• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson
    Ik hoorde wat gemompel onder de deken vandaan komen. Ik gooide een schoen naar de knop en liet zo de deur open gaan. "Opschieten Horan en geef me asjeblieft wat rust in de morgen." snauwde ik voor ik weer met mijn hand door mijn vochtige haren ging.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    "Opschieten Horan en geef me asjeblieft wat rust in de morgen." galmt door de kamer en gelukkig gaat de deur open. Ik sprint zo hard als ik kan naar de toiletten en begin hevig over te geven. Hijgend zoek ik naar lucht voordat er weer een lading mijn lichaam verlaat. Vermoeid, hijgend en bezweet spoel ik de wc door en poets snel mijn tanden voor een frissen gevoel. Met een koud gevoel terwijl er zweet op mijn voorhoofd staat loop ik wankelig terug. Nog steeds misselijke n met een flinke hoofdpijn laat ik me langzaam zakken naar de grond langs de zachte muur. Ik hoopte da tAlex sliep want hij had zjin rust zelf hard nodig.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Als Niall de kamer uit sprint kijk ik hem even bezorgt aan, maar al snel ben ik weer veels te moe om me zorgen te maken. Mijn oogleden worden zwaar en even later kieper ik op en slaap verder op de zachte vloer. Dat was zeker een voordeel. Alles was gigantisch zacht, dus je kon overal lekker slapen.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Langzaam open ik mijn ogen en was nu blij dat het geen fel licht was, ik zag dat Alex gewoon sliep en kreun zacht door mijn buik. Langzaam en voorzichtig rol ik mezelf op mijn zij en duik in elkaar van ellende. Ik verging van de kou maar ik kon moeilijk mijn deken van Alex afpakken, ik wou ook niet tegen hem aan kruipen straks werd hij ook ziek of maakte ik hem wakker. Ik kreun zacht door mijn pijnlijke buik en dommel in een lichte slaap met hoofdpijn en misselijkheid


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Even later werd ik weer wakker. Ik zag Niall alleen in de kamer liggen. Zo voorzichtig als ik kon kroop ik met de deken en het kussen naar hem toe. Ik ging naast hem zitten en trok zijn hoofd bij me op schoot, waarna ik on s weer stevig inpakte, waarbij ik zijn hoofd en het mijne onbedekt hield. Ik begon zachtjes Six Feet Under The Stars the zingen terwijl ik door zijn haar aaide. Niall zag er slecht uit. Hopelijk ging het snel over, want ik wilde hem zeker niet kwijt.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik merkte vaag dat iemand mijn hoofd optilde waardoor ik nog misselijker raakte, kort daarna voel ik zachte warmte over me heen komen en zucht zacht.
    Ik voelde iemand die door mijn haar aaide terwijl ik een liedje hoorde. Stil bleef ik er even naar luisteren, het was kalmerend en mooi. Na het nummer knipperde ik met mijn ogenen zag dat ik op Alex zijn schoot lach "Hoi" fluister ik schor en zucht even zacht. "heb je goed geslapen?" ik nestel me zo dicht mogelijk tegen hem aan in de hoop warmte te krijgen van Ale.x


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte toen hij hoi zei. "Goede morgen, schone slaapster." Ik drukte mijn lippen tegen zijn voorhoofd. Ik schrik een beetje van de hoge tempratuur. "Gaat het wel?" vroeg ik heel bezorgt. Ik sloeg mijn armen snel om hem heen en probeer hem zo warm mogelijk te maken. Stom ondergewicht.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach als hij me een kusje geedt en bezorgd vraagt hij of het wel gaat ' ik denk dat ik ziek begin te worden"murmel ik en zucht even als hik me nog steviger vast neemt. Zikn warmte was lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik hield hem dicht tegen me aan. Hij was zo koud. "Niet doen. Ik wil je niet kwijt." zei ik zacht terug. "Blijf nu maar gewoon lekker in mijn armen zitten. We hebben toch niks te doen."


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    Ik glimlach als hij me vastklemd in zijn armen "Niet doen. Ik wil je niet kwijt." niet begrijpend kijk ik hem aan "Ik verlaat je niet" fluister ik zacht zuchtend. "Blijf nu maar gewoon lekker in mijn armen zitten. We hebben toch niks te doen." Tevreden knik ik sloompjes. Mijn hersenen leken een grootte warboel, ik was doodop maar ik wist nju al dat ik niet kon slapen. Als ik ziek was en mijn slap nodig had kon ik juist niet slapen "Alex?"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik glimlachte wat en legde mijn hoofd op zijn schouder. Mijn ogen zakten wat dicht, maar ik wilde niet slapen. Ze schoten weer open toen Niall mijn naam zei. "Wat is er?" vroeg ik snel. Ik zou echt alles doen om ervoor te zorgen dat hij het zo comfortabel mogelijk had.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik voel hoe hij zijn hoofd op mijn schouder legt "Wat is er?" vroeg hij snel. In mijn hoofd dacht ik na over wat hij nou eigenlijk zei of eigenlijk vroeg. Mijn hoofd was zo'n warboel van mijn gevoelens dat het even duurde dat hij vroeg wat er was omdat ik zijn naam zei. Daarna dacht ik na over mijn woorden wat ik ging zeggen. Na een vijftal van minuten antwoorde ik hem erg laat "Je bent lief" glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    'Ja, vind ik ook. En ik vind tafel ook zo'n vreemd woord. En stoel ook, trouwens. En woord vind ik ook vreemd. En ik vind veel duitse woorden raar. Zoals 'krankenwagen'. In heel veel talen is het gewoon ambulance of iets wat daar op lijkt, maar Duitsland moet weer iets totaal anders.' Ik weet dat ik heel erg druk ben en dat veel mensen zich er aan ergeren, maar op dit moment kan me dit niets schelen


    night thinking, day dreaming

    Perrie Edwards

    'Ja, vind ik ook. En ik vind tafel ook zo'n vreemd woord. En stoel ook, trouwens. En woord vind ik ook vreemd. En ik vind veel duitse woorden raar. Zoals 'krankenwagen'. In heel veel talen is het gewoon ambulance of iets wat daar op lijkt, maar Duitsland moet weer iets totaal anders.' ik begin heftig te knikken "Helemaal mee eens, Duitsers zijn gewoon rare mensen in de taal dingen. Maar ik geef toe onze taal faalt ook gewoon net als regenboog. waarom ik bedoel noem het kleurenboog of zonenregenboog ofzo." grinnikend kijk ik haar aan "zouden ze buiten een schommel hebben? dan kunnen we schommelen of een glijbaan" stel ik glimlachend voor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    'Er is wel een basisschool, hier vlakbij. Even kijken, het is zaterdag, toch? Daar kunnen we wel heen. Kom.'
    Ik sta op en loop met haar naar de uitgang. We hebben nog niets gegeten, realiseer ik me dan. Ach. Wat maakt het ook uit.


    night thinking, day dreaming