• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Jordan Shane McDawn
    Ik lachte even. Het enthousiasme was in ieder geval geen probleem. Ik was allang blij dat ik niet de enige was die zo enthousiast was. Ik was ook best blij dat hij me Shane ging noemen. Gewoon omdat ik er door de haren heen gewend aan was geraakt en het heel raar zou zijn om Jordan genoemd te worden. Mijn vader had de naam Jordan bepaald, en mijn moeder Shane. Tenminste dat was mij altijd verteld. "Nee, ik heb al een meisje buiten zien liggen. Het zou echt een ramp worden als er geen meisjes zouden zijn. Ik bedoel..." Ik wist zelf geeneens wat ik bedoelde. Al sinds mijn twaalfde vroeg ik mij af of ik wel op meisjes viel en ik was tot de conclusie gekomen van wel. Maar toch, de gedachte bleef door mijn hoofd spoken. Ik schudde mijn hoofd even om de gedachte uit mijn hoofd te bannen en keek de jongen weer vrolijk aan. "Al zou er niks mis zijn met een aantal weken doorbrengen met alleen maar jongens. Het zou eigenlijk wel leuk zijn." Ik was altijd al veranderlijk geweest. En dat was iets wat nooit ging veranderen. Ik was gewoon een wispelturig persoon, ja dat was het. "Maar gewoon omdat ik nieuwsgierig ben. Wat zou je ervan vinden als er alleen maar jongens zouden komen?" Ik keek even van hem naar de jongen met krullen die duidelijk geen interesse had om met ons te praten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eliza "Eleya" Cast

    Met mijn armen over elkaar zit ik mokkend in de auto. We rijden al een uur, en ik heb te lang stil gezeten. Ik zoek in mijn tas naar wat te drinken, en ik vind een fles cola. Als ik de fles open draai schuimt het schuim uit het flesje, en druipt het op de bekleding van de auto. "Mijn gód Eliza, ruim dat eens heel snel op!" Zegt mijn moeder, en ze geeft me een doekje aan. "mijn mooie bekleding!" Jammert mijn vader. "ach, stel je niet aan." Fluister ik, en ik hoop dat hij het niet heeft gehoord. Gelukkig ben ik zo meteen van ze af.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Mellory Wales

    De bus stopte en de deuren gingen open. Ik liep naar buiten en zag het grote huis. "Hoer moet ik volgens mij zijn" mompelde ik in mezelf. Ik deed een hek open en liep naar binnen. "HALLO??!!" Riep ik door het huis. Ik zette mijn tas neer en ging opzoek naar andere mensen. Ik liep naar buiten en zag daar twee mensen bij een paard staan. Ik liep naar ze toe en stelde me voor "Hoi!!!!! Ik ben Mellory en wie zijn jullie?" Vroeg ik hen. Ik weet het klinkt kinderachtig maar ja zo ben ik ook wel.


    live your life, it is beautiful as it is!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 22:56 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Chiara Bella Love

    Raar kijk ik naar het meisje dat metteen naar binnen loopt. Dan valt me blik op een jongen. ''Oow Damn die is Hot'' ik lik mijn lippen af. Hij staat met een andere jongen te praten. ''Sorry, maar ik moet even weg'' zeg ik onschuldig tegen het meisje tegenover me. Ik wacht niet op haar antwoord en loop rechtstreeks naar de jongen toe. Ik hoorde lichtjes het onderwerp meisjes en jongens vallen. ''Zo wie ben jij ik ben Chiara Bella Love en jij bent echt hot'' Ik kijk de jongen vrolijk aan. ''Mensen zeggen vaak dat ik zeg wat ik denkt en dat ik hyper ben maar dat vind jij toch niet'' hyper kijk ik de jongens voor me aan. Hee wacht jongens. Ik had eigenlijk alleen maar aandacht voor de jongen voor me maar deze leek echt op een homo. Wauw hoeveel gays zijn in dit huis. Ik laat mijn blik even op zijn kleren vallen. Totally Gay. '''Ben jij gay? Wat zijn er toch veel gay mensen hier sheesje. Hoe heet je''

    @Seaver jou jongen. en die van @Bruises

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 23:02 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    iemand voor Mell om te kletsen (het liefst een hotte jongen


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jordan Shane McDawn
    Ik wachtte op antwoord van hayden. Ik was er nogsteeds niet uit wat er nou met deze jongen was, maar ik zou erachter komen. Dat wist ik zeker. Ik zou anders echt gek worden. Ik kon er slecht tegen als ik bepaalde dingen niet wist of wat dan ook. Ik draaide me een stukje om toen er een meisje aan kwam lopen. "Umh, hoi. Ik ben Shane. En dit is..." Ik draaide even naar Hayden. Ik wilde hem ook meteen voorstellen, maar ik kon niet veel zeggen. Dat was het. Hij zag er gay uit. Niet dat ik daar problemen mee had, maar toch. Dat was het. "Hayden." Maakte ik mijn zin af en de glimlach op mijn gezicht werd nog groter, iets waarvan ik zelf niet wist dat het mogelijk was. "Umh, bedankt denk ik. Ik, Umh, heb dat wel eens vaker gehoord, maar nog nooit zo direct." Zei ik langzaam en een klein beetje verward. Ik dacht altijd dat ik hyper was, maar dit was zelfs voor mij too Much. Ik keek even van het meisje, Chiara, naar Hayden. Ik slikte moeilijk en stopte mijn handen in mijn zakken. "Umh, ja. Hayden. Wil je iets drinken? Dan kunnen we misschien samen opzoek naar de keuken. En misschien kan je me dan alsnog antwoord geven op de vraag wat je ervan zou vinden als er alleen maar jongens in dit huis zouden zitten?" Vroeg ik zacht aan Hayden. "Natuurlijk mag jij ook wel mee. Maar ik weet niet of je gewoon zoveel mogelijk mensen eerst gedag wil zeggen." Zei ik schouder ophalend. Ik wist echt niet waarom ik me opeens zo awkward voelde. Of was dat normaal als een meisje je uit het niets hot noemde? Waarschijnlijk niet, maar toch. Ik wist het niet.


    We've lived in the shadows for far too long.

    ThisIsMeNow schreef:
    iemand voor Mell om te kletsen (het liefst een hotte jongen


    je moet het niet zo pushen geloof me het komt vanzelf! je lijkt wel alsof je deperate bent om in een verhaal met iemand die leuk iste praten omdat je het in het echt ook niet doet (niet slecht bedoelt!) overigens ik reager zo en seaver ik reager op jou gay persoontje :3


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    (...)

    je moet het niet zo pushen geloof me het komt vanzelf! je lijkt wel alsof je deperate bent om in een verhaal met iemand die leuk iste praten omdat je het in het echt ook niet doet (niet slecht bedoelt!) overigens ik reager zo en seaver ik reager op jou gay persoontje :3



    Yay, nu is fabien ook blij^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mo McDumble
    Verveeld zat ik op mijn telefoon te spelen in de limo. Het was trouwens een achterlijk groot gevaarte en ik had het uit mijn ouders hun hoofd proberen te praten om me hier in te laten gaan, maar nee ik moest en zou hierdoor gebracht worden. Overigens moest ik mijn telefoon zometeen hier laten, aangezien we niet in contact mochten komen met de buiten wereld. Niet dat het me iets uit maakte, de enige die ik zou willen contacteren waren mijn ouders. We kwamen eindelijk aan en ik legde mijn telefoon op de bank neer. De chauffeur deed het portier voor me open en ik klom uit de limo. Het liefste zou ik nu gewoon mijn spullen pakken, maar uiteraard hadden mijn ouders er voor gezorgt dat mijn chauffeur de spullen ook naar binnen zou brengen. Ik zuchte en zette mijn bril recht. En liep richting de ingang. Buiten zat een meisje, maar ik wou eerst naar binnen. Ik trok de deur open en mijn chauffeur zette mijn koffers -wat er toch wel een heel erg veel waren- op de grond neer. Ik hoopte dat ik er niet gay of anders uit zag. Ik had serieus uren besteed aan mijn outfit en haar. De reden dat ik zoveel koffers had was waarschijnlijk omdat ik zoveel kleren had. 'Het is goed zo je kunt gaan', zei ik tegen de chauffeur. Ik keek om heen en zag een jongen met een oorbeltje in staan. Hij zag er schattig uit. Niet aan denken! Iets verderop stond een duidelijk gay jongen waarvan ik beter uit de buurt kon blijven omdat ik anders mezelf verade, een heel hyper meisje en een niet slecht uitziende andere jongen. Maarja ik moest weg bij die gay jongen blijven dus ik ging naar de andere. 'Hoi ik ben mo en jij?' vroeg ik. Wat een afgezaagd zinnetje eigenlijk! Stom van me, nauja te laat om het te veranderen.

    kort feitje Mo Mcdumble zijn achternaam is ondstaan doordat ik aan harry potter dacht. Daardoor dat gebeurde dacht ik aan dumbledor dus toen kwam McDumble

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 23:51 ]


    Dont say why me, say try me

    BigFatLiar schreef:
    Mo McDumble
    Verveeld zat ik op mijn telefoon te spelen in de limo. Het was trouwens een achterlijk groot gevaarte en ik had het uit mijn ouders hun hoofd proberen te praten om me hier in te laten gaan, maar nee ik moest en zou hierdoor gebracht worden. Overigens moest ik mijn telefoon zometeen hier laten, aangezien we niet in contact mochten komen met de buiten wereld. Niet dat het me iets uit maakte, de enige die ik zou willen contacteren waren mijn ouders. We kwamen eindelijk aan en ik legde mijn telefoon op de bank neer. De chauffeur deed het portier voor me open en ik klom uit de limo. Het liefste zou ik nu gewoon mijn spullen pakken, maar uiteraard hadden mijn ouders er voor gezorgt dat mijn chauffeur de spullen ook naar binnen zou brengen. Ik zuchte en zette mijn bril recht. En liep richting de ingang. Buiten zat een meisje, maar ik wou eerst naar binnen. Ik trok de deur open en mijn chauffeur zette mijn koffers -wat er toch wel een heel erg veel waren- op de grond neer. Ik hoopte dat ik er niet gay of anders uit zag. Ik had serieus uren besteed aan mijn outfit en haar. De reden dat ik zoveel koffers had was waarschijnlijk omdat ik zoveel kleren had. 'Het is goed zo je kunt gaan', zei ik tegen de chauffeur. Ik keek om heen en zag een jongen met een oorbeltje in staan. Hij zag er schattig uit. Niet aan denken! Iets verderop stond een duidelijk gay jongen waarvan ik beter uit de buurt kon blijven omdat ik anders mezelf verade, een heel hyper meisje en een niet slecht uitziende andere jongen. Maarja ik moest weg bij die gay jongen blijven dus ik ging naar de andere. 'Hoi ik ben mo en jij?' vroeg ik. Wat een afgezaagd zinnetje eigenlijk! Stom van me, nauja te laat om het te veranderen.

    kort feitje Mo Mcdumble zijn achternaam is ondstaan doordat ik aan harry potter dacht. Daardoor dat gebeurde dacht ik aan dumbledor dus toen kwam McDumble


    wie is dat meisje? :$


    live your life, it is beautiful as it is!

    Chiara is binnen met Hayden en Jordan


    Dont say why me, say try me

    - Fabian Raphael Young "Raf, Young"
    Ik bleef op afstand van de jongens. Gewoon om er zeker van te zijn dat ze niks zouden merken tot ik erachter was wat ze van gays vond. Ik moest wel toegeven dat een van de twee er aardig gay uitzag. Toch liet ik mezelf niet gek maken. Hoe groot was de kans dat er hier nog meer gays waren? Ik wist het niet. Ik hoorde een stem, die zichzelf voorstelde. Nou het was niet de stem, maar iemand, natuurlijk. "Oh. He, ik ben raf. Of Raphael eigenlijk, mar Raf is prima." Zei ik nerveus. De jongen die er stond was vrij schattig en eerlijk gezegd? Ook heel erg knap. Ik had mezelf nog zo beloofd uit de buurt te blijven van leuke jongens. Voor heel even had ik niet door dat ik aan het staren was. "Leuk je te ontmoeten. Altijd leuk om nieuw mensen te ontmoeten." Zei ik. Ik keek even schuin naar de koffers achter hem. Het waren er aardig veel, heel veel. Maar wie was ik omdat te zeggen, aangezien ik zelf net drie koffers naar binnen had gesleept. En dan hadden we nog mijn weekend tas, maar er waren zoveel spullen die ik niet achter kon laten. Ik was echt te gehecht aan mijn spullen. Wat was ik weer materialistisch. Ik kon me elf wel uitkotsen. Ik zuchtte zacht en keek Mo aan. "Waar kom je vandaan? Altijd leuk om te weten." Vroeg ik zachtjes.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mo McDumble
    'Ook leuk jou te ondmoeten raf', zei ik. Hij keek naar de koffers achter me en ik bloosde een beetje. Het waren er namelijk 7 grote 2 kleine en een rugtas vol spullen. 'Ik kom uit New York, maar ik reis nogal eens. Ik heb ook gewoon een huis in nederland en frankrijk en nog wel meer plaatsen. Mijn ouders zijn een beetje verslaafd aan geldverspillen geloof ik. Waar kom jij vandaan dan?', ze ik. Ik dacht na over de kleren die ik bij me had, mischien had ik toch wat minder mee moeten nemen. Toch was dit nog lang niet de helft van mijn klerenkast. Ik zuchte en keek Raf vragen aan. Hij moest nog andwoorden namelijk.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2013 - 0:13 ]


    Dont say why me, say try me

    Chiara Bella Love

    Ik trok de jongen vrolijk een meter verderop. ''Oow laat maar ik zie dat er nog meer gaymensjes bij zijn gekomen. Altijd leuk toch?'' glimlachend kijk ik de jongen aan. Ik wil wel weten welke slaapplek ik heb. Tot nu toe heb ik nog maar 1 meisje gezien maar zeg mij niet dat er maar 2 meisjes en 5 jongens hier komen wonen. Dan word het gewoon een YOLO partyy.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,