• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Hahahhaa. Al deze reacties. Fckin' genius. _O_

    Goed. Dit dus OT:

    Galinda schreef:
    Want je moet alles geloven wat in zo'n tienerboekje staat..


    † Love? I want to sleep.

    Ugh, ik heb een hekel aan mensen die graag speciaal willen zijn. (cat) Je bent zoals je bent en niet anders. Is al speciaal genoeg.
    Mijn ex bleef volhouden dat hij een weerwolf was hierdoor en hij geloofde het zelf ook nog.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ugh, ik heb een hekel aan mensen die graag speciaal willen zijn. (cat) Je bent zoals je bent en niet anders. Is al speciaal genoeg.
    Mijn ex bleef volhouden dat hij een weerwolf was hierdoor en hij geloofde het zelf ook nog.


    Wait wut? :')


    You are beautiful, you are love.

    Folklore schreef:
    (...)

    Wait wut? :')

    Dat dacht ik dus ook, hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Michonne schreef:
    Ugh, ik heb een hekel aan mensen die graag speciaal willen zijn. (cat) Je bent zoals je bent en niet anders. Is al speciaal genoeg.
    Mijn ex bleef volhouden dat hij een weerwolf was hierdoor en hij geloofde het zelf ook nog.


    You're kidding right? :'D


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    You're kidding right? :'D


    Nee, hij begon het serieus zelf nog te geloven ook.


    Your make-up is terrible

    Befree schreef:
    omdat ik alles kon wat een paranormaal begaafd iemand ook kan . ik heb ook de girlz daar stond het ook in en mijn vriendin googlde erop en zag dat iedereen het eigenlijk is maar dat de meeste het niet door hebben of er niks mee te maken wilde hebben.
    dus tja.... zo ben ik erachter gekomen. toen heb ik samen met mijn vriendin een test gedaan en toen kwam ik uit op 80 % wat eigenlijk ook wel klopt als ik het zo bekijk.
    dus ik zo graag wat meer willen weten ik wil weten wat ik ermee kan en wat ik ermee kan berijken.
    zie de vragen hierboven




    Ik heb alvast mijn hoedje opgedaan. Ik ben namelijk erg bang voor de grote paranormaal begaafde befree (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik denk ook dat er wat meer met je moet gebeuren voor je kunt zeggen dat je echt paranormaal begaafd bent. Een test zegt echt niks; geloof er niet blindelings in.
    Ik ga niet zeggen dat ik niks van je verhaal geloof, maar ik ben een nuchter persoon die over het algemeen niet in paranormale dingen gelooft, toch voel ik me er wel tot aangetrokken; ik geloof er alleen niet in.
    Anyway, ik denk dat je het eerst moet ervaren voor je zonder met je ogen te knipperen kunt zeggen dat je paranormaal begaafd bent.
    Als je wel echt gaven hebt, kan ik je helaas niet helpen, want ik weet hier weinig vanaf en wat ik weet is fictief. Ik denk dat je misschien beter een forum op internet kunt zoeken over dit onderwerp, want hier zul je veel mensen tegenkomen die er gewoon, net als ik, niet in geloven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    En jij bent 17? :')


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    RainbowDash schreef:
    (...)



    Ik heb alvast mijn hoedje opgedaan. Ik ben namelijk erg bang voor de grote paranormaal begaafde befree (cat)


    Gimme that hat.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)

    Gimme that hat.


    NOH! MIEEEEN!


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    (...)

    NOH! MIEEEEN!



    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    (...)




    quidquid excusatio prandium pro

    O ik heb soms dromen waarin ik dingen meemaak die echt gebeuren.
    IK BEN HELDERZIEND. (cat)

    Seriously...


    Miep

    RainbowDash schreef:
    (...)




    26 - 02 - '16