• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    Dragneel schreef:
    Oh, nu zegt een mod iets en zijn we opeens heel braaf en zij we het allemaal met elkaar eens. Ik denk dat ik hier zelf maar beter mijn mond over kan houden.

    Ik denk dat Befree dus nu zelf wel het antwoord heeft. Of ze er nog wat mee wil doen moet ze lekker zelf weten. :Y)
    Dat dacht ik dus ook.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Britsanity schreef:
    Sorry schat, maar omdat je het in de Girlz! leest betekend het niet dat je ineens paranormaal begaaft bent.
    Daar wordt je mee geboren, dat "overkomt" je niet zomaar. :Y)

    [ Oh, en paranormaal betekend niet dat je alle paranormale krachten bezit.
    Met een beetje geluk -of juist ongeluk- bezit je één van deze gavens, soms/zelden meerdere. ]


    Dat.
    Ik dacht trouwens dat er in de titel stond: erachter gekomen dat ik een paracetamol ben...


    There is nothing more badass than being yourself

    Befree schreef:
    Ik ga hier niet serieus op reageren.
    wat jullie denken zal me een worst zijn.
    En als jullie het echt zo graag willen weten, ik kan geesten zien, ik kan kleine dingen laten verschuiven, ik kan aura's zien en gedachten van mensen snel raden.
    Is dat goed genoeg?
    Misschien is het handig dat dit topic word gesloten, voor het uit de hand loopt.


    Cool dan ben ik dus ook hartstikke paranormaal!
    Ik zie regematig geesten & praat met ze, ik genees hoofdpijn, misselijkheid enz bij andere mensen en kan energiebanen lezen. Maar ik zeg niet meteen dat ik paranormaal ben.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.