• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    xSkinnyGirl schreef:
    waar speeld het zich eigenlijk af?
    (Los Angeles? Londen? Nederland? Ik weet aleen dat we in een huis zijn waar wen niet uit mogen)


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    slapen de meiden op een kamer en de jongens of zijn er meer mensen over kamers verdeeld?? Daar ben ik benieuwd naar want ik wil Mell's spullen naar haar kamer brengen.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Seaver schreef:
    Jordan Shane McDawn
    Ik wachtte op antwoord van hayden. Ik was er nogsteeds niet uit wat er nou met deze jongen was, maar ik zou erachter komen. Dat wist ik zeker. Ik zou anders echt gek worden. Ik kon er slecht tegen als ik bepaalde dingen niet wist of wat dan ook. Ik draaide me een stukje om toen er een meisje aan kwam lopen. "Umh, hoi. Ik ben Shane. En dit is..." Ik draaide even naar Hayden. Ik wilde hem ook meteen voorstellen, maar ik kon niet veel zeggen. Dat was het. Hij zag er gay uit. Niet dat ik daar problemen mee had, maar toch. Dat was het. "Hayden." Maakte ik mijn zin af en de glimlach op mijn gezicht werd nog groter, iets waarvan ik zelf niet wist dat het mogelijk was. "Umh, bedankt denk ik. Ik, Umh, heb dat wel eens vaker gehoord, maar nog nooit zo direct." Zei ik langzaam en een klein beetje verward. Ik dacht altijd dat ik hyper was, maar dit was zelfs voor mij too Much. Ik keek even van het meisje, Chiara, naar Hayden. Ik slikte moeilijk en stopte mijn handen in mijn zakken. "Umh, ja. Hayden. Wil je iets drinken? Dan kunnen we misschien samen opzoek naar de keuken. En misschien kan je me dan alsnog antwoord geven op de vraag wat je ervan zou vinden als er alleen maar jongens in dit huis zouden zitten?" Vroeg ik zacht aan Hayden. "Natuurlijk mag jij ook wel mee. Maar ik weet niet of je gewoon zoveel mogelijk mensen eerst gedag wil zeggen." Zei ik schouder ophalend. Ik wist echt niet waarom ik me opeens zo awkward voelde. Of was dat normaal als een meisje je uit het niets hot noemde? Waarschijnlijk niet, maar toch. Ik wist het niet.


    Hayden Cameron Mason
    In gedachten verzonken kijk ik voor me uit, het idee van een huis met alleen maar jongens leek me ongelooflijk... Sexy, zolang ze allemaal gay waren natuurlijk. Ik zucht stilletjes bij deze gedachte en probeer het glimlachje dat door wil breken op mijn gezicht te onderdrukken.
    'Goed idee, ik heb best dorst,' zeg ik dan tegen Shane, 'Zouden ze koffie hebben? Ik heb echt koffie nodig na zo'n lange autorit.' Ik kijk in het rond, opzoek naar een logische plek waar de keuken zich zou kunnen bevinden en hoop dat de koffieautomaat een beetje redelijk is. Nu de gedachte aan koffie zich eenmaal aan me op heeft gedrongen krijg ik het niet meer van me af en ik wil het liefste zo snel mogelijk een beker van het warme, donkerbruine goedje door mijn keel gieten.
    'Over jouw vraag,' zeg ik dan zachtjes, zodat Chiara het hopelijk niet opvangt. 'Alleen maar jongens lijkt me niet erg, jongens kunnen best prettig zijn om mee om te gaan, maar er moet natuurlijk wel rekening gehouden worden met verschillende geaardheden. Anders kunnen er erg awkward situaties ontstaan.' Ik grijns een beetje en verhef mijn stem dan iets. 'Zullen we dan opzoek gaan naar een keuken?' Ik pak de klink beet van de dichtst bijzijnde deur en trek deze open, een kleine ruimte gevuld met schoonmaakspullen verschijnt.
    'Nou, dat is duidelijk geen keuken, behalve als je zeepsop wilt gaan drinken,' zeg ik grappend. Ik kan me zelf wel voor mijn kop slaan, wat een stomme grap. 'Nu de echte keuken,' zeg ik dan snel.

    Whow gelijk twee pagina's erbij ^^


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Chiara Bella Love.


    Ik trek Jordan mee naar het kofie apparaat naar Hayden. Ik kijk even rond omtekijken of er meer meisje zijn. Over welke vraag. Ik val stil en kijk Hayden nieuwsgierig aan. Wat een rotzooi hij had het toch niet over mij? ''Iedereen hier weet al dat je home bent en dat is bevestigd door je uiterlijk'' Spottend kijk ik hem aan. Het was toch duidenlijk te zien. En helaas ben ik een enorme flapuit en zeg ik vaak wat ik denk. Nadat ik dat heb gezecht ga ik dichterbij hem staan ''Je kan gewoon zeggen dat je liever met jongens gaat'' ik trek me weer terug. Zelfvoldaan kijk ik Hayden aan. Wat een homo. Naja geen homo hij is een homo dus ja.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    QUIZLET!! IK DACHT DAT IK JE KWIJT WAS :(


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    QUIZLET!! IK DACHT DAT IK JE KWIJT WAS :(


    IK OOK! IK HEB JE GEMIST MIJN LIEFSTE WEBSITJE EVER! IK HOU ZO VEEL VAN JE! LAAT ME NOOIT MEER ALLEEN! HOOR JE ME? NOOIT MEER!


    Dont say why me, say try me

    Seaver schreef:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    "Mijn moeder kan overdrijven. Maar we nemen liever geen onnodige risico's." Mompel ik. Het was zo, ze wist namelijk niks zeker. Nou wist ik ook bijna nooit iets honderd procent zeker. Misschien vond mijn vader het niet het einde dat ik gay ben, maar om dat te weten moest ik het hem eerst vertellen. "En ik denk dat iedereen wel eens onnodige spullen meeneemt. En ik moet toegeven dat mijn koffers nog maar net dicht konden en dat alles lucht dicht verpakt is zodat er meer in de koffer kon dan eigenlijk mogelijk is." Ik lachte even en haalde een hand door mijn haar. Met een kleine glimlach keek ik naar de koffers, waarvan ik niet meer precies wist wat erin zat, omdat ze al een week klaar stonden. Ik had ze eerst duizend keek in- en uitgepakt om te kijken hoe ik zoveel mogelijk spullen mee kon nemen, maar was zo blij geweest toen ze mooi stonden te zijn net achter onze bank. "Ik denk dat ik zo even rond ga kijken wat er allemaal te zien is in het huis voor ik mijn koffers in mijn kamer ga zetten. Ik weet niet of je meegaat of hier blijft om te kijken wie er zo nog meer binnenkomt... Maar het zou leuk zijn als je even meegaat kijken. Niet dat ik je dwing natuurlijk, maar toch." Stamelde ik een beetje. Ik had normaal kunnen doen. Nee wacht, dat kon ik niet, want ik was een moron. Dit had ik altijd als ik bij jongens in de buurt kwam en het was niet handig. Alles wat ik zei klonk stom of raar.


    door de downtijd niet gereageerd ga het morgen na school doen (vandaag bij jullie)


    Dont say why me, say try me

    Mo McDumble
    "Ik denk dat ik zo even rond ga kijken wat er allemaal te zien is in het huis voor ik mijn koffers in mijn kamer ga zetten. Ik weet niet of je meegaat of hier blijft om te kijken wie er zo nog meer binnenkomt... Maar het zou leuk zijn als je even meegaat kijken. Niet dat ik je dwing natuurlijk, maar toch". hij stammelde een beetje. Ik glimlachte even. 'Tuurlijk ga ik mee, ik wel het ook wel zien', zei ik. Ik vroeg me trouwens af of we in de zelfde kamer zaten. 'Overigens ik heb dorst, ik heb wel zin in chocolademelk. Zullen we zoeken of we dat ergens kunnen krijgen?', zei ik.

    Niet al te lang, zit op school. Mitch komt later ook nog, maar ik wacht nog even of ik een geschikt moment zie :) Overigens Nachtkat deze vraag is al vaaker gesteld: hoe zit het met de kamer indeling?


    Dont say why me, say try me

    Eliza "Eleya" Cast
    Mijn ouders hebben me veel te vroeg afgezet, en de oprit is enorm. Ik loop al een half uur, en eindelijk zie ik het huis in de verte. Mijn grootste koffers sleep ik achter me aan, en de kleine ligt er boven op. En ja, die valt er wel eens van af.
    Eindelijk sta ik voor de poort, en die zwaait open. De deur van het huis staat open, en ik zie een paard staan, met daar onder een meisje. Ik besluit dat ik ga proberen vrienden met haar te worden. Ik moet toch ergens beginnen? Ik laat me met mijn rug tegen een boom aanzitten, tegenover het meisje. Ik doe blijkbaar zo zacht dat ze me niet hoort. Of ze slaapt. Ik bekijk haar eens goed, en zie dat de redelijk knap is, ze heeft kort, donker haar, en een krachtige neus. "eeh, hoi?" Zeg ik. Ik hoop maar niet dat ze schrikt van mijn roze haar, en fel blauwe ogen -lenzen natuurlijk-. Of misschien juist wel....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    -

    [ bericht aangepast op 5 maart 2013 - 22:05 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    (Sorry, tripel post)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 17:47 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Tripel post, omdat mijn Quizlet nog een beetje faalt)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 18:03 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    (Sorry dat ik zo laat pas reageer, mijn quizlet flipte 'm helemaal
    Ik wist niet echt dat ze niet wisten dat het een programma wa dus mijn eerste post kun je gewoon negeren (: )

    Jayden Cooper

    Ik zucht als Ian me roept om naar het huis te gaan. Ik moet er blijkbaar heen en daar blijven. Dat is alle informatie en daarna stopt hij ermee, met het vertellen. Op zich is het wel fijn om even we te zijn, maar ik maak me zorgen om de rest. Ik ben gay, en word gewoon te vaak verliefd. De helft van de keren zeg ik er niks van omdat ik dan meestal zolang gepest word tot ik naar een andere school ga. Ik probeer al jaren Ian over te halen me naar een of andere school voor homo's te sturen. Dan hoef ik daa nou eenmaal niet bang voor te zijn. "Jay! Kom nou! Je gaat het heus wel leuk vinden.!" Ik ren naar hem toe. De hele rit zeggen we noem tegen elkaar. Ik ben boos omdat op de radio een of andere gast homo's zit te beledigen. Snel schakel ik om naar een andere zender en zing zachtjes mee met het liedje. Eenmaal aangekomen ren ik meteen naar binnen. Ik zie niemand en ga daarom maar ergens zitten.

    (Iemand voor Jay?)


    Spoiler alert: you will save yourself

    MindBreaker schreef:
    (Sorry dat ik zo laat pas reageer, mijn quizlet flipte 'm helemaal
    Ik wist niet echt dat ze niet wisten dat het een programma wa dus mijn eerste post kun je gewoon negeren (: )

    Jayden Cooper

    Ik zucht als Ian me roept om naar het huis te gaan. Ik moet er blijkbaar heen en daar blijven. Dat is alle informatie en daarna stopt hij ermee, met het vertellen. Op zich is het wel fijn om even we te zijn, maar ik maak me zorgen om de rest. Ik ben gay, en word gewoon te vaak verliefd. De helft van de keren zeg ik er niks van omdat ik dan meestal zolang gepest word tot ik naar een andere school ga. Ik probeer al jaren Ian over te halen me naar een of andere school voor homo's te sturen. Dan hoef ik daa nou eenmaal niet bang voor te zijn. "Jay! Kom nou! Je gaat het heus wel leuk vinden.!" Ik ren naar hem toe. De hele rit zeggen we noem tegen elkaar. Ik ben boos omdat op de radio een of andere gast homo's zit te beledigen. Snel schakel ik om naar een andere zender en zing zachtjes mee met het liedje. Eenmaal aangekomen ren ik meteen naar binnen. Ik zie niemand en ga daarom maar ergens zitten.

    (Iemand voor Jay?)


    Mellory wilt wel met Jay praten. Is hij homo?


    live your life, it is beautiful as it is!

    (Nee, bi, en waar is Mallory?)

    [ bericht aangepast op 6 maart 2013 - 18:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself