• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    ik heb ook de girlz daar stond het ook. toen heb ik samen met mijn vriendin een test gedaan en toen kwam ik uit op 80 % wat eigenlijk ook wel klopt als ik het zo bekijk.
    dus ik zo graag wat meer willen weten ik wil weten wat ik ermee kan en wat ik ermee kan berijken.


    ars moriendi

    Mavis schreef:
    (...)



    I WILL GET YOU!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    I WILL GET YOU!




    26 - 02 - '16

    Kunnen jullie on-topic blijven alsjeblieft?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ben je serieus of ben je tegen een kastdeur opgelopen?!(A)


    ~

    Befree schreef:
    omdat ik alles kon wat een paranormaal begaafd iemand ook kan . ik heb ook de girlz daar stond het ook in en mijn vriendin googlde erop en zag dat iedereen het eigenlijk is maar dat de meeste het niet door hebben of er niks mee te maken wilde hebben.
    dus tja.... zo ben ik erachter gekomen. toen heb ik samen met mijn vriendin een test gedaan en toen kwam ik uit op 80 % wat eigenlijk ook wel klopt als ik het zo bekijk.
    dus ik zo graag wat meer willen weten ik wil weten wat ik ermee kan en wat ik ermee kan berijken.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2013 - 22:12 ]

    Als je erin gaat trainen dat wel


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Misschien kun je hier eens kijken.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    kittje schreef:
    Als je erin gaat trainen dat wel


    Hoe train je dat? (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    Hoe train je dat? (cat)

    Zou ik ook wel eens willen weten ja

    Toulon schreef:
    (...)
    Zou ik ook wel eens willen weten ja


    Gewichtheffen met je HERSNEEN


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik geloof niet in paronormale dingen. Ik denk dat je het zelf wilt geloven maar dat je echt bij het verkeerde eind hebt. In ieder geval als je echt in jezelf wilt geloven dan zoek het op google op. Ee Ijn zat van dat soort site's denk ik maar zo.


    I still think of the guitar bible.

    Toulon schreef:
    (...)



    lolol


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Paranormaal zijn is een wetenschappelijk onbewezen fenomeen. Er zijn in de wetenschap echter wel velen onderzoeken gedaan naar de mogelijkheid dat paranormale krachten bestaan, tot op heden wees dat op niets uit. Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en mijn eigen geloof hierin, kom ik zelf tot de conclusie dat ik niet geloof in paranormale gaves.

    Het zou misschien kunnen dat je dit al te snel als paranormaal bent gaan zien. Een psychiater genaamd Aron heeft namelijk onderzoek gedaan naar Hoogsensitiviteit en het blijkt dat mensen met een gevoeliger zenuwstelsel zowel intern als extern sterker geprikkeld worden dan gemiddeld. In interne zin zijn HSP's gevoeliger voor emoties, pijn, genot en andere lichamelijke en geestelijke ervaringen. In externe zin zijn HSP's niet alleen gevoeliger voor geluiden en geuren en voor visuele en tactiele stimulatie, maar blijken zij ook meer indrukken op te nemen, waardoor zij zich eerder en meer bewust zijn van details en het aantal mogelijke scenario's die een omgeving in zich bergt.

    Hoewel ik ook mijn twijfels heb bij dit onderzoek, denk ik dat dit meer logischer op zijn plek valt dan paranormaal zijn. HSP Is namelijk nog iets dat tot op de dag van vandaag toch nog voor enige discussie zorgt in de medische wereld. Er zijn sommigen die in deze theorieën geloven en sommigen wie niet.

    Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je dit te graag wilt en je daarom bent gaan geloven dat het zo is, maar ik vind dat persoonlijk een te makkelijk antwoord om te geven. Ik bedoel, ik ken jouw situatie niet, ik weet niet wie je bent, waarom je denkt dat je die gave hebt of dat er meerdere dingen zijn voorgevallen die insinueren dat het nep is. Dus ik vind dat een beetje te kort door de bocht.

    Veel succes met tovenaartje spelen :'D


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Hahahahaha. Trololololo.
    Jij bent een troll-account, dat kan niet anders. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"