• Het is weer zover, er is een nieuwe Big Brother! twaalf jongens en meisjes worden in een huis gestopt waar overal behalve in de badkamer en de wc camera's hangen. Dat ze gefilmd worden weten ze niet, en daarom is iedereen gewoon zichzelf.
    Ze zullen verschillende opdrachten moeten vervullen waarmee ze dingen als extra geld voor eten kunnen krijgen.
    Eten kunnen ze bestellen op internet één keer in de week op vrijdag, zodat het zaterdag kan worden bezorgd. Dit gaat zo: De jongeren gaan allemaal naar de woonkamer toe terwijl de bezorgers het eten en drinken brengen.



    Jongens:
    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - Hayden Cameron Mason by Bruises
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri
    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Mo McDumble by BigFatLiar


    Meisjes:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow



    Regels van het huis:

    1. Communicatie met de buitenwereld is volkomen verboden, en als dat wel gebeurd, lig je eruit.
    2. Heb respect voor elkaar! Iedereen is hier gelijk.
    3. Je mag overal komen, maar wel binnen de hekken.


    Regels van de RPG:

    Houd de RPG netjes; geen scheldwoorden, onderdrukking, etc...
    Minimaal drie regels.
    Alleen je eigen personage besturen!
    Naam van de personage boven de post plz, dat voorkomt verwarring.
    Meld het alsjeblieft als je afwezig bent voor langer dan twee dagen zodat andere daar rekening mee kunnen houden.
    Als je iets wilt zeggen tijdens het spel, gebruik dan een spoil.
    Rollen/praattopic

    [ bericht aangepast op 3 maart 2013 - 21:42 ]


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Rosalee Emeli Brooks. Rose, Eyes.
    Zuchtend sleep ik mijn zware koffers naar de grote voordeur. Op het vliegveld was mijn bagage kwijt geraakt en daardoor had ik enorm lang moeten wachten. Met uiteindelijk een groot aantal medewerkers en een hoop stress waren mijn koffers gevonden. Ik duwde een pluk van mijn lange lichtblonde haar achter mijn oor en mijn knalgroene ogen, wat zo kenbaar aan me is en waaraan iedereen me herkent, glijden over de masiefhouten deur voor ik naar binnen stap. Binnen hoor ik een aantal stemmen. Logisch, door mijn vertraging was ik waarschijnlijk de laatste. Ik besloot eerst mijn koffers naar mijn kamer te brengen, maar wist niet waar die zich bevond. Dan maar iemand aanspreken. Ik zette mijn zonnebril van mijn neus op mijn hoofd zodat mijn opvallende groene ogen zichtbaar werden en begaf me met koffers en al naar de keuken. Daar zag drie jongeren zitten. 'Hoi!' groette ik ze vrolijk, waarna mijn mondhoeken zich in een aantrekkelijke glimlach vormden. Wel met die afschuwelijke kuiltjes in mijn wangen, maar daar gaf ik op het moment vrij weinig om.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 14:13 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ow My Gosh, sorry guys, wat gaat dit snel O.O
    Ik had echt een heel... bijzonder weekend ^^
    Dus vandaar dat ik niet echt gereageerd heb
    Sorry sorry sorry sorry
    Anywayz what happend? Wat is er het laatste bij/tegen/rondom Hayden gebeurd? Dan kan ik daar op inspringen
    Sorry sorry sorry


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Bruises schreef:
    Ow My Gosh, sorry guys, wat gaat dit snel O.O
    Ik had echt een heel... bijzonder weekend ^^
    Dus vandaar dat ik niet echt gereageerd heb
    Sorry sorry sorry sorry
    Anywayz what happend? Wat is er het laatste bij/tegen/rondom Hayden gebeurd? Dan kan ik daar op inspringen
    Sorry sorry sorry


    Volgens mij staat hij in de keuken met Jordan, Chiara en waren ze tegen hem aan het praten. Rosalee is net aangekomen en is nu ook bij de 3 komen staan (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Pebble schreef:
    (...)

    Volgens mij staat hij in de keuken met Jordan, Chiara en waren ze tegen hem aan het praten. Rosalee is net aangekomen en is nu ook bij de 3 komen staan (:


    Owkii dat zoek ik dan ff op en dan ga ik een zo lang mogelijke post schrijven om het goed te maken ^^


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love


    Geeft niet hoor bruises^^ we zijn blij dat je terug bent. Je heb niet veel gemist. We hebben alleen bepaald dat het 27 mei is en dat dit de kamer indeling is:

    - Fabian Raphael Young "Raf, Young" by Seaver
    - McDumble by BigFatLiar
    - Nicholas Wright "Nick" by Cherri

    - Jordan Shane McDawn by Seaver
    - Jayden Matthew Cooper "Jay" by MindBreaker
    - Hayden Cameron Mason by BruisesMo

    voor de jongens en dan:
    - Loulou Veldenborgh "Lou" by nachtkat
    - Eliza Cast "Eleya" by xSkinnyGirl
    - Rosalee Emeli Brooks "Rose, Eyes" by Pebble

    - Michelle Amelia Pond "Mitch" by BigFatLiar
    - Chiara Bella Love "Kiki" by DamnBieber
    - Mellory Wales "Mell" by ThisIsMeNow [

    Verder hebben we hier de laatste reacties van Jordan en Chiara. Die van pebbles staat op de deze bladzijde^^


    Seaver schreef:
    Jordan Shane McDawn
    Het was een tijdje stil. Normaal hield ik niet van stiltes. Ze voelde altijd zo onnatuurlijk en awkward, maar dit viel nog best wel mee. Hij was waarschijnlijk gewoon aan het denken. Dat gaf mij ook een paar seconde om te denken. Wat nou als? Ik ging er vanuit van niet, maar ja. Er was altijd die. Nee. Het rare was dat ik mijn gedachtegang nooit echt afmaakte. Ik dacht alweer aan iets nieuws voor mijn gedachtes zich echt gevormd hadden. "Oh, ik ben oninteressant. 17 jaar aan oninteressantheid, als dat al een woord is. Waarschijnlijk niet. Ik hou er gewoon van om heid achter woorden te zetten." Zei ik met een kleine glimlach. Ik hoopte dat hij mij niet raar zou vinden, maar ging er eigenlijk vanuit van wel. Ik was allang blij dat hij me aardig vond. Het was een hele opluchting dat er tenminste één iemand in dit huis was die dat vond. En dan ook nog eens iemand die ik ook aardig vond. Ik naam nog een slok cola en keek even voor me uit. "Laten we Egon en met hoe we hier gekomen zijn." Stelde ik voor. Het leek me een goed begin. Gewoon omdat dat was wat ervoor gezorgd had dat we elkaar überhaupt ontmoet hadden.


    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    ''Oke dan niet''. Eigenlijk kwam ik hier alleen maar staan om te horen waar Jordan en Hayden het over zouden hebben. En ja ik wiswt natuurlijk dat ik gewoon sexy ben maar dat probeert hij te vermijden door te zeggen dat ik onbeleefd ben. Ik bedoel ik onbeleefd? Ik zeg gewoon wat ik denk. Net zoals Hayden nooit voor iemand zal veranderen zal ik dat ook nooit doen. Maar het meest van de tijd ben ik vrolijk hoor. Ik ga weer naast Hayden en Jordan staan. ''Leuk gesprek gehad'' zeg ik doelend op het woord gesprek.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 22:19 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Jordan Shane McDawn
    Het was een tijdje stil. Normaal hield ik niet van stiltes. Ze voelde altijd zo onnatuurlijk en awkward, maar dit viel nog best wel mee. Hij was waarschijnlijk gewoon aan het denken. Dat gaf mij ook een paar seconde om te denken. Wat nou als? Ik ging er vanuit van niet, maar ja. Er was altijd die. Nee. Het rare was dat ik mijn gedachtegang nooit echt afmaakte. Ik dacht alweer aan iets nieuws voor mijn gedachtes zich echt gevormd hadden. "Oh, ik ben oninteressant. 17 jaar aan oninteressantheid, als dat al een woord is. Waarschijnlijk niet. Ik hou er gewoon van om heid achter woorden te zetten." Zei ik met een kleine glimlach. Ik hoopte dat hij mij niet raar zou vinden, maar ging er eigenlijk vanuit van wel. Ik was allang blij dat hij me aardig vond. Het was een hele opluchting dat er tenminste één iemand in dit huis was die dat vond. En dan ook nog eens iemand die ik ook aardig vond. Ik naam nog een slok cola en keek even voor me uit. "Laten we Egon en met hoe we hier gekomen zijn." Stelde ik voor. Het leek me een goed begin. Gewoon omdat dat was wat ervoor gezorgd had dat we elkaar überhaupt ontmoet hadden.


    DamnBieber schreef:
    Chiara Bella Love

    ''Oke dan niet''. Eigenlijk kwam ik hier alleen maar staan om te horen waar Jordan en Hayden het over zouden hebben. En ja ik wiswt natuurlijk dat ik gewoon sexy ben maar dat probeert hij te vermijden door te zeggen dat ik onbeleefd ben. Ik bedoel ik onbeleefd? Ik zeg gewoon wat ik denk. Net zoals Hayden nooit voor iemand zal veranderen zal ik dat ook nooit doen. Maar het meest van de tijd ben ik vrolijk hoor. Ik ga weer naast Hayden en Jordan staan. ''Leuk gesprek gehad'' zeg ik doelend op het woord gesprek.


    Hayden Cameron Mason
    Ik wil net antwoord geven op Shanes vraag als Chiara weer binnen komt. Ik zucht chagrijnig en wissel een blik met Shane.
    'Heb je haar weer,' mime ik naar hem. Dan wend ik me tot Chiara en kijk haar gemaakt vrolijk aan.
    'Een heerlijk gesprek, we hadden het net over hoe we hier terecht zijn gekomen, heel voorspelbaar onderwerp natuurlijk, maar wel interessant.' Ik plak een glimlach op mijn gezicht en ga dan vrolijk verder. 'Hoe ben jij hier eigenlijk terecht gekomen?' Ik probeer met deze vraag de aandacht van mij af te leiden. Ik heb namelijk niet veel zin om deze vraag te beantwoorden. Ik sluit mijn ogen even en denk terug aan die dag, die dag waar iedereen me verliet en ik achter bleef. Mijn ouders wilden op vakantie en hadden niet gerekend op het feit dat ik ook nog thuis zou zijn. En al mijn vrienden waren weg, zelfs Rose, die mij in alles had gesteund. We zouden samen naar New York gaan en raad eens wie niet toegelaten werd. Juist, ik dus. Zij ging en ik bleef. Ik zucht zachtjes en besluit dat ik er niet te veel over moet zeggen, ik wil niet zielig overkomen. Een ander besluit volgt dit eerste, ik zou Rose eens moeten opzoeken in haar flatje in New York. Ze vind het er geweldig, maar ik heb nog steeds niet de moed gehad haar op te zoeken en mezelf te confronteren met de harde feiten. Na dat bezoek zou ik zelf een studie zoeken. Nu eerst maar eens dit overleven. Terwijl ik wacht op antwoord van Chiara kijk ik de keuken rond. Ik zie een lijst op de koelkast hangen en als ik me niet vergis is het de kamerindeling.
    'Hé, guys. De kamerindeling hangt daar,' zeg ik dan, wijzend op de koelkast. Ineens kwam er een meisje binnen vallen. Haar prachtige groene ogen vielen me meteen op. Whow, ik had nog nooit iemand gezien met zulke ogen.
    'Hallo,' begroet ik haar, waarna ik van het aanrecht afspring en haar mijn hand toereik, 'Ik ben Hayden.'

    [ bericht aangepast op 10 maart 2013 - 22:32 ]


    Carpe Diem ~ Live Laugh Love

    Jordan Shane McDawn
    Ik lachte even zacht toen ik Hayden's gezicht zag. Zo te zien was ik niet de enige die tot nu toe niet weg van haar was. Ik vond het vooral jammer dat ik nu waarschijnlijk geen antwoord ging krijgen op mijn vraag, aangezien ik wel oprecht geïnteresseerd was. Normaal was ik niet zo geïnteresseerd in andere jongens, maar dit was anders. Ik wist ook niet waarom. Ik keek even naar de koelkast waar een briefje op hing. "Heb ik daar serieus overheen gekeken toen ik wat drinken pakte?" Mompelde ik. Soms was ik echt ze oplettend als maar kon hoor, vooral op dit soort momenten. Ik pakte het briefje en zag in mijn ooghoeken hayden zichzelf voorstellen aan een meisje. Na haar prachtige ogen gezien te hebben ging er een steek van jaloezie door mij heen. Ik was totaal niet snel jaloers, maar dit was duidelijk een uitzondering. Ik hield het briefje stevig vast en liep richting het meisje. "En ik ben Jordan. Leuk je te ontmoeten." Zei ik en stak ook mijn hand uit. Nadat ik haar hand geschud had pakte ik het briefje er weer bij. "He, kijk. Ik zit met jou op een kamer. En iemand die Nick heet." Zei ik vrolijk en draaide me om naar Chiara. "En jij zit met ene Michelle en Mellory." Ik keek even lachend naar het papiertje en gaf het aan het meisje. Zij wilde waarschijnlijk ook wel even kijken naar het lijstje. Ik was tevreden ermee. Ik had dan geen eigen kamer, maar het kon altijd erger toch? Ik keek even ik de richting van een ander meisje. Hoe kon ik iemand met roos haar over het hoofd zien? Misschien was ik onnatuurlijke haarkleuren gewend dankzij mijn beste vriendin... Ach ja, ik wist het niet. Het was wel stom van me. "En jij bent? Dan weten we meteen bij wie jij op de kamer zit en andersom." Lachte ik. God, ik moest eens beter gaan opletten.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 16:39 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Eleya is ook nog in de kamer hoor.... Volgensmij vergeten julie haar een beetje. En je kan ook niet echt over haar heenkijken met haar neonroze haar


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik heb blauw haar, mensen kijken ook elke dag over mij heen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    Ik heb blauw haar, mensen kijken ook elke dag over mij heen...

    maar alsnog, negeer Eleya niet :P


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    (...)
    maar alsnog, negeer Eleya niet :P
    [/quote

    Aangepast^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Seaver schreef:
    xSkinnyGirl schreef:
    (...)
    maar alsnog, negeer Eleya niet :P
    [/quote

    Aangepast^^

    dankje :3
    Ik zal zo iets schrijven


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eliza "Eleya" Cast

    "Ik heet Eliza, maar noem me maat Eleya." Antwoord ik de jongen die naar mijn naam vroeg. "en over kamers gesproken, zullen we ze gaan zoeken?" Omderwijl stop ik een kouwgompje in mijn mond. "jij ook een?" Bied ik aan. "met chocolade smaak. En ja, dat kan." Ik had die kauwgom van vakantie in Griekenland. Het was even wennen, maar wel heel lekker.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    halloo?
    leveeeeeeen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ik wacht eigenlijk op Hayden en/of Rosalee. Maar ik zal zo wel even reageren.

    [ bericht aangepast op 14 maart 2013 - 16:38 ]


    We've lived in the shadows for far too long.