• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    go wauw echt allemaal zo aardig =.= doet mijn leeftijd ertoe...... er zijn nog veel meer dingen waaraan ik kan zien dat ik wel degelijk gavens heb en of dat nou paranormaal is of niet ik kan dingen die ik andere mensen niet zo snel zie doen........

    Omdat er wordt verwacht dat je nog een beetje wijs bent op je 17e. Maar als iemand zegt dat ze een gaven hebben knipper ik ook wel 2 keer, draai ik me om en loop ik weg .


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.


    If you can dream it, you can do it❤️

    Neem maar van mij aan dat 80% van wat uit een meidentijdschrift komt, zulke bullcrap is dat het gewoon niet aannemelijk is.


    Searching heavens for another earth

    Befree schreef:
    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.

    Klinkt alsof je niet echt informatie nodig hebt. Als je dat werkelijk allemaal kan, lijk je me wel expert genoeg om te weten dat de meeste informatie op het internet óf gezeik is over dat het nep is (zoals jij over Derek Ogilvie zei - overigens best ironisch dat je zelf geesten kan zien, maar hem niet gelooft), of dingen die je dan toch al weet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Befree schreef:
    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.


    Ik kan ook aura's zien en ik maak regelmatig mensen hun zinnen af, maar ik roep niet meteen dat ik paranormaal ben, want dat hoeft nog niet eens aan de orde te zijn. Aura's zien kan je gewoon trainen, even oefenen via een site en iedereen kan het, als je wil weten wat de kleuren inhouden dan is dat ook simpel te vinden met google en zelfs dan verschilt het nog per site dus zelfs daar moet je niet blindelings op vertrouwen. En je moet al helemaal niet er vanuit gaan dat je kan leren om dingen te vergroten, we leven niet in een fantasy wereld.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Befree schreef:
    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.


    1: Kan ik ook. Iedereen kan dat.


    Deze man bijvoorbeeld. Hij is al jaaaaren dood, maar je ziet hem nog steeds af en toe.
    2: Daarvoor heeft een mens nou eenmaal handjes. Daar kun je inderdaad dingen mee verschuiven.
    3: Kan iedereen. Als je s'nachts naar een lampje kijkt zie je er een ring van licht omheen, dat is een aura. Bonuspunten als je aura's ziet die bij migraine horen.
    4: Als je iemand lang genoeg kent dan kan je zijn of haar gedachten raden voordat ie ze zelf heeft bedacht.

    Meer speciale dingen? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Je kunt geen bovennatuurlijke krachten hebben. Dan had je je Hogwartsbrief of je 11e al binnen moeten krijgen.


    ars moriendi

    Apocalyptic schreef:
    Je kunt geen bovennatuurlijke krachten hebben. Dan had je je Hogwartsbrief of je 11e al binnen moeten krijgen.



    Wahahaha, geniaal!


    Bad decisions make good stories.

    Als je dit topic maakt, kun je al bedenken dat je dat soort reacties krijg. Ga dan later niet zeuren dat het topic gesloten moet worden, maar bedenk dat je het topic beter niet aan kunt maken.

    Iedereen kan aura's zien met een beetje oefening, dit kun je namelijk heel makkelijk trainen. En je vind Derek Ogilvie een fake, maar zelf kan je wel geesten zien? Kijk als je dat soort dingen zegt, krijg je geen geloofwaardigheid. Plus wij, een quiz en het internet kunnen je niet vertellen of je paranormaal bent.
    Maar ik denk dat je in dit geval het zo graag wilt zijn, dat je het zelf gelooft. Nog even iets, als je al paranormaal bent, ben je niet speciaal. Er zijn zoveel anderen die dezelfde dingen kunnen, maar niet claimen dat ze paranormaal zijn. Niemand is speciaal, er is altijd wel iemand anders die die ene trek van jou ook heeft.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Befree schreef:
    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.


    Bull-shit.
    Ik krijg nu eerder het gevoel dat je deze dingen gewoon verzint omdat iedereen je hier belachelijk maakt. Ik bedoel, je doet eerst een test in de girlz en daarna ga je informatie zoeken? Come on, als dit echt zou zijn zou je al eerder naar informatie gezocht hebben. Je bent fake en volgens mij wil je alleen aandacht en speciaal zijn, maar dat ben je niet.

    Michonne schreef:
    Ugh, ik heb een hekel aan mensen die graag speciaal willen zijn. (cat) Je bent zoals je bent en niet anders. Is al speciaal genoeg.
    Mijn ex bleef volhouden dat hij een weerwolf was hierdoor en hij geloofde het zelf ook nog.


    hahhaha :')


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Befree schreef:
    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.

    Blijkbaar kan je het wel wat schelen wat wij denken. Ik geloof helemaal geen zak van wat jij hier allemaal zegt.


    I still think of the guitar bible.

    Befree schreef:
    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.


    OMG heb jij the force!?

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 12:21 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Taiteilijan schreef:
    Neem maar van mij aan dat 80% van wat uit een meidentijdschrift komt, zulke bullcrap is dat het gewoon niet aannemelijk is.


    26 - 02 - '16

    Waarom geniet ik van dit soort topics? :')


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.