• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.



    Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..


    Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

    - Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

    - Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

    Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

    - Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti


    Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!


    Bowties were never Cooler

    Niall Horan

    'Gewoon, ik mag hem niet.. Simpelweg omdat ik weet dat hij heeft gewonnen... Je geeft meer om hem dan mij, it sucks.'  ik zucht "geef hem een kans het is een lieve jongen. En ja hij heeft gewonnen maar jij bent nogsteeds mijn beste vriend'glimlach ik zwak. 'ehm wanneer skyoen met de jongens?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    "geef hem een kans het is een lieve jongen. En ja hij heeft gewonnen maar jij bent nogsteeds mijn beste vriend' zegt hij met een zwakke glimlach en ik knik maar. No way dat ik hem een kans ga geven, maargoed.. 'ehm wanneer skyoen met de jongens?' vraagt hij en ik kijk hem aan. 'Nu?'


    El Diablo.

    Niall Horan

    Hij knikt en kijkt me aan 'nu?' ik knik 'is goed wie eerst of alledrie te gelijk?' afwachtend kijj ik hem aan terwijl ik met trillende handen vam zenuwen begin te frunniken. We lopen naar binnen en ik start nerveus mijb laptop op waarna ik me aanmeld op Skype en Liam uitnodig voor een gesprek

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 9:32 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Liam Payne
    Ik zit thuis achter mijn computer wat demo's op te nemen. Ik wist nogsteeds niet waarom ik het deed. One Direction leek over, hoe kut we het allemaal ook vonden. Met Zayn en Niall in dat gesticht ging het nooit lukken en we wisten niet of ze ons zouden vergeven. Opeens zag ik skype open springen. Een verzoek van niall. Ik trok een wenkbrauw op. Als je het over de duivel had. Ik klikte op accepteren. "hey Niall! Geef me een momentje. Dan ruim in even mijn zooi op en kunnen we kletsen." Ik zette mijn gitaar weg, zette de versterker uit en sloeg het project op. Ik ging wat rechter op de stoel zitten en keek naar hem. Hij zag er goed uit. 'Hoe gaat het ermee?" vroeg ik vrolijk. Ik was echt blij hem te zien. Dit gaf me toch weer hoop dat onze droom neit helemaal dood was.


    Bowties were never Cooler

    Zayn Malik

    Ik loop samen met Niall naar binnen en wacht af tot hij skype heeft opgestart. Al snel nodigt hij Liam uit voor een gesprek en ik plof naast hem. Hij verschijnt al snel in beeld en een glimlach ontstaat op mijn gezicht. Ik steek maar mijn hand op en zwaai even. Vervolgens pak ik mijn Iphone erbij en whatsapp Perrie even. I miss you!! ): Je bent zo ver.... x verstuur ik, eigenlijk wou ik wel weer een relatie met haar. Maar ik weet niet wat zij wil...

    [ bericht aangepast op 30 maart 2013 - 13:01 ]


    El Diablo.

    Nial Joran.

    Ik glimlah als ik Liam zie en zwaai even vrolijk. Sinds ik uit isolatie was ging alles veel beter. Ik kreeg weer moed om te eten., met Alex ginng alles goed,tussen Zayn en mij ging het beter en zelf voelde ik me niet meer ziek. Ik haal een hand door mijn haren 'heey Liam,nu gaat alpes gelukkig weer goed. De therapieen helpen dusja het gaat goed. Hoe gaat het daar?' blij dat hij niet boos leek te zijn . :ik mis jullie'zg ik met eenn brpk in mijn keel en tranen springen in mijn ogen. Tegenwooordig was ik snel emotioneel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ariana Grande
    Ik kijk hoe Perrie het zakje openmaakt. Hmm, het ziet er wel heel lekker uit, denk ik even.
    'Nee joh, eet jij het maar op.' zeg ik.
    Ik pak mijn ipod en zet Summer Shade van Cody Simpson op. Zachtjes zing ik mee. Ik loop naar de wipwap en ga er op zitten.
    'Kom!' roep ik naar Perrie.


    night thinking, day dreaming

    Perrie

    Ik grinnik en hoor mijn Whatsapp Mis je ook, ben in speeltuin bij basisschool met Arianna Ik grijns en spring op de wipwap waarna ik fanatiek begin te wipwappen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    I wanna come too!! Mag het?? :3 x verstuur ik terug en wacht met een brede glimlach af. Ookal hebben Niall en ik het net goed gemaakt, hij wist wel dat het weer goed ging tussen mij en Perrie..


    El Diablo.

    Perrie Edwards

    'nehh ik kom naar jou ik ben lui'ik grinnik en kijk Ariana. 'ik ga trrug ga je me of wat doe je " afwachtend kijk ik haar aan. Ze zft mee te gaan en lachend lopen we terug en binnen snellen we. 'zayniebooooo'krijs ik vor ik hem om zujn nek val haay Nini wat doe je?' ik vraag het op de toon van Isabella in Phineus en Pherb en lavh


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    Ik grijns even als ik het berichtje lees, en wacht af. 'zayniebooooo' krijst Perrie voor ze om mijn nek hangt. 'Hey!' lach ik en sla een arm om haar heen. Hopelijk werd ze iets rustiger, dat werd ze altijd bij mij. Geen idee waarom maargoed..


    El Diablo.

    Ariana Grande
    Ik loop met Perrie terug. Ze loopt gelijk naar Zayn toe. Ik sta er een beetje ongemakkelijk bij. Ik wou dat Jai hier was. Ik heb hem de laatste paar dagen honderd berichtjes gestuurd, maar hij reageert niet.


    night thinking, day dreaming

    Perrie Edwards

    Ik grijns dus mijn liefste Zayn wat doeeee je?' zrg ik nog steeds hyper 'ik benn op de sxhommel geweest en de wipwap"vertel ik glinderend. 'omg heey Liam'zwaaiend kijk ik even naar de beeldscherm. 'zijn jij en de grote Ier weer dunne vriendjes?'


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    'dus mijn liefste Zayn wat doeeee je?' vraagt ze hyper en ik lach even. 'Skypen.' grinnik ik. 'ik benn op de sxhommel geweest en de wipwap" vertelt ze. 'Leuk, i guess.' grinnik ik. Ik kijk naar Perrie en sla ook mijn andere arm om haar heen. 'Doe nou rustig.' grinnik ik..


    El Diablo.

    Perrie Edwards
    'oehhhh skypen'hrijns ik vrolijk spring ik op en begin maf te dansen waarna ik Ariana mee trek en verder dans. 'Ariaaaaaaan en ik zijn vriendinnen jalalalalalalalla sjilililili'zing ik op mijn mooiste en begin hyper te springen. 'ik denk dat ik hyper ben'grijns ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan