• De laatste 3 á 4 dagen heb ik niet geslapen... misschien 3 uurtjes. En dat terwijl ik een dag in Eindhoven was geweest en vandaag 1,5 in de auto en de hele dag in België. Still not tired.
    Ik kan gewoon niet slapen, dan lig ik alleen te woelen in bed enzo. Dan is het al 04:30, zet ik de TV aan enzo. En dan misschien rond 07:00 kan ik slapen, mja...
    Wth hier tegen doen?


    I live for the applause, you will die for it.

    uhm, een ritme instellen.. dus op bepaalde tijden naar bed gaan en opstaan.. en een uur of twee voor je naar bed gaat niet meer voor de pc/laptop.. en eigenlijk ook geen tv;)
    oke dat is echt heel saai xD ik weet het maar meestal helpt dat wel;)


    Never forget the things that make you smile

    Ben je in België geweest? Cool. :3

    Uhm, misschien kan je proberen om elke avond op hetzelfde uur te gaan slapen, of gewoon in je bed te gaan. Zo kan je misschien je bioritme (ofzoiets) terug goed krijgen. (krul)

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 22:28 ]


    Only losers can act the way you do

    @Cake.
    Als ik niet kan slapen, kan ik me bed ook niet vroeg uit. En zo ben ik dus nooit moe.
    Normaal stap ik 13:00 mijn bed uit ong. En vandaag om 08:00 en heb die nacht niet geslapen, ben nog steeds niet moe...


    I live for the applause, you will die for it.

    Probeer om niet te lezen of op de pc te zitten tot juist voordag je naar bed gaat. als je vb om 22u naar bed gaat, stop dan om 21u30 en laat je ogen nog even rusten.

    En zoals Cake al zei, ritme is heel belangrijk.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]


    Stop eerder met computeren ja (:


    Beautiful people, are people who smile.

    Probeer om niet te lezen of op de pc te zitten tot juist voordat je naar bed gaat. als je vb om 22u naar bed gaat, stop dan om 21u30 en laat je ogen nog even rusten.

    En zoals Cake al zei, ritme is heel belangrijk.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jullie zeggen wel vroeg naar bed: Maar dan kan ik nog niet slapen hoor :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    uhm. ik denk dat je bio ritme zich verplaatst heeft zeg maar :3
    en het enige wat je kunt doen is denk ik, gewoon weer op je normale tijd in je bed gaan liggen en proberen te slapen :3

    Ik heb daar ook last van, al heel lang.
    Ik weet dat het slecht is om te doen, maar ik jat de slaappillen van mijn pa tegenwoordig. Het helpt echt, binnen no time lig ik te slapen.
    Ik ben nou een stuk vrolijker en actiever overdags ook.


    Scream for mercy!

    Flynn schreef:
    Jullie zeggen wel vroeg naar bed: Maar dan kan ik nog niet slapen hoor :'D
    Maar als je nou elke avond om 10 uur - half 11 in bed gaat en die regelmaat blijft herhalen, zal je ritme terug goed zitten. Dat denk ik toch. :')


    Only losers can act the way you do

    @Beelzebub.
    Ugh, ik ben eigenlijk niet iemand die meteen medicijnen erbij neemt. En ik heb al helemaal geen zin die dingen telkens in te nemen D: Of nja, weet niet hoe die dingen werken ofzo D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Warme melk voor het slapen en geen frisdrank (liek cola enzo dat vol zit met cafeïne) meer drinken een paar uur voordat je gaat slapen :)


    ars moriendi

    Haha ja, ik word nou eenmaal toch al vol gestopt met medicijnen, dus deze troep maakt me nou ook eigenlijk niks meer uit. :p


    Scream for mercy!

    EW MELK. D:
    Eh, ik neem dalijk wel lekker thee, dat is toch ook goed? ;D

    EN WTF, 22:00/23:00 naar bed? *Dies* Ik moet onder schooldagen om 23:00 slapen dus in de vakantie doe ik dat dus eeeecht niet D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Virtus schreef:
    (...)Maar als je nou elke avond om 10 uur - half 11 in bed gaat en die regelmaat blijft herhalen, zal je ritme terug goed zitten. Dat denk ik toch. :')


    Dat denk ik ook. Ritme is important x')


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]