• Ik heb niet echt een introductie. Dit topic is aangemaakt in verband met reacties op het topic "The Pokémon Games". Ik zag dat er diverse mensen waren die het wel leuk zouden vinden als er zo'n topic kwam. Dus hier is hij (: Mijn idee was om gewoon het verhaal van de serie en films te volgen: Een paar trainers die in de Contest willen uitblinken, en een paar trainers die de Gymbadges willen verzamelen. Ze gaan in 1 groep. Ik sta open voor commentaar.

Trainers:
    - Violet Aisha Hastings || Helium.
    - Cayleigh Abbygail Cleveland || Glucio.
    - Hayden Harris || Seaver
    - Fiora Myla Grey || Mavis
    - Rain Morales || Sofinite
    - Jillana Rose Avery || Malino
    - Aiden Jace Montoya || Malino
    - Tom Harris || Seaver
    - James Drew Polizzi || Malino
    - Oliver Emmett || Tolkienn
    - Arthur Joy Lepoid || Nyan
    - Jade Rae Dawn || HurtedHeart

Regels:
    ~ Geen Mary-Sue's of Gary Stu's
    ~ Minimaal 4 regels volschrijven
    ~ Naamsverandering doorgeven
    ~ +16 toegestaan
    ~ Off-Topic tussen haakjes, maar het liefst in het Praattopic
    ~ Max 3 rollen per account
    ~ Zeggen als je een langere tijd wegbent.
    ~ Gelieve niet te snel.

De wereld van pokemon.

Medetopicbeheerder: Seaver.

Praattopic.

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 18:30 ]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

Hayden Harris
    Wel, dat werkt ook. Dacht ik en rolde mee mijn ogen. Tuurlijk was het ster geweest als ik ook aardig had gedaan, dat was altijd beter. Ik dacht alleen niet dat het zou hebben gewerkt als ik aardig gedaan had. Het werkte meestal ook niet te goed voor mij. Ik pakte growlithe's pokeball weer en stopte hem er weer in. "Je heb het goed gedaan hoor growlithe." Zei ik nog. Ik lachte even scheef en keek naar Bravairy. Ik vond flyingpokemon heel erg mooi, ook heel erg krachtig, daarom wilde ik er eigenlijk ook wel een. Alleen later, als ik gezien had welke er waren en wat ze konden leren. Het leek me handig om dat te weten voordat ik er eentje ving. Nou was ik meestal niet zo bedachtzaam, maar dit was toch wel iets anders. "Dus, laten we vliegen."

We've lived in the shadows for far too long.

[Oh. Lalala. Misschien haar voor Tom dan?]

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Mijn personage heeft iets tegen Violet gezegd]

26 - 02 - '16

[Kan je ook met tom reageren?]

I'm finally back, Finally after a Year break

Cayleigh Abbygail Cleveland

Ik zag hoe Hayden met zijn ogen rolde en grijnsde onschuldig. 'Dankjewel Growlithe, zonder jou had ik nu waarschijnlijk verschrikkelijke hoofdpijn gehad,' bedankte ik de duidelijk sterke pokémon van Hayden en krapte even op mijn achterhoofd. Misschien was het wel slim als ik Vaporeon weer opborg, aangezien we met Bravairy gingen vliegen en het niet bepaald handig was om hem uit zijn pokébal te laten. 'Kom jij ook maar terug Vaporeon. Je was weer geweldig,' zei ik dus, voor ik de bal op mijn pokémon richtte. Ik keek even van Hayden naar Bravairy en knikte op wat de jongen zei. Snel borg ik mijn hoedje op in mijn schoudertas en maakte mijn lange bruine haren vast in een staart. Dat was wel zo handig wanneer we gingen vliegen. De hoed kon immers wegwaaien en mijn haar zou mijn zicht alleen maar belemmeren. 'Ben je er klaar voor, Bravairy?' vroeg ik, wat mij een strijdkreet van de grote vogel opleverde, alsof hij aan een gevecht begon of zo. Vervolgens spreidde hij zijn vleugels en ging zo staan, dat ik op zijn rug kon klimmen, wat ik ook deed.
    'Kom!' zei ik vrolijk tegen Hayden en ik stak mijn hand naar hem uit, zodat ik hem achter mij op de rug van Bravairy kon trekken.

Happy Birthday my Potter!

(Ik vind het goed hoor. Ik zal dan even op beidde reageren.)

Tom Harris
    Ik lachte even zacht toen Flareon haar pootje uitstak. Zij had ook nog nooit een Axew gezien, dus zij vond dit ook heel spannend. Ik aaide haar even en keek met een glimlach naar Jade. "Als het mag wil ik graag met je meevliegen." Zei ik dankbaar. Het leek me zo ongelofelijk cool om op den Dragonite te vliegen. Ik had het nog noot gedaan, dus het zou meteen weer een nieuwe ervaring worden. Dewott, die zich opmerkelijk stil had gehouden, trok aan mijn jas. "Dee?" Ik lachte even en aaide hem ook. Hij was altijd zo jaloers. Dat was hij altijd al geweest, ik vond het vrij schattig. Een ander meisje kwam onze kant op en zei dat als we geen pokemon hadden om route 4 over te komen we wel met een van, vermoedelijk, haar pokemon meekonden. Ik schudde mijn hoofd en keek haar ook dankbaar aan. "Nee, wij hebben een geweldige pokemon. Maar bedankt. Flareon keek het meisje even schuin aan voordat ze om Axew heen begon te springen. Ik schudde lachend mijn hoofd, ze was soms zo raar. Toch liet ik haar maar, ik was allang blij dat ze aardig tegen Jade en Axew was.

(wat heb ik gemist en waarop kan ik reageren?)

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

(tm waar heb je het meegekregen?)

Hayden Harris
    Ik zocht even naar de rist van mijn tas en riste hek dicht. Ik zag het nog wel gebeuren dat de gehele inhoud van mijn tas naar beneden zou vallen zou ik dat niet doen. Het was een gewone schoudertas. Je raad het al, dezelfde als die van Tom. Het grappige was dat we hem apart hadden gekocht, voordat we erachter kwamen. De tas had een extra rits, voor als hij echt dicht dicht moest. Verder stopte ik mijn pokedex in het zijvakje, voor als we nog een pokemon tegen zouden komen. "Ik kom al." Zei ik en trok mezelf omhoog. Ik ging me niet omhoog laten trekken door een meisje, zo diep was ik nog niet gezonken, nog niet tenminste. Ik kon mezelf best optrekken. Ik wist niet zeker of ik het leuk vond om op een Bravairy te zitten, maar het was ook niet vreselijk. Ik keek nog een keer om me heen, om te kijken waar iedereen was. Oke, we waren volgens mij de eerste die vertrokken. "Oke. Dan kunnen we gaan vliegen. Kom op Bravairy." Ik schrok in eerste instantie heel erg toen Bravairy begon te vliegen. Ik was allang blij dat ik er niet vanaf viel. Ik keek even voorzichtig naar de grond. "Route 4 wordt in ieder geval geen probleem."

(ik heb een beetje kunnen volgen ,maar ik had wat gelezen over route 4 en de ground en flying pokémon enzo :/ )

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Cayleigh Abbygail Cleveland

Eigenwijs als hij was, negeerde Hayden mijn hand en klom zonder verdere hulp ook op de rug van Bravairy. 'Dus daar ben je te trots voor, oké,' mompelde ik en mijn mondhoeken krulden ietwat omhoog. Ik had de hand zelf waarschijnlijk ook niet aangepakt. Net zoals dat ik zelf opzoek ging naar een pokémon die ons over route vier heen kon vliegen, hoewel er nu mensen bleken te zijn die een pokémon of ruimte overhadden en dat een stuk minder last had bezorgd. Gelukkig was Hayden er met zijn pokémon, anders had ik nu nog rondjes om die boom heen gerend.
    'Houd je goed vast,' waarschuwde ik nog voor we opstegen. Met mijn handen ging ik langs de veren bij de nek van Bravairy die toch wel heel glad aanvoelden. Ik wist mij toch stevig vast te grijpen en keek genietend om mij heen, terwijl de wind in mijn gezicht waaide. Het uitzicht was werkelijk waar geweldig! We konden vanaf deze hoogte het reuzenrad van Nimbasa city zien en zelfs het theater! Hongerig keek ik naar alles wat er te zien viel, bang dat dit de laatste keer was dat ik dit alles ooit vanuit de lucht zou kunnen zien. 'Wauw, dit is echt geweldig!' bracht ik uit en keek lachend om naar Hayden. 'Inderdaad, hebben we dat even goed en zelfstandig opgelost. Bravairy, kun je hier rondjes blijven vliegen tot de anderen ook komen?' Bravairy liet een instemmend geluid horen. Kon de reis nog beter beginnen?

(Ja, zeg maar route vier is dat woestijngebied tussen Nimbasa en Castelia, dus de mensen die over de grond reizen, hebben hulp nodig van ground/rock pokemon en anders kun je overvliegen met flying pokemon)

[ik snap t denk ik niet meer....]

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

[Mijn personage zei een soort van iets in het algemeen, maar niemand doet er iets mee. En Oliver, Tolkienn's personage, deed dat ook btw.]

[ bericht aangepast op 26 maart 2013 - 15:42 ]

26 - 02 - '16

[Oke, sorry, maar ik moet me afmelden, ik heb geen tijd :(
    succes verder met RPG-en :3]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.