• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.

Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

- Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

- Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

- Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Bowties were never Cooler

Alex Gaskarth
    Ik glimlachte bij zijn idee. "Zullen we eerst lekker uitgebreid gaan douchen en naar de kapper gaan. Daarna hebben we hopelijk genoeg inspiratie om on the sopt een nieuw nummer te schrijven en anders heb ik een schriftje vol." Ik schreef altijd alles op. van kleine rifjes tot complete nummers en sinds we samen waren had ik ook alles van niall opgeschreven, of het hem op laten schrijven, dus we hadden wel een flinke verzameling zo samen.

NIall Horan

"Zullen we eerst lekker uitgebreid gaan douchen en naar de kapper gaan. Daarna hebben we hopelijk genoeg inspiratie om on the sopt een nieuw nummer te schrijven en anders heb ik een schriftje vol." blij kijk ik hem aan "wel samen" grijns ik lachend. "Ik heb in een la hier nog een ander schriftje die eerst voor wat anders was bedoeld" mompel ik doelend op nummers voor One Direction. "Kom we gan douchen en dan in de stad kapper en wat lekkers eten want dat hebben we verdiend" glimlach ik. Voor een keer kon het niet kwaad, ik begon langzamerhand weer aan eten te wennen ondanks dat ik de helft uitgekotst had omdat ik ziek was.

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Alex Gaskarth
    Ik grinnekte en knikte. "Tuurlijk. Ik zou het niet anders willen." Ik keek naar zijn schriftje. "Bewaar dat dan maar daarvoor. Wie weet heb je het nog nodig." Ik ben blij als hij over eten begint. Hij was dus echt aan de beterende hand. "Kom" Ik pakte zijn hand en trok hem mee naar de douche.

Niall Horan

'ik zou niet anders willen'zegt hij en ik grikns ligtjes. 'bewaar dat dan maar wievweet heb je hrt nog nodig' ik schud mijn hpofd 'One Dirrction komt niet terug Alex. Tem eerste heb ik ruzie met een, ten telweedevwaarom zouden ze me terug nemen eant ok heb ze laten vallen en ten derde wat heeft het vopr nut? Ik bedoel alsof debhaat ineens verminderd zou zijn' zeg ik zachtven kijk hem aam

Alex Gaskarth
    Ik trek hem in mijn armen. "Zeg dat nooit. Er valt meer op te lossen dan je denkt. Zeker als je het echt wilt. De fans zullen er echt wel overheen komen dat jij gay bent en volgens mij is Zayn ook niet meer zo wraak gezind." Ik gaf hem een kus op zijn wang om het onderwerp af te sluiten. "Kom, douchen." Ik pakte zijn hand en trok hem mee de badkamer in.

Niall Horan

"Zeg dat nooit. Er valt meer op te lossen dan je denkt. Zeker als je het echt wilt. De fans zullen er echt wel overheen komen dat jij gay bent en volgens mij is Zayn ook niet meer zo wraak gezind." ik zucht zacht "het gaat niet om het fijt of ze zullen accepteren, het gaat om de feit dat ze me zoiezo niet terug willen want ik heb ze laten vallen, daarbij ben ik hier niet door mezelf maar door de fans eigenlijk." zucht ik zascht. Ik voel een kus op mijn wang en weet dat het onderwerp afgesloten is hierbij. "Kom douchen" hij pakt mijn hand en trekt me mee. Snel gris ik een trui en broek mee en hang die over de badrand. Glimlachend pak ik mijn shampoo en Axe badschuim. We hadden ze heir staan zodat we in die tien minuten niet alles steeds hoefde te zoeken en het was daarbij onze eigenste. Glimlachend kleed ik me uit en zet snel de kraan aan

Alex Gaskarth
    Ik sloeg eenmaal in de badkamer mijn armen weer stevig om hem heen. Zielige puppy. Ik drukte nog een kus op zijn neus en trok ook mijn kleren uit. "Alles komt goed. Echt waar. Misschien moeten we vanavond gewoon een younow show opzetten met jij en Zayn en dan kunnen de andere jongens meedoen via een webcam in London. Eerst privé dat jullie het goed kunnen maken en daarna met de fans. Zo houden de Jongens en ik ook contact met elkaar en de fans." Ik glimlachte en trok hem mee onder de douche. het warme water deed me goed. Ook dat we geen tijdslimiet meer hadden, nouja een half uur want dan werd het water koud, hielp met ontspannen.Ik pakte de douchegel en begon rustig zijn borst in te soppen.

[ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 18:56 ]

Niall Horan.

"Alles komt goed. Echt waar. Misschien moeten we vanavond gewoon een younow show opzetten met jij en Zayn en dan kunnen de andere jongens meedoen via een webcam in London. Eerst privé dat jullie het goed kunnen maken en daarna met de fans. Zo houden de Jongens en ik ook contact met elkaar en de fans." We staan onder het warme water en hij begint mijn lichaam in te4 soppen. Ik glimlach even zwak "Ik weet het niet Alex, wat heeft het voor nut, zse nemen me niet terug, nu niet, nooit niet en waarschijnlijk wordt de haat alleen maar erger" zeg ik zacht en nadenkend. Ik mistte de jongens verschrikkelijk, maar ze zullen vast boos zijn. Ik bedoel in het ziekenhuis was ik degene die tekeer ging tegen zse terwijl hun lief deden, en daarbij wat hadden ze aan me? Juist helemaal niets. Het meeste mistte ik Liam, hij stond altijd voor me klaar en ik kon alles kwijt aan hem. Hij was de enigste die me doorzag maar de laatste paar maanden niet anders had hij me vast gedwongen verder te gaan, want eerlijk is eerlijk het liefste was ik op het podium aan het zingen en gitaar aan het spelen.

Alex Gaskarth
    Ik boende hem goed schoon terwijl hij vertelde. Ik zag aan zijn ogen dat hij echt graag het podium op wilde. "En anders proberen we het straks gewoon eerst op skype. Misschien niet eens met ze allemaal. Het moet goed komen. Dat voel ik gewoon. dat moet gewoon." Ik drukte nog een kus op zijn wang voor ik ook die inzeepte. Ik wist wat er allemaal gebeurt was, maar toch hoopte ik ten zeerste dat ze terug bij elkaar zouden komen. Ik had namelijk het vervelende gevoel dat Niall anders nooit helemaal meer gelukkig zou worden. "Je moet je scheren, puppy." zei ik met een grijns op mijn gezicht. Ik pakte zijn scheermesje van de plank. "Heel stil blijven staan." fluisterde ik in zijn oor voor ik voorzichtig het mesje over zijn wang haalde. Zelf kreeg ik er al wondjes van, maar ik wilde het gewoon voor hem doen, zodat hij gewoon kon genieten van het verwend worden onder de douche.

Niall Horan.

Ik geniet van zijn zachte warmen handen vol zeep over mijn hele lichaam, hier hadden we geen tijd voor gehad toen we opgesloten zaten en ik genoot ervan. "En anders proberen we het straks gewoon eerst op skype. Misschien niet eens met ze allemaal. Het moet goed komen. Dat voel ik gewoon. dat moet gewoon." Ik knik zacht, geen zin om er tegen te gaan want ik wou Liam heel graag weer eens spreken. "Je moet je scheren puppy" grijnst hij en ik grinnik zacht als ik de kleine haartjes voel bij mijn kaken. "Heel stil blijven staan" fluisterd hij en ik bevries op mijn plek terwijl hij voorzichtig met het mesje over mijn wang ging. Als hij klaar is omhels ik hem glimlachend "Nu is het jou beurt" glimlach ik en pak zijn zeep. Daarna begin ik hem voorzichtig schoon te maken en mijn handen maseren zijn rug lichtjes

Alex Gaskarth
    Ik glimlach als hij bevriest. Ik steek mijn tong een beetje uit voor concentratie en scheer zo heel netjes zijn baard en snor stoppels af. Toen ik klaar was viel hij me min of meer om mijn hals. "Okay." ik draaide onze plekken om en sloot mijn ogen teriwjl ik zijn handen over mijn lijf voelde gaan. het voelde zo lekker. Hier kon ik eerlijk gezegt wel aan wennen.

Niall Horan

Glimlachend was ik hem en begin zijn hareb ib te soppen. Grijnzend maak ik een baard van sop. Met een hand vol schuim blaas ik hem een kusje toe waardoor zeep in de rondtw vliegt 'misshien is het toh niet zo een gek idee maar ik wul het dan wel eerst goed makeb met Zayn 'zeg ik zacht

Alex Gaskarth
    Ik grijns en probeer als een klein kind alle bellen kapot te klappen. Ik glimlach pas echt als hij zegt dat hij het wil goedmaken met Zayn. "moet ik mee, of ga je alleen?" vraag ik als ik mijn eigen scheermes pas en me begin te scheren. Concentreren, Alex. Je hoeft neit nog meer littekens op je wangen te hebben staan.

Niall Horan

moet ik mee, of ga je alleen?" vraagt hij en ik kijk hem aan ''wil je alsjeblieft mee?' lied kijk ik hem aan en duk een kus op zojn wang

Alex Gaskarth
    Bij zijn vraag sneed ik mezelf natuurlijk omdat ik moest glimlachen. "Tuurlijk." Ik maakte het af en spoelde toen snel het bloed weg. Stomme wondjes.