• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Precilla Watson
    Ik liet me op zijn borst zakken en keek wat ongelovig toen hij zei dat hij het al had gedaan. "Echt? Dan je, Chris." Er zou vast iets tegenover staan, maar dat vond ik niet zo erg. Ik drukte een kusje tegen zijn kaak en zoog zacht zodat hij ook een merkje zou hebben.


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan.

    Ik hoor wat geschreeuw maar negeer het en slaap verder. Zodra ik een warm gewicht bij en tegen me voeo schrik ik wakker. Ik wrijf in mijn ogen en zie dat het Alex is. Voorzichtig krui ik onder de deken en leg hem eronder en bekeek hem. Zijn nek was rood dus ze hadden hem hetzeofde aangedaan. Voor zichtig tilde ik zsijn arm op en zag bloed vande naalden. Ik bjjt op mijn lip en pak de pleisters. Zacht doe ik er een paar op zijj wonden en druk daarna een kus op zijn voorhoofdm ik zie da hij zijn gitaar en een boekje bijhreft en glimlach. Zo konden we wat muziek maken. Zachtnes pak ik mijn gitaar en begin Little Things te spelen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    Zodra ik wakker ben spring ik onder de douche. Als ik klaar ben kleed ik me aan en loop de kamer uit.


    night thinking, day dreaming

    Ik hou van men docenten laaste twee uur vrij efokst

    Perie edwards

    Ik strek me uit en geeuw. Op mijn hyperactieve manier kleedd ik me aan en loop naar de eetkamer


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [me2!]
    Ariana Grande
    Ik loop gelijk door naar de eetkamer, ik heb honger.
    Ik zie Perrie ook naar binnen lopen.
    'Perrieeeeeee!' roep ik enthousiast.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 15:09 ]


    night thinking, day dreaming

    Alex Gaskarth
    Ik werd na een tijdje wakker van zacht gitaarspel. Ik deed langzaam mijn ogen open. Alles deed pijn doordat de morfine was uitgewerkt. Ik luisterde met een glimlach op mijn gezicht naar hem. "Ik ook vqn jou." mompelde ik schor aan het eind van het nummer. Met wat moeite ging ik rechtop zitten en sloeg de dekens om me heen. Ookal was alles zacht, ik had het koud.


    Bowties were never Cooler

    [ik hoefde niet naar eco ivm met gemiddelde van 7 dus vroeg ik mijn so engels eerder te maken zei ze dat ik mocht gaan

    Perrie eDwards

    "perriieeeee" hoor ik iemand me begroeten en lachend kijk ik naar Arianna "Ariannetjeee" grijns ik vrolijk

    Niall Horan.

    "Ik ook van jou" hoor ik ineens en draai me om. Ik zie Alex met een glimlach loiggen. Moeilijk ging hij overeind en sloeg de dekens om zich heen. "gaat het wel ?" bezorgd kijk ik hem aan "Wacht. Zeg mag ik misschien een vest voor Alex halen en zijn dekens en kussen?" vraag ik richting de camera. "als je naar de wc wilt of wilt douchen kun je tegen de camera praten en dan kan zij wat terug zeggen" leg ik hem wijzend uit


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Cristiano Ronaldo

    "Echt? Dan je, Chris." zegt ze en ik grijns naar haar. Ze drukt een kusje op mijn kaak en ik voelde haar zacht zuigen. Ik grijns even. 'dat word een mooi plekje.' lach ik. Ik zak nog wat onderuit en wrijf in mijn ogen. Ik vis mijn iphone 5 uit mijn zak en sms wat...

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 18:48 ]


    El Diablo.

    [verrveling]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    "Lekker geslapen?" zeg ik en ga aan tafel zitten.


    night thinking, day dreaming

    -Ik hou het echt niet meer bij hiero xD-


    Little do you know

    Perrie Edwards
    [ verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeling

    "lekker geslapen?" vraagt Ariana me en ik knik "als een prinsesje op de erwt, weetje eigenlijk is erwt een best raar woord, erwwwt" lachend smeer ik een boterham met jam er op en neem een flimlke hap "eigenlijk is jame ook een raar woord maar eigenlijk is alles dat wel" grijnzendk ijk ik haar aan

    [zou je miss. iets lagnere posts zwillen doen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [er is niet veel gebeurd eigenlijk, Niall en Alex zitten in isolatie, en Perrie en Ariana praten] dus kom erbij met taylor


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alex Gaskarth
    Ik kijk naar Niall en glimlach wat. "De morfine begint uit te werken, dat is alles." Ik wilde neit dat hij zich zorgen maakte, al had ik een verschrikkelijke pijn in mijn hoofd en rug. Ik luisterde wat |naar Niall, maar het drong niet erg door. "Als jij gewoon naast me komt zitten heb ik het misschien niet zo koud." zei ikvoor ik als een soort ongeduldig kind aan zijn arm trok.

    Precilla Watson
    Ik liet mijn lippen nog even over zijn huid gaan voor ik weer rechtop ging zitten. Ik zag het kleine rode plekje wat ik had achter gelaten. "Mooi hè" Ik laat me uit het bed glijden en loop naar de tv waar Niall om dingen loopt te vragen. 'Vanmiddag mogen jullie bijden 5 minuten luchten, maar nu heb ik daar nog geen zin in. Ga slapen ofzo." zei ik in de microfoon. Ik draaide me naar Chris. "Ikl ga douchen" meldde ik voor ik door een klein deurtje aan de achterkant van mijn kamer liep, waar de douche achter lag.


    Bowties were never Cooler

    Cristiano Ronaldo

    "Mooi hè" zegt ze en ze glijd uit bed. 'Vast wel.' grijns ik en rek me even uit. Ik laat mijn blik kort over haar lichaam glijden terwijl ze naar de tv loopt. "Ikl ga douchen" melde ze opeens en ik kijk op. 'Is goed babe.' grijns ik en knipoog even...


    El Diablo.