• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Blijk glimlach ik "Kom, we gaan."kun jelopen>?" ik grinnik en knik "tuurlijk"ik pak zijn hand af en we lopen naaronzekamer

    kort zit op school


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga het nu alvast melden voor ik het vergeet. In de maand april zal ik in de weekenden er niet veel zijn. Donderdag en vrijdag volgende week ook niet omdat ik jarig ben en een vriendin blijft logeren en die weken daarna ga ik een weekend weg en heb ik verjaardagen van vriendinnen. Ik probeer van te voren veel te reageren maarja.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissStoran -> IrishNialler


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Toen de deur open sprong liep ik vrolijk met hem naar buiten. Het voelde heerlijk om eindelijk weer vrij te zijn. Nouja, vrij binnen het centrum, maar goed. Ik liep eigenlijk direct door naar onze oude kamer. Het raam was gemaakt en Zayn's kleren waren weg. Ik legde onze spullen tussen onze bedden in en zette het raam goed open. "het is zo fijn om weer vrij te zijn." Ik liet mijn nu echt lange haren wat wapperen in het briesje.


    Bowties were never Cooler

    Niall horan

    IK glimlach en plof naast hem "zonlicht" juich ik zachtjes. Ik ga even door mijn haren. Mijn haar had ongelofelijke uitgroei en het wer d hoog tijd om het weer blond te verven. "gaan we binnenkort naar de kapper?"vraag ik en ga met mijn hoofd op zijn schouder liggen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimalchte en haalde een hand door zijn haar. "Ja. ik zie helemaal niks meer." Ik liet voor de grap even mijn lange lokken voor mijn ogen hangen, voor ik ze er snel weer uit gooide. Zijn donkere haar vond ik ook leuk, maar als hij er gelukkig van werd het te blonderen vond ik het ook best.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik begin zacht te lachen "Ja. ik zie helemaal niks meer." lachend gooit hij zijn lokken weer weg. "Ik weet al hoe ik mijn haar ga doen." mompel ik.
    Het was hoe de styliste van One DIrection het wou doen, al was er nooit van egkomen maar ik wou het graag uit proberen. Ik slaak een diepe zucht en glimlach weer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte. "ik ben benieuwt. Bij mij gaat het gewoon wat korter en misschien gaat er wel weer een leuk kleurtje in, geen idee." Ik hield niet echt van mijn eigen haarkleur, maar het kon ermee door als ik niet het podium op hoefde ofzo.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "ik ben benieuwt. Bij mij gaat het gewoon wat korter en misschien gaat er wel weer een leuk kleurtje in, geen idee." ik glimlach "Misschien weten ze daar iets "ik wil hier een soort kuifje en dan de bovenkant blond dus dat het over loopt maar dat je onder mijn eigen kleur ziet. De styliste had het bedacht maar nooit kunnen uitvoeren"Na mijn zin was ik even stil, soms hadi k best spijt van mijn beslissing. Maar als ik aan de haat dacht niet


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik woelde even door zijn haar. 'Lijkt me leuk.Ik laat er zoizo highlights in zetten en waarschijnlijk alles wat lichter met een rode gloed verven." Mijn onderhaar zou ik ook laten verven. ik kon het ook zelf, maar daar was ik veels te lui voor.


    Bowties were never Cooler

    Niall HOran OMG heb je die nieuwe prank al gezien met 1D ahhahahaa

    . 'Lijkt me leuk.Ik laat er zoizo highlights in zetten en waarschijnlijk alles wat lichter met een rode gloed verven." zegt hij nadat hij door mijn haren ging "klinkt goed. Zelf bedacht of niet?" glimlachend leg ik mijn hoofd weer tegen zijn schouder. "Je bent een schat"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik knikte. "Ik heb het vroeger allebei wel appart gehad, maar samen is ook wel eens leuk. Ik verf nooit zelf mijn haar eigenlijk. Meestal doet mijn moeder of de kapster het, dus ik ben wel blij dta dat hier ook mag. Anders zou het echt een ramp zijn." Ik drukte een kus op zijn haar. "jij ook"


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Ik heb het vroeger allebei wel appart gehad, maar samen is ook wel eens leuk. Ik verf nooit zelf mijn haar eigenlijk. Meestal doet mijn moeder of de kapster het, dus ik ben wel blij dta dat hier ook mag. Anders zou het echt een ramp zijn. Ik glimlach als ik zijn lippen in mijn haren voel "JIj ook" ik merk dat mijn wangen weer rood worden. "zullen we samen een liedje schrijven en opnemen?" vraag ik zacht aan hem en kijk door mijn w oogharen naar hme

    [hoe heet dat ook al weer, waar je mascara op doet geen oogharen maarja ik ben het kwijt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [wimpers lololololol :p]


    Bowties were never Cooler

    [owja ahhahahah oogharen[xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan