• gaga moest tijdens haar optreden huilen omdat het publiek allenmaal dingen had gemaakt met gaga love ofzoiets
    dat vind ik zo schattig:$
    ze huilt wel vaker maar als nog dat vind ik zo lief. Ze heeft echt lef vind ik dat ze staat te janken waar de hele wereld haar kan zien.

    Ik vind het al erg als mijn klas het zietxD


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    wanneer moest ze huilen? Gister??
    ik vind het wel sympathiek van haar.. maar aan de andere kant kan je je ook bedenken dat ze dat doet om zieltjes te winnen, oftewel image
    alhoewel... of ze dat echt nodig heeft weet ik niet..


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing zei op 16 mei 2010 - 20:24:

    wanneer moest ze huilen? Gister??
    ik vind het wel sympathiek van haar.. maar aan de andere kant kan je je ook bedenken dat ze dat doet om zieltjes te winnen, oftewel image
    alhoewel... of ze dat echt nodig heeft weet ik niet.. .


    haha jaah ik denk niet dat ze dat nodig heeft maar dat ze het wel meent hoor.
    maar jaah het was gister tijdens het concert het staat ook op youtube


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    Hah ik vind het al erg als mijn ouders of vrienden me zien huilen... En geloof me ik jank de laatste tijd om de kleinste dingen dus het is niet meer leuk :/

    Maar het is wel lief van der want dat maakt wel duidelijk dat ze het leuk vind! Ik vind het ook altijd schattig als een artiest die ik leuk vind moet huilen om iets liefs


    dream, dare, fly!

    SweetDreamer schreef:
    (...)

    haha jaah ik denk niet dat ze dat nodig heeft maar dat ze het wel meent hoor.
    maar jaah het was gister tijdens het concert het staat ook op youtube
    Ja, k geloof best dat ze het echt meent:D (en dat is niet sarcastisch bedoelt(lol))


    The grass is not always greener on the other side

    Jaah en nou heb ik net ook nog gelezen dat ze tijdens het concert aandacht vroeg voor de verongelukte van Tripoli dat vind ik echt geweldig van haar (A)


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    SweetDreamer schreef:
    Jaah en nou heb ik net ook nog gelezen dat ze tijdens het concert aandacht vroeg voor de verongelukte van Tripoli dat vind ik echt geweldig van haar (A)
    Ja dat heb ik ook gehoord. "zing zo hard als je kan, zodat ze het in de hemel ook kunnen horen" had ze gezegd.. dat is wel echt een heel mooigebaar. Ook nog tijdens speechless


    The grass is not always greener on the other side

    Jaah idd vond het echt geweldig en dan te bedenken dat mensen zeggen dat ze alleen aan haarzelf denk nou echt niet duss:Y)


    Never let anyone tell you that you can`t do something