• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Alex Gaskarth
    Ik grijnsde en gaf hem snel een knuffel. "Ik weet wat ik zie en wat jij niet wil dat ik zie." Even ging ik weer met mijn hand over zijn deel. "Maar ik zal ophouden. Je bent niet sterk genoeg." Ik gaf hem een kusje op zijn wang.


    Bowties were never Cooler

    Niall horan ik ga slape


    Ik weet wat ik zie en wat jij niet wil dat ik zie zijn hand gaat wrer in de richting en betrapt kijk ik hem aan 'maar ikzal opouden je bent nog niet sterk genoeg' ik zuch zacht 'jij bedoel je volgens mij zijn de rollen verkeerdikhoor joy te verwennrn niet andetzom"ik vegin een worsteling met zijn armen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex gaskarth
    Ik trok hem nog iets dichter tegen me aan toen hij dat zei en begon te worstelen. "Nope, geen spraken van. Jij blijft gewoon zitten. Ik wil niet dat je nog zieker wordt." Ik drukte een kus op zijn wang en legde mijn handen op zijn rug.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Nope, geen spraken van. Jij blijft gewoon zitten. Ik wil niet dat je nog zieker wordt."  il zucht zacht maar ik geef het op. Ik had het veel te koud om van de warmte weg te gaan. Hij drukte een kusje bij mijn hoofd en legt zijn handen op mijn rug 'ik hou van je'mompel ik slapeeig. Mijn hoofd was gelujkig geen warboel meer door her water.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimalchte. "En ik van jou." Ik aaide over zijn rug. "Ga maar slaepn. Zo wordt je het snelst beter." zei ik zacht.

    [Zullen we weer een tijdssprong maken?]


    Bowties were never Cooler

    [is goed. hoeveel dagen?]

    Niall Horan.

    "en ik van jou" glimlacht hij en aait over mijn rug "ga maar slapen dan wordt je het sneltst beter" glimlacht hij. Ik nestel me tegen hem aan en probeer in slaap te vallen. Zonder dat ik het door had viel ik in slaap met mijn mond een stukje open en een zacht snurkgeluidje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Geen idee]


    Bowties were never Cooler

    [zullen wee een weekje doen??? we kunne miss doen dat het de dag is dat ze uit iso mogen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Vind de rest dat ook goed?]


    Bowties were never Cooler

    [lol ik vraag het ze wel maar ze reageren toch nooitXD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [goedgekeurd

    Tijdsprong van 1 week


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Niall Horan

    Ik kreun zacht en draai me oververmoeid om. Ik sliep slecht de laatste tijd en de misselijkheid en hoofdpijn was nog niet weg gegaan. Alex was een schat, het enigste wat we deden was een beetje kletsen, gitaar spelen en liggen. Voordeel was dat we wel veel tijd hadden voor elkaar. Dat was dus ook het enigste voordeel, ik was hert zat hier, ik kon wel wat frisse lucht gebruiken


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    De week was langzaam gegaan. Met Niall zien was het best saai, hoe blij ik ook was dat hij bij me was. Die ochtend werd ik prositief wakker. Ik liep naar de camera en zwaaide ernaar. "We hebben wel genoeg van jullie sexgeluiden de hele tijd. mogen we er alsjeblieft uit? We zullen ons gedragen."


    Bowties were never Cooler

    Iall Horan

    Ik opem mijn ogen eenbstukje als de warmte me verlaat. Ik grinnik zacht door wat hij de camera inzegt. 'jullirbmogen eriitt maar als jullie irritant zijn sluit ik jullir weer op'klinktde stem em ik glimlsch bluj eigenlijk wou uik Alex omhelzenbmaar ik wist dat Ls ik nu ging staam dat ik zou onvallen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik liep terug naar Niall en drukte hem dicht tegen me aan. "Kom, we gaan." Ik raapte onze spullen bij elkaar en keek naar hem. "Kan je lopen?" vroeg ik bezorgt. Met al deze spullen in mijn handen kon ik neit hem ook nog dragen, maar ik wilde hem zeker niet achterlaten.


    Bowties were never Cooler