgensmij niet meer op quizlet.
    Toch?

    [/nutteloos]


    New Story!; Alles Wird Gut [Billshido]

    Ik denk dat er van allemaal beroemdheden wel wat op Quizlet staat.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Op quizlet heb je gewoon mensen die je in groepen kan delen. De mensen die van Th houden en van Justin Bieber, Twilight en Harry Potter, die zijn hier gewoon heel erg populair.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Op quizlet heb je gewoon mensen die je in groepen kan delen. De mensen die van Th houden en van Justin Bieber, Twilight en Harry Potter, die zijn hier gewoon heel erg populair.


    Ik hoor niet echt tot één van die groepen (nerd)

    Maar OT, je hebt van alle 'hypes' heel veel verhalen. TH is nog steeds heel veel van, HP ook, Justin Bieber komt er nu bij, Jonas Brothers zijn er bij gekomen, Twilight natuurlijk, maar de laatste tijd komt ook Percy Jackson ook op en er komen ook steeds meer eigen verhalen, die geen fanfiction zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    Ik hoor niet echt tot één van die groepen (nerd)

    Maar OT, je hebt van alle 'hypes' heel veel verhalen. TH is nog steeds heel veel van, HP ook, Justin Bieber komt er nu bij, Jonas Brothers zijn er bij gekomen, Twilight natuurlijk, maar de laatste tijd komt ook Percy Jackson ook op en er komen ook steeds meer eigen verhalen, die geen fanfiction zijn.


    Idd, ik schrijf btw nooit FanFiction.xD


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik denk dat de mensen die vroeger 'fan' waren nu gewoon geen fan meer zijn maar nog wel op Quizlet zitten. Ik luister nog steeds naar TH, ik schrijf nog steeds over TH.
    Het is gewoon zo dat mensen nu ook andere bandjes ontdekken. Meestal als je jonger bent dan is een bandje helemaal alles en gewoon dé band voor je. Nu zijn veel er denk ik achter gekomen dat TH niet meer zo hun ding is -omdat ze ouder worden/erover heen groeien/een andere smaak ontwikkelen- en gaan ze naar andere dingen luisteren.

    Ook Quizlet gaat met de hypes mee. Als de ene vervliegt komt de andere weer op, zo gaat dat gewoon (cat).


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik sluit me aan bij KirstenSnaps, het was even een hype, en nu blijven alleen de 'die-hards' over. (:

    Juneau schreef:
    Ik sluit me aan bij KirstenSnaps, het was even een hype, en nu blijven alleen de 'die-hards' over. (:


    Nu voel ik me een die-hard.xd (Is drie jaar fan.)

    Maar toch hebben de mensjes boven mij wel gelijk.(:


    everything, in time

    Juneau schreef:
    Ik sluit me aan bij KirstenSnaps, het was even een hype, en nu blijven alleen de 'die-hards' over. (:

    Same here.