• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH -2e reactie-


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    En nu gaan jullie ophouden met haar uit te lachen.
    Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zwijg je gewoon.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    En nu gaan jullie ophouden met haar uit te lachen.
    Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zwijg je gewoon.
    ?? Volgensmij ben ik de enige die haar uitlach...


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    @Galinda. Oké, je hebt gelijk. Het spijt me, Befree.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DamnBieber schreef:
    AHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHH -2e reactie-

    Ik denk dat 1 keer wel genoeg is ._.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Galinda schreef:
    En nu gaan jullie ophouden met haar uit te lachen.
    Als je niks zinnigs te zeggen hebt, zwijg je gewoon.


    Sorry maar het is gewoon hilarisch :'D

    Oh wauw, wat zijn jullie laag mensen..

    In ieder geval, in één ding hebben ze wel gelijk, Je moet niet afgaan op tests uit Girlz, die zijn absoluut niet betrouwbaar. Ga er maar vanuit dat je geen paranormale gave's hebt, er zijn echt maar enkele mensen die dit hebben. De rest liegt er gewoon over.


    everything, in time

    Souvenir schreef:
    @Galinda. Oké, je hebt gelijk. Het spijt me, Befree.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Anguish schreef:
    Oh wauw, wat zijn jullie laag mensen..

    In ieder geval, in één ding hebben ze wel gelijk, Je moet niet afgaan op tests uit Girlz, die zijn absoluut niet betrouwbaar. Ga er maar vanuit dat je geen paranormale gave's hebt, er zijn echt maar enkele mensen die dit hebben. De rest liegt er gewoon over.


    Dat vind ik een behoorlijk denigerende opmerking voor iemand die zijn commentaar zo correct vindt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    [Volgens mij gaat dit topic uitdraaien op ruzie. Ik wil btw opkomen voor Marleen, maar doe dat niet, omdat. Ach ja. Daarom.]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Licet schreef:
    (...)

    Dat vind ik een behoorlijk denigerende opmerking voor iemand die zijn commentaar zo correct vindt.


    Mijn commentaar is niet denigrerend? Ik zeg alleen niet dat ze die tests niet moet geloven. Ik zeg niet dat zij erover liegt. Toen ik jonger was geloofde ik zelf ook in al die tests hoor. :'D


    everything, in time

    Anguish schreef:
    (...)

    Mijn commentaar is niet denigrerend? Ik zeg alleen niet dat ze die tests niet moet geloven. Ik zeg niet dat zij erover liegt. Toen ik jonger was geloofde ik zelf ook in al die tests hoor. :'D


    Ik heb het over de 'Oh wauw, wat zijn jullie laag mensen..'


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Anguish schreef:
    (...)

    Mijn commentaar is niet denigrerend? Ik zeg alleen niet dat ze die tests niet moet geloven. Ik zeg niet dat zij erover liegt. Toen ik jonger was geloofde ik zelf ook in al die tests hoor. :'D


    Ja maar ze is ook 17 hé :'D

    Oh, nu zegt een mod iets en zijn we opeens heel braaf en zij we het allemaal met elkaar eens. Ik denk dat ik hier zelf maar beter mijn mond over kan houden.

    Ik denk dat Befree dus nu zelf wel het antwoord heeft. Of ze er nog wat mee wil doen moet ze lekker zelf weten. :Y)

    Dragneel schreef:
    Oh, nu zegt een mod iets en zijn we opeens heel braaf en zij we het allemaal met elkaar eens. Ik denk dat ik hier zelf maar beter mijn mond over kan houden.

    Ik denk dat Befree dus nu zelf wel het antwoord heeft. Of ze er nog wat mee wil doen moet ze lekker zelf weten. :Y)


    Doe dat dan ook :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.