• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Barnabas schreef:
    Hahahahaha. Trololololo.
    Jij bent een troll-account, dat kan niet anders. :')



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Barnabas schreef:
    Hahahahaha. Trololololo.
    Jij bent een troll-account, dat kan niet anders. :')


    Ik dacht al dat het Jill was, dat wijf heeft me veel te argwanend gemaakt.


    Your make-up is terrible

    Ik wil best wel geloven dat er op de wereld mensen zijn met "een speciale gave" maar als je hier even gaat zitten te vertellen dat je paranormaal begaafd bent omdat je 80% had op een test uit een tienertijdschrift, dan ben je gewoon dom.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Dat weet ik niet, maar iemand probeerd zijn derde oog te openen. Het kan wel als je het doet,


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    kittje schreef:
    Dat weet ik niet, maar iemand probeerd zijn derde oog te openen. Het kan wel als je het doet,

    Leuk gezicht. :Y)
    Hou toch op, dit is gewoon dikke bullshit. Als je op 17 jarige leeftijd gelooft dat een tijdschrift kan
    zeggen dat je paranormale krachten hebt, ben je óf aan het trollen of je bent gewoon oerdom en naïef.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 12:09 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat het Jill was, dat wijf heeft me veel te argwanend gemaakt.

    Het zou me niks verbazen, om eerlijk te zijn. :'D
    Zij had zoveel persoonlijkheden, dat het niet meer normaal was. Ook verschrikkelijk irritant.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik geloof wel in paranormaal gedoe....tot zekere hoogte...ik geloof in aura's zien en dingen dromen uit de toekomst.
    maar dingen vergroten? gedachten lezen? dat lijkt me sterk....

    en sowieso, ik geloof al helemaal niet in zo'n test in de girls:Y)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Uhm ik wil niet veel zeggen hoor, maar volgens mij klopt er niets van dat soort testen...
    Als je wilt googelen dan doe je dat toch gewoon? ik snap je punt niet denk ik.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat het Jill was, dat wijf heeft me veel te argwanend gemaakt.

    Oh mijn god, Jill, de Bert van Marwijk addict. _O_


    ars moriendi

    Befree schreef:
    omdat ik alles kon wat een paranormaal begaafd iemand ook kan . ik heb ook de girlz daar stond het ook in en mijn vriendin googlde erop en zag dat iedereen het eigenlijk is maar dat de meeste het niet door hebben of er niks mee te maken wilde hebben.
    dus tja.... zo ben ik erachter gekomen. toen heb ik samen met mijn vriendin een test gedaan en toen kwam ik uit op 80 % wat eigenlijk ook wel klopt als ik het zo bekijk.
    dus ik zo graag wat meer willen weten ik wil weten wat ik ermee kan en wat ik ermee kan berijken.
    zie de vragen hierboven


    Lieverd, ik denk niet dat de dat je zoiets moet geloven, het internet en een tienerboekje? Als je het echt zo graag wilt weten ga dan bij een medium langs. Dan weet je het direct! xxx


    I see humans but no humanity

    Waarom check je niet gewoon op het internet?
    Je zei dat alles wordt gecontroleerd, ga incognito :Y)
    En honey, volgens zo'n test ben ik 86% paranormaal begaafd. En geloof me, ik heb wel eens wat voorgevoelens etc. maar dat heeft íédéréén wel eens.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 17:46 ]


    If a writer falls in love with you, you can never die

    hummm ik denk niet dat je erachter kan komen door een test in een tijdschrift x.x
    heb je ooit al iets mee gemaakt waaruit blijk dat je het echt bent??

    zelf ben ik wel eens bij een medium geweest omdat ik last had van 'bepaalde aanwezig heden'
    en er gebeurde ook rare dingen rond me heen.
    Alleen bij een goede medium kan je erachter komen of je paranormaal ben of niet en dus niet via google, websites, tijdschriften & kranten die testen verschillen namelijke altijd :)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    MonkeyPie schreef:
    hummm ik denk niet dat je erachter kan komen door een test in een tijdschrift x.x
    heb je ooit al iets mee gemaakt waaruit blijk dat je het echt bent??

    zelf ben ik wel eens bij een medium geweest omdat ik last had van 'bepaalde aanwezig heden'
    en er gebeurde ook rare dingen rond me heen.
    Alleen bij een goede medium kan je erachter komen of je paranormaal ben of niet en dus niet via google, websites, tijdschriften & kranten die testen verschillen namelijke altijd :)

    Ja, ze zeiden ook dat Derek Ogilvie een goed "medium" was, lol. Mediums bestaan niet, seriously. Sorry to break it to you maar mensen die geld willen verdienen met hun 'gave' zijn altijd bad news. Natuurlijk gebeurden er rare dingen toen je naar zon medium ging, dat is wat mensen willen. En als mensen iets willen geloven, gaan ze dat vanzelf doen en gaan ze in kleine details en dingetjes die niets betekenen ineens symbolen zoeken wat "bewijst" dat ze die gave hebben.

    Interessante docu's over mensen die zichzelf medium noemen.




    ars moriendi

    Neh, Jill deed anders, volgens mij is ze gewoon doodserieus. Hoe dan ook, geloven in paranormale shit is hetzelfde als voor alles wat je zo snel niet verklaren kan een god de schuld geven.


    i put the fun in funeral

    Mavis schreef:
    (...)



    Lol, hands up for the Awesome Kitteh Meme War.



    On Topic: Ik geloof denk ik wel in Paranormale gaven, maar ben nog niet helemaal zeker. Anyway, als je een gave hebt, vind je dat níét uit doordat een test uit de Girlz of zoiets je dat heeft verteld en je 80% gaf. Misschien wil je gewoon heel graag speciaal zijn?


    Tijd voor koffie.