• Iedereen heeft problemen, maar hoeveel zijn er zo erg dat je naar een inrichting moet? We weten allemaal dat een beroemdheid ook problemen heeft, maar hebben ze problemen die ze hun carrière kan kosten? Je merkt het misschien niet, maar bij sommigen word dit probleem steeds groter. Het word zo erg dat ze de inrichting wel in móeten, voordat het echt mis gaat.. Volg het leven van de beroemdheden in de inrichting, waar ze allemaal proberen van hun grote probleem af te komen.

Tis echt vaag, maargoed... Je mag alle beroemdheden spelen. Jong en oud! Van muzikanten tot voetbalspelers, van modellen tot acteurs..

Beroemdheden:
    - Zayn Malik || Ernstige faalangst - Malino
    - Cristiano Ronaldo || Agressiestoornis - Malino
    - Niall James Horan || Depressief en een eetprobleem - MissStoran
    - Doutzen Kroes || Eet en Slaapstoornis - Xerces
    - Jamie "JJ" Hamblett || Depressie - ChayChay
    - Nathan James Sykes || Bang voor kleine ruimtes en het donker - Nessje
    - Beau Peter Brooks || Faalangst en een alcoholprobleem - Nessje

- Mackenzie Christine Foy || Angst voor scherpe dingen en de dood - MissStoran
    - Grant Gustin || Drugsverslaving - Malino
    - Alexander William Gaskarth || Paniekaanvallen - Sylvesti
    - Selena Marie Gomez || Angst voor geesten - Zaynieboo
    - "Lil Twist" Christopher Lynn Moore || Psychise Problemen - Playaboi

- Jordan Mark Witzigreuter || Drugsverslaafd en alcholist - Roww
    - Taylor Alison Swift || Paniekaanvallen - Roww

Overig (Psycholoog, begeleider enz.):
    - Nevaja Aurelya Diania Hocking - Xerces
    - Alexia Rosie Romano - Malino

- Precilla Watson - MissStoran en Sylvesti

Regels:
    - Minstens 4 regels!
    - 16+ mag
    - Geen ruzie OOC
    - OOC tussen haakjes [ ] - { } - ( )
    - Geen perfecte personen!
    - Alleen ik start de topics of ik geef toestemming aan iemand!
    - Het is geen sneltrein, zorg dat iedereen het kan volgen!
    - Maximaal 3 personages!
    - Have fun!

Bowties were never Cooler

Niall Horan

Verschrikt kijk ik hem aan als hij zich snijd 'gaat het?' vraag ik bezorgd. Ik spoel mijn lichaam schoon en glimlach 'zullen we erobder uit gaan ik heb geen zin meer gek genoeg ' zeg ik zacht

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Alex Gaskarth
    Ik glimlach en doe wat after-shave op. Stomme fout, maar goed. 'Ja hoor" piep ik door de brandende pijn van de after-shave. Ik knik als hij het over eruit gaan heeft en draai de kraan dicht. Ik hou me dan vast aan de muur en schud als een ADHD hond mijn haren uit.

Niall Horan

Ik begin te lachen als hij zich uitschud. Lachend shut ik me en droog me snel af. Daarna klleed ik me snel om. Al snel heb ik mojn bekende rode trui en spijkerbroek en sneaker aan. Ik wacht geduldig tot hij klaar is en start een speurtocht naar Zayn. Al snel jeb ik hem gevonden in de tuin en voel me nerveus. 'ehm zayn kunnen we met je praten?' vraag ik zacht en onzeker terwijl ik wat leun naar Aped

Zayn Malik

Ik kijk al een tijdje afwezig naar voren en ik zucht weer. 'ehm zayn kunnen we met je praten?' hoor ik opeens en ik draai ongeïnterreseerd mijn hoofd om. Ik zie Niall en die Alex dude naast hem. 'Ja, met die gast erbij natuurlijk.' zeg ik en kijk met pure haat naar Alex. Ik zucht en kijk weer naar voren. Hij mocht echt weten dat ik Alex vreselijk haat, het boeit me niet...

El Diablo.

Niall Horan

'ja natuurlijk met die gast erbij."ik laat mijn hoofd verslagen zakken 'dan niet maatlr zeg strajs niet dat ik niet kwam'de verdriet on mojn stem klonk door. Ik wou geen ruzi maar ik was er klaar mee. Als hij me nu geen kans gaf ziht hij het maar uit

Zayn Malik

'dan niet maatlr zeg strajs niet dat ik niet kwam' zegt hij en ik kon het verdriet in zijn stem horen. Ik kijk Niall aan, 'Het is niet dat ik niet met jouw wil praten, ik wil die gast er niet bij hebben dat is het probleem.' zeg ik. Ik kijk Niall aan en vervolgens kil naar Alex. 'Of vertrouw je me weer niet bij je vriendje?' zeg ik kil. Je kon duidelijk horen dat ik gelijk heel anders deed bij Alex. Ik zou Niall nooit wat aandoen.. Alex daarentegen, dat was gewoon pure haat...

El Diablo.

Alex gaskarth
    Ik droogde me af en kleedde me aan. Toen ik klaar was liep ik met Niall mee richting Zayn. Zo te zien mocht hij me nogsteeds niet. Al snel gaf Niall het op en wilde weer weglopen. Ik legde een hand op zijn borst. "Gaan jullie maar praten. Ik ga wel wat anders doen. Dit is nu belangrijker." Ik haalde nog even een hand door zijn vochtige haar. "Dag Zayn." zei ik vriendelijk voor ik naar onze kamer verdween.

Niall Hpran

Ik zucht zacht en knik uiteindelijk. Ik geef Alex nog een knuffel en ik ga op het bankje zitten. 'ik mis de oude lieve zorgzame Zayn'zeg ik zacht en kijk hem kort aan. Met mijn hand glij ik eben oven mijn net geshoren kin

Zayn Malik

'ik mis de oude lieve zorgzame Zayn' zegt Niall en ik kijk hem aan. 'Je moest eens weten.. Ik wil best wel die Zayn weer zijn, maar jij bent ook niet jezelf meer Niall... Ik mis de oude Niall, die altijd vrolijk was, en van eten hield.' zeg ik en kijk weer voor me uit. 'Weetje wat ik wil.. Dat alles net zoals vroeger word.. Zonder problemen, gewoon wij en de jongens... Touren, muziek, lol maken... Maar volgens mij is het onmogelijk, onmogelijk dat dat ooit terug komt.' zeg ik en kijk met een gebroken blik naar voren..

El Diablo.

Niall horan

aan. 'Je moest eens weten.. Ik wil best wel die Zayn weer zijn, maar jij bent ook niet jezelf meer Niall... Ik mis de oude Niall, die altijd vrolijk was, en van eten hield.'ik staar voor me uit,ik was inderdaad niet meer de oude Niall. 'Weetje wat ik wil.. Dat alles net zoals vroeger word.. Zonder problemen, gewoon wij en de jongens... Touren, muziek, lol maken... Maar volgens mij is het onmogelijk, onmogelijk dat dat ooit terug komt.' gebrokken kijkt hij voor zich uit. 'jullie hadden verder moeten gaan jullie beloofde het me toen ok erom vroeg wat er zou gebeufen als we ooit uit elkaar Zouden gaan maar jullie hieldden niet aan je belofte. En zeg zelf zonder mij was er minder haat,ik was alleen dgene die vior laast zorgde'zeg ik zacht

Zayn Malik

'jullie hadden verder moeten gaan jullie beloofde het me toen ok erom vroeg wat er zou gebeufen als we ooit uit elkaar Zouden gaan maar jullie hieldden niet aan je belofte. En zeg zelf zonder mij was er minder haat,ik was alleen dgene die vior laast zorgde' zegt hij zacht en ik schud mijn hoofd. 'Je weet dat we niet verder gaan zonder jouw, One Direction is dan niet meer compleet.' zeg ik en kijk weer naar Niall. 'Niall, zeg eerlijk. Wil jij nog verder met One Direction? Of laat je het vallen door wat haters?' zeg ik...

El Diablo.

Niall Horan

Hij schud zijnhoofd Je weet dat we niet verder gaan zonder jouw, One Direction is dan niet meer compleet.. 'Niall, zeg eerlijk. Wil jij nog verder met One Direction? Of laat je het vallen door wat haters?" lipbijtend aan. 'ik wil maar ik weet dat sde rest het me niet zal vergeven Zayn wat moeten ze met mij ik heb hun leven verkloot en wie weet doebik het weer als het me teveel wordt'fluister ik :het s zo moeilijk. Ik mis ze ze waren als mijn broers maar ik kon niet meer Zayn hoe graag ik ook wou het werd me tebeel en niemand die me er tegen kon beschefmen'tramem spribgem inijn ogen

Zayn Malik

'ik wil maar ik weet dat sde rest het me niet zal vergeven Zayn wat moeten ze met mij ik heb hun leven verkloot en wie weet doebik het weer als het me teveel wordt' fluistert hij en ik zie de tranen in zijn ogen. Ik bijt op mijn lip en trek hem dan in een knuffel. Ik had geen idee hoe hij erop zou reageren, maar ik wist dat hij het nodig had. 'Het is goed Niall.. de rest wil ook dat je terug komt, ze zullen het altijd vergeven... Maar het is jouw keus.' zeg ik tegen hem..

El Diablo.

Zo slapen mijn opaskindje slaapt al

Nial Horan

Hij trekt me in een knuffem en ik laat mijn tranen de vrije liop gaam d. 'Het is goed Niall.. de rest wil ook dat je terug komt, ze zullen het altijd vergeven... Maar het is jouw keus.' ik knik ' ik wil het graag maar eerst wil ik met de rest pratem'ik haal me uitbde omhelzing en kijk hem aan 'Zayn wat heeft Alex fout gedaan eaarom doe je xzo tegen hem

Zayn Malik

' ik wil het graag maar eerst wil ik met de rest pratem' zegt hij en ik knik. Hij haalt zich los uit de knuffel en kijkt me aan. 'Zayn wat heeft Alex fout gedaan eaarom doe je xzo tegen hem?' vraagt Niall en ik zucht even. 'Gewoon, ik mag hem niet.. Simpelweg omdat ik weet dat hij heeft gewonnen... Je geeft meer om hem dan mij, it sucks.' zucht ik...

El Diablo.