• dat is op zich hartstikke gaaf, maar ik zou er graag meer over willen weten zonder dat ik op internet moet zoeken.(alles word gechekt=.=)
    maar dat doet er niet toe.
    dus kunnen jullie mij dingen uitleggen bijvoorbeeld:
    -wat kan ik met gedachten lezen, aura's zien etc.
    - waarvoor kan je het gebruiken?
    - is het erg gevaarlijk?
    - hoe kun je iets vergroten?
    - wat houden de kleuren van aura's in.
    en al dit soort shit.
    kan iemand mij helpen?
    alvast bedankt;)


    If you can dream it, you can do it❤️

    dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 20:08 ]

    Destined schreef:
    Paranormaal zijn is een wetenschappelijk onbewezen fenomeen. Er zijn in de wetenschap echter wel velen onderzoeken gedaan naar de mogelijkheid dat paranormale krachten bestaan, tot op heden wees dat op niets uit. Gebaseerd op wetenschappelijk onderzoek en mijn eigen geloof hierin, kom ik zelf tot de conclusie dat ik niet geloof in paranormale gaves.

    Het zou misschien kunnen dat je dit al te snel als paranormaal bent gaan zien. Een psychiater genaamd Aron heeft namelijk onderzoek gedaan naar Hoogsensitiviteit en het blijkt dat mensen met een gevoeliger zenuwstelsel zowel intern als extern sterker geprikkeld worden dan gemiddeld. In interne zin zijn HSP's gevoeliger voor emoties, pijn, genot en andere lichamelijke en geestelijke ervaringen. In externe zin zijn HSP's niet alleen gevoeliger voor geluiden en geuren en voor visuele en tactiele stimulatie, maar blijken zij ook meer indrukken op te nemen, waardoor zij zich eerder en meer bewust zijn van details en het aantal mogelijke scenario's die een omgeving in zich bergt.

    Hoewel ik ook mijn twijfels heb bij dit onderzoek, denk ik dat dit meer logischer op zijn plek valt dan paranormaal zijn. HSP Is namelijk nog iets dat tot op de dag van vandaag toch nog voor enige discussie zorgt in de medische wereld. Er zijn sommigen die in deze theorieën geloven en sommigen wie niet.

    Het zou natuurlijk ook kunnen zijn dat je dit te graag wilt en je daarom bent gaan geloven dat het zo is, maar ik vind dat persoonlijk een te makkelijk antwoord om te geven. Ik bedoel, ik ken jouw situatie niet, ik weet niet wie je bent, waarom je denkt dat je die gave hebt of dat er meerdere dingen zijn voorgevallen die insinueren dat het nep is. Dus ik vind dat een beetje te kort door de bocht.

    Veel succes met tovenaartje spelen :'D


    Mijn moeder heeft hier laatst een boek voor geleend, omdat ik dat wel eens zou kunnen hebben. :Y) En dat heb ik niet van een meidenboekje, lol

    go wauw echt allemaal zo aardig =.= doet mijn leeftijd ertoe...... er zijn nog veel meer dingen waaraan ik kan zien dat ik wel degelijk gavens heb en of dat nou paranormaal is of niet ik kan dingen die ik andere mensen niet zo snel zie doen........


    If you can dream it, you can do it❤️

    derk ogilivie doet aan fake dat weet idereen.......


    If you can dream it, you can do it❤️

    Befree schreef:
    go wauw echt allemaal zo aardig =.= doet mijn leeftijd ertoe...... er zijn nog veel meer dingen waaraan ik kan zien dat ik wel degelijk gavens heb en of dat nou paranormaal is of niet ik kan dingen die ik andere mensen niet zo snel zie doen........

    Wtf zijn dat voor'n dingen dan?


    I still think of the guitar bible.

    Befree schreef:
    go wauw echt allemaal zo aardig =.= doet mijn leeftijd ertoe...... er zijn nog veel meer dingen waaraan ik kan zien dat ik wel degelijk gavens heb en of dat nou paranormaal is of niet ik kan dingen die ik andere mensen niet zo snel zie doen........


    Zoals wat? :'D


    Your make-up is terrible

    Befree schreef:
    go wauw echt allemaal zo aardig =.= doet mijn leeftijd ertoe...... er zijn nog veel meer dingen waaraan ik kan zien dat ik wel degelijk gavens heb en of dat nou paranormaal is of niet ik kan dingen die ik andere mensen niet zo snel zie doen........


    als je zulke reacties niet wil zet het dan niet op zon site dan kan je het verwachten xD

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 22:26 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Befree schreef:
    go wauw echt allemaal zo aardig =.= doet mijn leeftijd ertoe...... er zijn nog veel meer dingen waaraan ik kan zien dat ik wel degelijk gavens heb en of dat nou paranormaal is of niet ik kan dingen die ik andere mensen niet zo snel zie doen........


    Nou, noem dan eens iets waardoor jij specialer bent dan anderen en zogenaamd paranormaal bent :'D

    Tolkienn schreef:
    (...)

    als je zulke reacties niet wil zet het dan niet op zon site dan kan je het verwachten xD

    The internet's a bitch. Deal with it. :Y)
    *Meeste mensen zullen veel sneller hun mening zeggen omdat het toch niet recht in je gezicht word gezegd. Het is stom, ja, maar oh well. Wat kun je eraan doen.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 22:59 ]

    Dragneel schreef:
    (...)
    The internet's a bitch. Deal with it. :Y)
    Mensen zullen veel sneller hun mening zeggen omdat het toch niet recht in je gezicht word gezegd. Het is stom, ja, maar oh well. Wat kun je eraan doen.

    Als iemand tegen me zou zeggen dat hij / zij paranormaal is door testen uit een meidenblad en een test van het internet zou ik diegene keihard en in zijn of haar gezicht uitlachen. I really don't care.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Befree schreef:
    derk ogilivie doet aan fake dat weet idereen.......

    Oh ja. Derek* wel, maar jij doet een test in de Girlz en weet zeker dat je wel paranormale krachten hebt. :'D


    ars moriendi

    Befree schreef:
    derk ogilivie doet aan fake dat weet idereen.......

    Dat weet niet iedereen. Heel veel mensen geloven er heilig in.


    I still think of the guitar bible.

    *Loopt dit topic uit voordat ze onaardige dingen gaat zeggen*


    Bad decisions make good stories.



    Thanks jongens! Ik heb in weken niet zo gelachen!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als iemand tegen me zou zeggen dat hij / zij paranormaal is door testen uit een meidenblad en een test van het internet zou ik diegene keihard en in zijn of haar gezicht uitlachen. I really don't care.

    Oké, ik geef ook best snel mijn mening.
    * meeste mensen dan. :Y)