• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Uhm, weet je dat je paranormaal begaafd bent of wíl je het zijn? Als je denkt dat je het bent, hoe ben je daar dan achter gekomen? Je kunt niet zomaar gedachten lezen/aura's en geesten zien. Verder weet ik er niks over, dus daar kan ik je niet bij helpen.


    You are beautiful, you are love.

    omdat ik alles kon wat een paranormaal begaafd iemand ook kan . ik heb ook de girlz daar stond het ook in en mijn vriendin googlde erop en zag dat iedereen het eigenlijk is maar dat de meeste het niet door hebben of er niks mee te maken wilde hebben.
    dus tja.... zo ben ik erachter gekomen. toen heb ik samen met mijn vriendin een test gedaan en toen kwam ik uit op 80 % wat eigenlijk ook wel klopt als ik het zo bekijk.
    dus ik zo graag wat meer willen weten ik wil weten wat ik ermee kan en wat ik ermee kan berijken.
    zie de vragen hierboven


    If you can dream it, you can do it❤️

    Shift + Control + N en dan googlen.

    Befree schreef:
    omdat ik alles kon wat een paranormaal begaafd iemand ook kan . ik heb ook de girlz daar stond het ook in en mijn vriendin googlde erop en zag dat iedereen het eigenlijk is maar dat de meeste het niet door hebben of er niks mee te maken wilde hebben.
    dus tja.... zo ben ik erachter gekomen. toen heb ik samen met mijn vriendin een test gedaan en toen kwam ik uit op 80 % wat eigenlijk ook wel klopt als ik het zo bekijk.
    dus ik zo graag wat meer willen weten ik wil weten wat ik ermee kan en wat ik ermee kan berijken.
    zie de vragen hierboven


    Zo'n test zegt niets, je moet het zelf ervaren hebben lijkt me. Volgens mij wil je het gewoon te graag...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Befree schreef:
    omdat ik alles kon wat een paranormaal begaafd iemand ook kan . ik heb ook de girlz daar stond het ook in en mijn vriendin googlde erop en zag dat iedereen het eigenlijk is maar dat de meeste het niet door hebben of er niks mee te maken wilde hebben.
    dus tja.... zo ben ik erachter gekomen. toen heb ik samen met mijn vriendin een test gedaan en toen kwam ik uit op 80 % wat eigenlijk ook wel klopt als ik het zo bekijk.
    dus ik zo graag wat meer willen weten ik wil weten wat ik ermee kan en wat ik ermee kan berijken.
    zie de vragen hierboven

    Omfg, hahahahahahahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Want je moet alles geloven wat in zo'n tienerboekje staat..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je bent niet paranormaal begaafd als je op een test 80% hebt. Je moet niet van die quizzen invullen om te kijken of je het bent, want dan kom je daar snel genoeg achter.(: typ op google paranormaal in en voila.(:

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 20:46 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    God, wat een faal.
    Maar als je het zo graag wilt leer Googlen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dus een paar dagen met je ge'PB't. Ik denk dat je het wil zijn. Hoeft niet per sé, maar laten we daar even van uitgaan.
    Hoe ik dat weet? Omdat ik dat eerst ook had. Ik wilde graag "speciaal" zijn. Ik weet niet of het onbewust bij jou hetzelfde is, maar het kan best zo zijn.
    En er kunnen maar héél weinig mensen echt gedachten lezen en nog veel minder mensen (ik weet niet eens of het wel kan) telekinesis gebruiken. Lijkt me sterk dat jij het allemaal bij elkaar hebt.

    Je hersenen.
    Soms zijn ze erg gemeen:Y)!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dragneel schreef:
    Ik heb dus een paar dagen met je ge'PB't. Ik denk dat je het wil zijn. Hoeft niet per sé, maar laten we daar even van uitgaan.
    Hoe ik dat weet? Omdat ik dat eerst ook had. Ik wilde graag "speciaal" zijn. Ik weet niet of het onbewust bij jou hetzelfde is, maar het kan best zo zijn.
    En er kunnen maar héél weinig mensen echt gedachten lezen en nog veel minder mensen (ik weet niet eens of het wel kan) telekinesis gebruiken. Lijkt me sterk dat jij het allemaal bij elkaar hebt.


    Ja, herkenbare gedachte; speciaal willen zijn. En zoals hierboven al gezegd: Niet alles wat op internet (of in de Girlz) staat is waar. En daarbij; Echt niet íedereen is paranormaal begaafd. Ik geloof wel dat er een aantal mensen zijn die het zijn, maar die hebben daar gevoel voor. En mensen zoals ikzelf en waarschijnlijk ook jij, hebben er geen gevoel voor en zullen het ook nooit worden. How sad. Je hoeft niet paranormaal te zijn om speciaal te zijn hè.


    You are beautiful, you are love.

    Kunnen er echt mensen gedachten lezen? O god, nu zijn ze nergens meer veilig. D:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh god no. Als mijn gedachten nu ook al achterhaald kunnen worden .______.


    26 - 02 - '16

    Iedereen is paranormaal. :Y)
    Lang leve Gili*O*


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Sasquatch schreef:
    Kunnen er echt mensen gedachten lezen? O god, nu zijn ze nergens meer veilig. D:

    Zet snel een ijzeren vergiet op je hoofd, dan kunnen ze niet bij onze gedachten!

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 19:13 ]