• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    Ik lachte vrolijk en keek even rond. Ik vroeg me af welke deur of gang ons naar de interessantste plek zou brengen. Of in dit geval waarschijnlijk de keuken. Dat was waar we drinken zouden kunnen vinden. En daarna moesten we de slaapkamers zien te vinden, aangezien ik mijn koffers daar moest dumpen. Ik vond het helemaal niks als ik ze hier moest gaan laten staan, dus dat ging hem niet worden. "Dus eerst de keuken dan de slaapkamers? Dan hebben we ook meteen iets gedronken." Zei ik. De keuken was waarschijnlijk gewoon de deur waardoor ik de twee andere jongens zag verdwijnen en dat rare meisje, maar oke.


    Mo McDumble
    "Dus eerst de keuken dan de slaapkamers? Dan hebben we ook meteen iets gedronken." Zei hij. 'Ik vind het best', zei ik. 'Denk je dat we allemaal een eigen kamer hebben of samen een delen?', zei ik. Aan de ene kant zou het wel gezellig zijn met alle jongens, maar waarschijnlijk zou ik dan door de mand vallen en daar was ik nog lang niet klaar voor. Raf was wel leuk, maar ik kende hem nog niet zo lang. Bovendien er liepen hier nog meer jongens rond en nog een ander belangrijk feit was dat de kans dat ze allemaal 100% hetero waren heel erg groot. Nauja behalve die ene overduidlijk super gay jongen. Dat was samen met mij al 2 jongens wat 1/3 van de jongens hier was. Niet erg logies dat er nog meer waren.

    Sorry dat het zo lang duurde tot ik reageerde ben de laatste tijd nogal moe


    Dont say why me, say try me

    geeft niet hoor



    Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    Ik stopte heel even met ademen. Nee, dat mocht niet. Ik mocht niet met andere jongens op een kamer slapen. Het mocht van mezelf niet.Als ik met een andere jongen op één kamer zou moeten slapen zou dat een ramp worden. En aangezien niemand erachter mocht komen dat ik homo was, leek dat me niet geweldig. "We zullen heus wel een eigen kamer hebben. Kan bijna niet anders." Zei ik twijfelachtig en slikte even. Ik kon hem niet gaan vertellen dat ik niet met iemand anders op een kamer wilde omdat... Er was dan misschien een andere jongen in dit huis die homo was, het bleef naar. Gewoon omdat je niet wist hoe de andere erop zouden reageren. "Stel dat we op een kamer moeten met iemand anders. Dan zou het ook altijd nog mogelijk zijn om op de bank te gaan liggen." zei ik en gniffelde zacht. Oke, daar ging mijn cover. Dit was niet goed. Iedereen kon horen aan mijn gegniffel dat ik homo was. Nou was ik dat ook, maar toch.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayden Cooper

    Ik glimlach. "Zullen we op zoek gaan naar de anderen? Anders is iedereen al dikke vrienden en zijn wij buitenstaanders. Geloof me, ik kan het weten," zg ik met humor in mijn stem. Ik loop weer naar haar toe. Ik kijk haar recht in haar ogen aan en probeer ze weg te trekken. Het lukt niet echt zo geweldig. Ik kijk naar de grond waardoor ik struikel. Ik val en grijns. "Ik ben lekker hard geflikkerd!" Ze ik grijnzend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Nachtkat reageerd niet, wat moet ik doen?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MindBreaker schreef:
    Jayden Cooper

    Ik glimlach. "Zullen we op zoek gaan naar de anderen? Anders is iedereen al dikke vrienden en zijn wij buitenstaanders. Geloof me, ik kan het weten," zg ik met humor in mijn stem. Ik loop weer naar haar toe. Ik kijk haar recht in haar ogen aan en probeer ze weg te trekken. Het lukt niet echt zo geweldig. Ik kijk naar de grond waardoor ik struikel. Ik val en grijns. "Ik ben lekker hard geflikkerd!" Ze ik grijnzend.


    Mellory Wales "Mell"
    "Ja, is goed waar zullen we naar buiten kijken of iemand daar is?" Vroeg ik hem, terwijl hij struikelde. Ik grinnikte "pas wel op hè JayJay," lachte. Ik liep naar de voordeur, open de hem en keek of Jay mee liep.


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Waar zijn Fabian en Mo?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    In de hal, bij de voordeur


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jayden Cooper

    Ik loop naar de deur, en kom in de hal. Ik zie twee jongens staan. Opeens draait de jongen met de bril zich om. Ik verstijf helemaal. Hij is prachtig van top tot teen. Ik probeer iets te zeggen maar krijg niks uit mijn keel. Ik kijk hulpeloos naar Mel, die bij de deur staat. "Hoi... Ik... Ik ben... Ehh..." Oké wat is mijn naam ook al weer?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Aangezien nachtkat niet reageert iedereen zeg wat voor een kamer je wil dan kiezen we zelf wel hoe de indeling is want ik wil toch echt mijn koffers kwijt en eleya zeg dat je er achter kwam dat ze sliep ofzo en loop naar binnen of zeg dat je dorst heb ofzo idk ga naar binnen en praat met iemand anders xD


    Dont say why me, say try me

    Mij maakt het niet heel veel uit. Maar Fabain wil wel met Mo -I'm being obvious, I know-. En Jordan vindt -bijna- iedereen geweldig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    4 kamers van 3? jongens en meisjes apart?
    iemand anders voorkeur met wie hij/zij op de kamer komt?


    Dont say why me, say try me

    of kamers van 2, dan wil Eleya wel met LouLou
    Maar astjeblieft niet met Chiara, dat wil ik haar niet aandoen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eliza "Eleya" Cast

    Blijkbaar slaapt het meisje, dus loop ik het huis binnen. "hallo" zeg ik aarzelend. "ik-eh, ben Eleya." Ik ben slecht in tegen een groep mensen praten. "wie gaat er mee de slaapkamers zoeken?" Vraag ik. Ik wil van mijn zware koffers af, en daarna wat eten en drinken. Spontaan begin ik te lachen, en ik heb geen idee waarom. "oh, uhm, sorry"


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    of kamers van 2, dan wil Eleya wel met LouLou
    Maar astjeblieft niet met Chiara, dat wil ik haar niet aandoen



    HAHAHAHAHAHAHAHA
    maar oke,
    Zullen we dan vier kamers doen van ieder drie? Zoals BFL al zei...
    En dan bijv:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - McDumble by BigFatLiar
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri

    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Hayden Cameron Mason by BruisesMo

    voor de jongens en dan:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar

    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow
    voor de meiden. Of iets in die richting anyway...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Michelle wil het liefst mer Rosalee ruilen want zij wil juist wel kijken hoe het bij chiara op de kamer is :P

    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - McDumble by BigFatLiar
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri

    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Hayden Cameron Mason by BruisesMo

    voor de jongens en dan:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble

    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow

    zo :)
    een van jullie nog iets aanpassen?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2013 - 22:10 ]


    Dont say why me, say try me