• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.

Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

- Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

- Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

- Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Bowties were never Cooler

Precilla Watson
    Ik gaf hem nog een knipoog voor ik de deur sloot, al deed ik hem niet op slot. Ik liet mijn string en zijn shirt op de grond vallen en stapte onder de lekkere warme douche. Dit deed me ontspannen en zo kon ik ook direct alles van gister van me af wassen.

Niall Horan

Ik hoor wat ze zei en zucht uiteindelijk. Snel rits ik mijn vest uit en dpebhem voorzichtig aan. hij zegt dat de morfinee uit begint te werken en bezorgd wikkel ik hem in de deken en klem hem tussen mij. Niet dat hij veel warmte zou krijgen want ik had het zelf ook altijd koud maar nu ging Alex voor gezien zijn tiestand. Zachr druj ik een kusje op zijn voorhoofd

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Alex Gaskarth
    Ik vond het fijn dat Miall me zijn vest gaf, maar hij leek het zelf nu heel erg koud te hebben. De laatste tijd waren we allebij wel wat aangekomen, maar nogsteeds waren we skeletten. Ik drukte zacht een kusje op zijn lippen nadat hij er een op mijn hoofd had gegeven. Ik sloeg de deken ook om hem heen en trok hem dicht tegen me aan, waardoor ik mijn hoofd op zijn schouder kon leggen. Okay, dit was prettig.

Niall Horan

Ik glimlach als ik zijn lippen op de mijne voel. Daarna trekt hij me mee onderde dekens trekt om daarna zijn hoofd oop mijn schouder te legfen "probeer wat te slapen'

Alex Gaskarth
    Ik glimlachte wat naar Niall en legde mijn armen om zijn middel. "Hoe kan dat nou met zo'n hunk naast me." Ook de pijn speelde een grote rol in het niet kunnen slapen, ookal was ik doodmoe. Niet veel later viel ik dan toch in slaap, waarbij mijn hoofd van zijn schouder op zijn schoot rolde.

[jeeeej jullie zijn er

Niall Horan

"Hoe kan dat nou met zo'n hunk naast me." zegt hij lachend en ik grinnik even. Toch valt hij al snel in slaap en valt zijn hoofd op mijn schoot. Glimlachend en vertederd leg ik hem voorzichtig op zijn kussen en dek hem steviger onder. Zacht druk ik een kusje op zijn wang "Ik hou van je" fluister ik zaht en strijk door zijn haren. Ik was eht verliefd op hem, zo'n gevoel die hij me gaf kreeg ik nooit bij iemand en dit was dan ook een van de eerste waarbij ik dit voelde

MackenzieFoy

Ik word glimlachend wakker naast Grant en geeuw even. Daarna kruip ik voorzichtig uit izjn bed waar ik tegen woordig ook in sliep zodat ik geen nachtmerrie's kreeg en loop naar de kast. Ik was blij dat ik hier mocht slapen van de begeleiders en ik voelde me fijn en mezelf bij hem. Snel borstel ik al mijn haren en maak een visgraat vlecht. Daarna trek ik een sweater en joggingbroek aan met sloffen.

Alex Gaskarth
    Ik begin wat te woelen als hij me alleen onder de dekens laat liggen. Ook krijg ik nachtmerries. De meesten gaan over het verliezen van Niall en anders over het verliezen van een van mijn beste vrienden. Ik bleef woelen en zacht kreunen van pijn en hopeloosheid.

Niall Horan.

Wanneer ik onder de dekens jit ben begint Alex gelijk te woelen en tekreunen. Het klonk alsof hij pijn had en bezorgt ga ik tegen hem aanzitten.
    " mag hij alsjeblieft pijnstillers?" Smekend kijk ik naar de camera. " ik doe er alles voor" zeg ik eerlijk en smekend. Ik zou alles doen voor Alex om te zorgen dat hij geen pijn meer heeeft. Ik keek op mijn mobiel en zag dat het tienuur in de ochtend was. Ik dacht dat ik hier eten kreeg,r maar blijkbaar niet.. Ik vind het eigenlijk niet erg ook

Precilla Watson
    Ik stapte onder de douche vandaan, droogde me af en wikkelde me in een handdoek die net groot genoeg was om over mijn bips en borsten te zitten. Ik liep even naar het schermpje. "Nee, hij kan zonder." zei ik kil voor ik een doek over het scherm en de speaker legde. Ik liep door naar mijn kamer en ging daar op het bed zitten. Ik had geen zin om mijn uniform nu weer aan te trekken. Dan zou ik weer de zuster zijn, nu wilde ik nog even gewoon mezelf zijn.

Niall Horan

"Nee hij kan zonder' snauwt ze kortaf af en hard en geïriteerd zucht ik. ' hater' mompel ik zacht en fga weerr naat Alex ligeen in de hoop da hij rustih verder slaapt en geen pijn meer heeft.

Alex Gaskarth
    Zodra hij naast me komt liggen wordt ik weer wat rustiger. Daardoor verdwijnt de meeste pijn ook. Ik krul me op tegen hem aan en nestel mijn hoofd tegen zijn schouder om zo rustig verder te slapen.

Vanmiddag optreden een kwartiertje damit haat mijn knie

Niall Horan

Ik merk dat hij rustiger wordt en hij krult zich op tegen me om daarna zijn hoofd opmijn sdchouder te leggen. Een glimlach staat op mijn mond en zacht begin ik They Don't know about us te neurieën. Met een arm om hem heen wrijf ik zacht tegen zijn schouder aan. Ik begin me. Isselijk te voelen en slik een paar keer zacht in de hoop dat het weg gaat. Dsarna sluit ik even mijn ogen om de hoofdpijn buiten te sluiten wart mislukt.

Alex Gaskarth
    Ik word weer wakker als hij begint te zingen. Ik hou zo van zijn stem. Mijn hoofdpijn was nu wel handelbaar, al hoopte ik wel dat die snel weg zou zijn. Ik drukte een kusje in zijn nek als hij stopt met zingen. Ik was moe, maar hij gaf me nieuwe energy. Ook was ik blij dat hij niet super druk was.

Niall Hora

Ik voel een kusje in mijn nek en glimlach zwak. Ik zag dat hij nog moe was maar ik was blij dat hij geslapen had. Ineens borreld er weer een grote golf misselijkheid in me op en ik kreun zacht " alsjeblieft laat me naar de wc gaan" smeek ik kreunend. Met moeite slikte ik wat gal weg en ik voelde hoe alles langzaam naar boven kwam. Snel sloeg ik een hand voor mijn mond en blijf wachten tot de deur open gaat

[cris kan naar de eetzaal ofzo]

Perrie Edwards

Ik geeuw even en loop naar mijn kjamer, ik had Zayn nodig voor ik iedereen weer gek zou maken. Stuiterend pak ik mijn kleding. Snel en hard zingend douche ik me en al snel ben ik klaar en huppel naar de woonkamer terug. Ik zet MTV op en begin luidkeels met Diamonds van Rihanna mee te zingen en begin wat te dansen op mijn hakken