• Allereerst, ik heb 2 soorten stories die jullie kunnen lezen.



    Op de dag dat Meredith en haar moeder verhuizen, gaat alles mis. Haar vader krijgt onverwachts een bizar ongeluk, wat ze maar niet kan verwerken. Gelukkig had haar vader net een nieuw huis gekocht, zodat ze onderdak hadden. Het enige wat Meredith interesseerd, is dansen. Haar moeder geeft haar stiekem op bij een dansschool, maar is Meredith hier wel zo blij mee? Dan komt ze iemand tegen waar ze niet op gehoopt had, waar haar hele leven van af zal hangen. Als Meredith ook nog eens last krijgt van nachtmerries, ziet ze het niet meer zitten. Vaak wordt ze ook nog hyperventilerend wakker. Dan neemt ze een besluit waar ze misschien wel eens spijt van gaat krijgen..



    ~ Gestart op 6 oktober
    ~ Nederlands en Engels geschreven, maar Engels gesproken
    ~ 400 tot 600 woorden per hoofdstuk
    ~ Onverwerkte gebeurtenissen
    ~ Meeslepend verhaal
    ~ Neem een abo, ik waarschuw niet!




    A promise would never die..



    Wat gebeurd er als je hopeloos verliefd bent, maar je nog te jong bent voor de ander?
    Nadat Renesmee en Jacob een ontdekking doen vlakbij het huisje waar ze voor een nacht verblijven, lijkt alles een beetje mis te gaan.
    Want wat moeten ze hiermee aan? Gelukkig schiet er op tijd redding te hulp. Als ze even later onderweg in de auto zitten, gebeuren er vreemde dingen.
    Carlisle, Edward, Bella en Esmé gaan op onderzoek uit. Zo kunnen Jacob en Renesmee ongezien een leuke avond hebben. Onverwachts gebeurd er iets met Renesmee, het lijkt wel alsof iemand haar probeert om haar te ontvoeren. Wie is dit en wat wil hij/zij van haar?


    - Een Twilight verhaal, vervolg op het laatste boek
    - Neem een abo, ik waarschuw niet

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 11:39 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Niet om 't een of het ander, ik zou het verhaal of Nederlands of Engels schrijven :]. Ik als lezer vind twee talen door elkaar mateloos irritant.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Niet om 't een of het ander, ik zou het verhaal of Nederlands of Engels schrijven :]. Ik als lezer vind twee talen door elkaar mateloos irritant.


    Alleen de zinnen die gezegd worden heb ik in het Engels. De rest is gewoon in het Nederlands.


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician